קפיצת מדרגה

לאחר שעבד 13 שנה במחלקת הנוער במועדון, מונה אורן קריספין למאמן ראשי בקבוצת הבוגרים של הפועל פתח תקווה והוא רוצה להצעיד אותה קדימה. רגע לפני שמתחילים את ההכנות לעונה, תפסנו את מאמנה החדש של הפועל פ"ת לראיון

  • על ידי: רועי מור
  • 03-07-2017
  • 09:34

אורן, מינו אותך למאמן של הקבוצה הבוגרת בהפועל פ"ת, מה המטרות שלכם לעונה הקרובה?
״קודם כל המטרה שלנו לעונה הזאת זה להחזיר את הקהל של הפועל פתח תקווה למגרשים בהמוניהם וליצור קבוצה שתגרום להם להרבה סיפוק, אושר והרבה רגעי נחת. במישור המקצועי נרצה ליצור קבוצה חזקה וממושמעת שתרוץ בצמרת".


לקבוצה עם קהל כמו של הפועל פתח תקווה לא מגיע לחזור לליגת העל? זה הכיוון אליו אתם מכוונים?
״מועדון כמו הפועל פתח תקווה תמיד רוצה להיות ב'טופ', בשנים האחרונות זה פחות הצליח ואנחנו ננסה לעשות הכל בשביל להחזיר את המועדון לאן שהוא ראוי להיות בו אבל צעד צעד, step by step כמו שאומרים".

 

אורן קריספין מונף באוויר, אשתקד כמאמן קבוצת הנוער (דף הפייסבוק של הפועל פ"ת)


עונה ראשונה שלך בבוגרים אחרי הצלחה בנוער, ספר לנו איך זה מרגיש לעשות את קפיצת המדרגה הזאת?
״קודם כל מי שיודע או לא, אני 13 שנים עובד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, מתוכן בשלוש שנים האחרונות כמאמן קבוצת הנוער, וזה בהחלט שונה ומאתגר למרות שהשנה הייתי עוזר מאמן בקבוצה הבוגרת וחוויתי בשנה הזאת מה זה קבוצת בוגרים. אתגר גדול עומד מול עיניי אך אני בטוח ביכולות שלי להצעיד את המועדון הזה קדימה".


בתור אחד שבאמת עבד במחלקת הנוער כל כך הרבה זמן ומכיר את הנערים, אנחנו נראה השנה שילוב של שחקני נוער בקבוצה הבוגרת העונה כשאתה מאמן?
״מתחילים איתנו את האימונים מספר שחקני נוער, גם שחקנים שסיימו גיל נוער וגם שחקנים שהיו בהשאלות וחזרו. יתחילו איתנו את העונה בערך 7-8 שחקני נוער מתוך כוונה ורצון אמיתי שכמה שיותר שחקני נוער ישתלבו וישולבו, כי זאת הזהות האמיתית של הפועל פתח תקווה. אני לא יכול להבטיח כמה שחקנים ישחקו, אבל למועדון כמו הפועל פתח תקווה אין זכות קיום בלי שחקני הבית שלו".


הבאתם כבר כמה שחקני חיזוק, אתם מתכננים להביא שחקנים נוספים?
״באופן חד משמעי לא סיימנו את הבנייה של הקבוצה, אך אני שמח שהגענו לסיטואציה שבה הצלחנו כבר להחתים מספר שחקנים עד כה ועם זאת היד עוד נטויה ויש רצון להביא עוד מספר שחקנים במספר עמדות ויש עוד עבודה".

אורן קריספין 'קופץ' לבוגרים (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)

הוסף תגובה
תגובות