"הגעתי לליגה א' בגלל פציעה, יש לי מקום בליגות הבכירות"

את הציטוט מסר המגן השמאלי, אופק בראזני שרשם חצי עונה מוצלחת במדי באקה אל גרבייה לה סייע להישאר בליגה א' צפון. המגן שהתחנך באקדמייה של מכבי תל אביב והתאמן עם ערן זהבי וטל בן חיים, היה קרוב לחתימה במ.ס. אשדוד ועבר פציעה קשה שכאמור הובילה אותו לקבל דקות משחק בליגה השלישית

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 05-07-2017
  • 12:01

המגן השמאלי, אופק בראזני (20) גדל בעפולה והחל בה את קריירה הכדורגל שלה, בגיל 14 בלבד גילתה מכבי תל אביב את הפוטנציאל של השחקן וצירפה אותו לאקדמייה שלה, בעונתו הראשונה במועדון הצהוב כבש עשרה שערים ושיתף פעולה עם עומרי גלזר, יונתן כהן, ניר ברדע ושמות נוספים שהפכו להיות שחקני הרכב בליגת העל. כששיחק במדי קבוצת הנוער הוא פספס אליפות בגלל שתי נקודות למכבי חיפה וכשהגיע לגיל בוגרים הושאל למ.ס. אשדוד ושיחק כחריג בעת שהתאמן עם הקבוצה הבוגרת. בראזני מספר על הדרך שעבר: "גדלתי בעפולה, כשהגיעה הצעה מתל אביב צצה בעיית מגורים, כעבור זמן קצר נפתחה האקדמיה במקווה ישראל. אני הייתי הראשון שחנך שם את האקדמיה המצויינת", המגן הצעיר ממשיך: "הייתי שחקן בוגרים לכל דבר מגיל צעיר במכבי תל אביב, השתתפתי במחנות אימונים עם הבוגרים וזכינו באליפות ואז עזבתי לאשדוד לחצי שנה, שם שיחקתי בנוער ובבוגרים. לאחר זמן קצר הם רצו לקנות את כרטיס השחקן שלי, אך העניין לא יצא לפועל".

 

בראזני עבר פציעה שמנעה ממנו לפחות זמנית לשחק בליגת העל, הוא עשה ניתוח ונדרש להיעדר תקופה ממושכת מהמגרשים בתקופה די קריטית ממש עם תחילת קריירת הבוגרים. בראזני: "עברתי פציעה קשה, שברתי את עצם הבריח. הייתי מרוסק נפשית ומנטלית". בתחילת העונה הוא מצא בית חם בהפועל בית שאן, אך במועדון חיכו להחלמתו של שי כנפי ובראזני המשיך ליעד הבא שלו, באקה אל גרבייה שהייתה במצב רע מאוד. המגן הצטרף למועדון שהיה רגל וחצי בליגה ב' ועם סיבוב שני נפלא, סייע לקבוצתו להישאר בליגה בזכות פוטו פיניש מדהים. המגן בטוח ביכולתו: "הגעתי לליגה א' בגלל פציעה. רציתי להתחיל בליגה א' ואז לעלות לליגות שאני שייך אליהם. לפעמים הכשרון בלבד לא מספיק וצריך גם את נגיעת המזל. אני צריך לעבוד קשה ולהראות שאני יכול להגיע לרמות הגבוהות לא רק בדיבורים וזה מה שאני מתכוון לעשות. כל החיים כיוונתי גבוה ואני יודע שאגיע, הווינריות זה באופי שלי". כיום מחזיק בראזני במספר הצעות מקבוצות בכירות בליגה א' וכן בהצעה מהליגה הלאומית, אך נראה שהוא מעדיף להשתפשף עונה נוספת בליגה השלישית. הוא מסר לאתר "גולר": "לעונה הבאה אבוא חד יותר והכרטיס יהיה שלי, אני אהיה בן 21".

בראזני. עומת המקפצה שלו לליגות הגבוהות? (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות