ענאן נסראלדין חתם במכבי דליה

קפטן מכבי דליה ואולי הסמל הכי גדול שלה בשנים האחרונות, ענאן נסראלדין חוזר למכבי דליה וחותם לעונה הקרובה במועדון. ענאן בתגובה: "אחרי התלבטות מאד גדולה והתעניינות מכמה קבוצות החלטתי לחזור לשחק בבית בדליה אחרי שהסתדרתי עם ההנהלה. המטרה היא להחזיר את שחקני הבית ולהיות כמה שיותר למעלה. כל ההנהלה הישנה והטובה חזרה לקבוצה וזה מה שחיזק אותי לחזור. מאמין שתהיה לנו קבוצה חזקה העונה. שיהיה בהצלחה."

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-06-2017
  • 09:35

 מכבי דלית אל כרמל החלה את ההכנות לעונת המשחקים הקרובה והראשון שהחתימה היה קפטן הקבוצה והשחקן הכי מוכשר שלה, ענאן נסראלדין שחוזר להנהיג את הקבוצה. ענאן, מי שכבש 11 שערים אשתקד ונחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה א חוזר לשחק בקבוצת הבית שלו. ענאן בתגובה:"שמח לחזור ולשחק בבית שלי בכפר שלי. היו לי מספר הצעות טובות ומעניינות אבל לאחר ששמעתי שההנהלה הטובה והישנה חוזרת לקבוצה ומאחדת כוחות החלטתי לחזור ולהוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. אנחנו רוצים להחזיר את כל שחנקי הבית שלנו לקבוצה ולעשות עונה טובה. שיהיה לנו בהצלחה.

 

הצוות המקצועי אלי מזרחי ואיהאב חלבי זוכה לאימון מההנהלה וימשיך להוביל את הקבוצה גם בעונה הקרובה. אלי, שנחשב למאמן צעיר ומוכשר הצליח להשאיר את הקבוהצ בליגה אשתקד כנגד כל הסיכויים וזוכה לאמון רב מהנהלת הקבוצה. 

 

 במכבי מאד מאוכזבים מכל ההתנהלות בעניין האיחוד ויש כעס רב אצלם, אבל הדבר גרם לאיחוד כל הנהלת הקבוצה סביב יו״ר הקבוצה סאלח נסראלדין . בשלב ראשון התגייסו כ 30 חברים חדשים לעמותת הקבוצה כאשר כל אחד תורם סכום ראשוני להעמדת קבוצה ראויה בליגה עד מחר צפויים לחתום עוד 3 שחקנים מקומיים בקבוצה. בהנהלת הקבוצה רוצים לראות לפחות 8 שחקני הרכב מקומיים בקבוצה בעונה זו לצד שחקנים טובים שבכוונתם להחתים בימים הקרובים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לו מושג (שחקן פח 26-06-2017, 10:32)
    שחקן טוב שיכול לשחק רק בדליה בכל מקום שהיה נכשל
  2. כל הכבוד עם ההנהלה הישנה יחד עם סאלח הכל אפשרי (אוהדים 26-06-2017, 10:52)
    קדימה מכבי דליה
  3. כל שנה נותן את ה10 גולים נראה לי אתה הפח (כל שנה נותן 10 גולים נראה לי אתה הפח 26-06-2017, 13:07)
    השנה דליה תהיה למעלה כל הכבוד להנהלה יישר כוח
  4. קדימה מכבייי (אוהד מכבי 26-06-2017, 16:01)
    להשאיר את בכר עיסא ולהביא עוד חתוץ ליד חסיב