פרסום ראשון: איציק בן סלומון חתם בבני לוד

קשרה המצוין של יניב חולון אשתקד ומי שהיה מהגורמים לעליית הקבוצה לליגה א', איציק בן סלומון חתם בבני לוד מהליגה הלאומית. איציק בתגובה: "שמח לחזור ולחתום בבני לוד. זאת קבוצה מצויינת שהמטרה לעלות לליגת העל. שיהיה לנו בהצלחה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-06-2017
  • 12:07

עוד מוסיף בן סולומון: ״אני מאושר לחזור ללוד ולחתום בקבוצה הזאת. זה מועדון שהתחלתי בו את הקריירה שלי בבוגרים ומועדון שנתן לי את האפשרות להוכיח את עצמי ברמות הגבוהות. המאמן שם סולימן אזברגה הוא איש מקצוע מהרמות הגבוהות שחסר לו טיפה מזל כדי להביא את הקבוצה סוף סוף לליגת העל וזה החלום של אבו סובחי בעל הבית של הקבוצה״.

עוד הוסיף על קבוצתו החדשה: ״בני לוד עוברת שינוי כמו כן גם העיר לוד שבראשותה עומד ראש העיר יאיר רביבו, אשר מנהל את העיר בצורה יוצאת מן הכלל. אני מקווה שאצליח לגרום לקהל משני המגזרים להגיע לעודד ולתמוך בקבוצה. החלום של היה לשחק בעיר שלי ולראות יציע מלא יהודים וערבים יחדיו ואני יעשה הכל על מנת להגשים אותו״.

על קבוצתו לשעבר אמר בן סולומון: ״תודה רבה ליניב חולון ובעיקר למאמנה מוסא בן חיים. אני מאחל להם בהצלחה מכל הלב. ואני בטוח שהוא יגשים את המטרות שלו העונה גם בליגה א׳ ״.

איציק בן סולומון. הקשר המצוייו חתם בבני לוד צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן נשמה בלי כדורגל (שחקן טוב אבל נעלם למשחקים שלמים 24-06-2017, 20:41)
    לא מתאים לליגה לאומית גג ליגה א מרכז טבלה ומטה
  2. לך. תיקנה מסטיק בזוקה (איך בלי כדורגל 25-06-2017, 16:00)
    איך בלי כדורגל 7 עליות ליגה. תיקנה מסטיק בזוקה אולי תימצא את המזל שלך חחחחח