יובל עופרי סגר בבית דגן

הקשר הוותיק יובל עופרי מי שנחשב לאחד הקשרים הטובים הליגה ב' אשתקד ושהיה מהגורמים להישארות רמת ישראל בליגה ב', חתם בבית דגן ואותה הוא רוצה להוביל לפלייאוף העליון. "יש תנאים טובים להצליח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-06-2017
  • 11:33

יובל, ברכות על החתימה בבית דגן. מדוע בחרת לשחק דווקא שם?
"בחרתי בבית דגן כי ראיתי פוטנציאל גדול להצליח ולעשות משהו יותר גדול מאשר להישאר בליגה. במקום הזה יש תנאים טובים להצליח וזה נתן לי את החשק והרצון לעזור להם להגיע למקום גבוה יותר".

על הקבוצה החדשה שלו מספר יובל: "הספקתי להכיר את ההנהלה בזמן קצר מאוד, אני מכיר שנים את אלי סניור שהוא אחראי על הכל, אבל מעבר לזה לקבוצה יש מתקן מכובד מאוד לליגה ב'. יש מעסה קבוע, מאמן שוערים, מאמן כושר, שכאלה דברים לא רואים בליגה הזאת, ויש מאמן מקצוען שהיה ברמות הגבוהות וזה מוסיף למערכת של בית דגן. בנוסף לכל בית דגן מכוונת לצאת למחנה אימונים בפולין למשך שבוע  כדי להתגבש, וזה משהו שבכלל לא רואים בליגה הזאת ואני שמח שיש להם רצון להצליח".

 

על המטרות האישיות שלו שול הקבוצה מספר יובל: "המטרות הן להיות קבוצה אטרקטיבית שמשחקת כדורגל יפה והשאיפה להגיע לפלייאוף עליון, שזה דבר יפה לקבוצה שרק עכשיו עלתה מליגה ג'. המטרה שלי זה לעשות את מה שאני יודע - חדר הלבשה שמח, ומקצועית להביא את הניסיון שלי וכמובן להבקיע שערים ולבשל כמה שיותר בשביל לעזור לקבוצה להגיע למטרה בסוף העונה שהיא פלייאוף עליון".

 

לסיום: "אני רוצה להודות לישראל ספיר ולנחום שרון, הספונסרים החדשים של הקבוצה שבלעדיהם לא הייתי מגיע לבית דגן".

עוד אמר עופרי: "בהצלחה לחברי הטוב אורן דיין שחתם בכפר קאסם כעוזרו של שי מאור. ותודה רבה לאתר גולר ואני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה כתבות יחד העונה".

יובל עופרי חותם בבית דגן. יוביל אותה לצמרת? (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יובל ובית דגן (יובל 24-06-2017, 12:08)
    שחקן תותח ונשמה
  2. אחד שמבין (קרית אונו 24-06-2017, 13:58)
    יובל עופרי בהצלחה בדרך החדשה בבית דגן אתה נשמה גגולה שחקן טוב ואחלה גבר כמו שעזרת לנו בקרית אונו להגיע לרמות הכי גבוהות שאפר אני בטוח שגם בבית דגן תצליח
  3. אמיל הגדול (רמת ישראל 24-06-2017, 13:59)
    יובל תצליח אוהבים אותך אתה בטוחים שתצליח
  4. בית דגן (שמעון 24-06-2017, 16:40)
    שחקן משמעותי מאוד בליגה ב
  5. סוס מת (שחקן ששיחק איתו 24-06-2017, 18:35)
    די יובל תיפרוש זה לא נראה טוב .. אפילו יותר גרוע מבניון חחח אבל הכתבה יפה.. תתרכז בחדר הלבשה שמח
  6. בהצלחה שחקן גדול (יניב נח רמת ישראל 24-06-2017, 21:07)
    יובל הצעיר הנצחי , תודה רבה על שנה של קושי מתמשך , הגעת במצב לא סימפטי אלינו והיית כמקצוען , תמיד חיברת בין השחקנים צעירים וותיקים , ובסופו של דבר הצלחת ביחד עם כולם ועם המאמן האדיר שלנו אלי משען , לעשות את הבלתי יאומן ולהשאר בליגה. בית דגן זכתה בשחקן גדול ובבן אדם ענק!!! בהצלחה אח .
  7. יובל עופרי (אוהד של יובל 31-07-2017, 20:59)
    יובל עופרי השחקן הכי טוב בליגה ב