כהן: "אם לא גיל ברעם אני מזמן כבר לא בכדורגל"

לאחר עוד סיום עונה דרמטית עבור הפועל נצרת עילית, ירדן כהן שנחשב לסמל במועדון פתח את הלב. בתחילת העונה הוא היה מבוקש ע"י הפועל עפולה ובינואר מספר קבוצות בלאומית חיזרו אחריו, אך הוא בחר להישאר במועדון שבו גדל ושיחרר ציטוט מפתיע: "הבעיה היחידה שלי בקריירה שאני יותר מידי קשור למועדון הזה"

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 15-06-2017
  • 08:52

הרבה ציפיות היו מהקשר ירדן כהן בתחילת העונה, סמוך לפתיחת העונה הוא זכה לחיזורים מהפועל עפולה השכנה, אך בנצרת עילית לא היו מוכנים לשחררו ובנו עליו כשחקן מפתח. בסופו של דבר הקבוצה הבטיחה את הישארותה רק במשחקי המבחן ונחלה עונה מאכזבת שלישית במספר ברציפות. הקשר סיכם את העונה שחלפה: "העונה התחילה עם המון ציפיות לעונה טובה בחלק העליון של הטבלה, דברים לא התחברו. שחקנים שאני בראשם לא סיפקו את הסחורה והמצב הסתבך, נוצר חוסר ביטחון והרבה נקודות שהפסדנו. הגענו לפלייאוף מאוד חבולים, פצועים ועייפים ומולנו הגיעה קבוצה מאוד איכותית עם שחקנים איכותיים, שעם יד על הלב היו צריכים להיות בליגה לאומית היום".

 

בעונה שעברה ניצלה הקבוצה במחזורי הסיום ולפני שנתיים גם כן הגיעה עד הפלייאוף: "המועדון הזה חזק יותר מכל דבר יש פה שחקנים שגם ביום לא טוב מחוייבים כלפי המועדון. איך שגיל אומר אנחנו המועדון הקטן הכי גדול בליגה ואני שמח שהשארנו את המועדון הזה עוד עונה בליגה", ציין כהן.

 

בחודש ינואר גיששו מספר קבוצות אצל הקשר שרשם חצי עונה ראשונה מוצלחת יותר מהשנייה. הפועל נצרת עילית ביצעה מהפכה בשדרה הניהולית וכן בצוות המקצועי ועדיין אין בשורות בנוגע לסגל השחקנים. כהן התייחס לנושא: "אני עדיין לא יודע היכן אשחק, חוויתי עונה לא פשוטה. התחלתי אותה מצויין ובאמצע העונה המון פציעות שפגעו ביכולת שלי ובמקום לטפל ולעשות ניתוח, הקרבתי את עצמי לקבוצה, יש רגעים שזה פחות הלך, אבל אני שלם עם המחוייבות שלי ב200 אחוז", עוד הוסיף: "הבעיה היחידה שלי בקריירה שאני יותר מידי קשור למועדון הזה. אם לא גיל ברעם אני מזמן כבר לא בכדורגל, אבל ימים יגידו".

כהן. עבר עונה לא פשוטה (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה לא יודע לתת פס!! (ערן 15-06-2017, 11:04)
  2. אתה לא יודע לתת פס!! (ערן 15-06-2017, 11:04)
  3. קבוצה בלי קהל (עפולאי 15-06-2017, 11:26)