אורן קריספין וברוך סער יובילו את הפועל פ"ת בעונה הבאה

מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה גאה ושמח להודיע על מינוי של אורן קריספין למאמן הראשי של קבוצת הבוגרים לעונת המשחקים הבאה - 2017/18. ברוך סער ימשיך בתפקידו כמנהל הספורטיבי של קבוצת הבוגרים ויעבוד עם אורן בשיתוף פעולה מלא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-05-2017
  • 11:14

בדף הפייסבוק של הפועל פ"ת יצאה ההודעה הבאה: 

אורן קריספין גדל והתחנך במועדון הפועל פתח-תקוה מאז היותו בן שש. כשחקן המועדון היה גם שותף בשנת 2000 לזכייה ההיסטורית באליפות המדינה של קבוצת הנוער דאז תחת שרביטו של פרדי דוד.

 

אורן אימן במשך 13 שנים במחלקת הנוער של המועדון, טיפח והכשיר שחקנים רבים והגיע להישגים יוצאי דופן - בעונה הקודמת הביא לזכייה היסטורית בגביע המדינה, ואילו העונה העלה את קבוצת הנוער לליגת העל. שתי עונות ספורטיביות ביותר ומאתגרות כאחד.

 

כפי שמטרת המועדון המוצהרת הינה להצמיח שחקני בית לא פחות חשוב מזה גם מאמני בית. אורן סומן בראשית העונה הקודמת כעתיד לקבל את אימון הבוגרים מתוך התבוננות בדרך עבודתו עם קבוצת הנוער ומתוך ידיעה כי הוא משקף נאמנה את ערכי המועדון.

 

אורן שימש כעוזר מאמן הבוגרים בעונה שהסתיימה בימים אלו, ולמעשה עשה את ההתמחות ורכש את הניסיון בכדי להפוך למאמן הבוגרים כבר בעונה הקרובה. כאחד שצמח וצבר ניסיון במועדון, אורן ידע גם לקדם את הדור הצעיר הגדל במחלקת הנוער בימים אלו, ומיועד לשמש עתודה למחלקת הבוגרים.

אורן קריספין מונה למאמנה של הפועל פ"ת (דף הפייסבוק של הפועל פ"ת)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פ-ת (עודד 21-05-2017, 11:45)
    קבוצה של פושטי יד ורגל! אתם הפועל אבא של דניאל כהן! יאללה ליגה א
  2. תראו לאן הפועל י-ם הגיעו וכנראה עכשיו עוד מועדון גדול יתרסק (חבל 21-05-2017, 12:27)
  3. למגיב 1 (אחד שיודע 21-05-2017, 13:19)
    זה עצוב כמה שאתה צודק