עידו קרן עוזב את ליגת החופים

בצעד מפתיע, האיש החזק בקבוצת החופים של מכבי חיפה והמשמעות המיידית היא כי לא תהיה קבוצה לירוקים העונה. קרן סיפר כי ההחלטה נובעת ממחויבות לעסקיו ומשפחתו: "לא פוסל חזרה לענף בעתיד, אבל אני לא מעוניין להתחייב כרגע"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-05-2017
  • 09:02

עידו קרן, הבעלים של מכבי חיפה בקבוצת החופים ואולי האיש הכי ססגוני בליגת החופים, החליט לאחר 7 עונות לפרוש מליגת החופים עקב עסקיו הרבים. "ליגת החופים היתה חלק מחיי אבל המחויבות לעסקים הכריעה", אמר קרן לאחר קבלת ההחלטה.                        

 

לאחר התלבטות קשה של עידו קרן, הוא הודיעה אמש לליגת החופים וראשי הליגה על כוונתו לעזוב את הליגה. הדבר התקבל בתדהמה גדולה ובאכזבה גדולה מאוד מצד המארגנים. "נהניתי מאוד בליגת החופים. אני מרגיש שהקמתי מסורת ומותג חזק ולמרות שלא לקחנו אליפויות, כל יום שישי הצלחתי לארגן מאות אוהדי מכבי חיפה שצבעו את חוף פולג בירוק. אבל תמיד יש זמן שצריך לדעת לעזוב. המחויבות שלי לעסקיי ולמשפחתי כרגע בראש העדיפויות. אתגעגע מאוד ואמשיך לצפות ולעקוב אחר הליגה".                        

 

כתוצאה מהעזיבה של עידו, האיש הכל יכול במכבי חיפה, לא תהיה קבוצה למכבי חיפה העונה. למרות העזיבה, לעידו קרן יש רב מילים טובות על הליגה: "אני חושב שזה הדבר הכי מרענן בכל קיץ. זה ענף שמושך אחריו ילדים נשים כאחד ואין ספק שהמותג הזה הפך להיות פקטור משמעותי בתרבות הספורט במדינה. אני לא פוסל חזרה לענף בעתיד. אבל אינני מעוניין להתחייב העונה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. עידו הסוכן המתבזבז בליגות בנמוכות (בית שאני 12-05-2017, 09:22)
    תשאף ותתקדם לייצג שחקנים זרים .ולא שחקנים של ליגות חובבניות .
  2. האח של לירן (חיים 19-05-2017, 16:59)
    הוא אח של לירן חולצה אפורה איך הם דומים
  3. עזוב להעליב , חבל שלא הרבה כמוהו תורמים לספורט (איתי 19-02-2018, 11:36)