הניצחון האמיתי של נורדיה, ה'שיחוק' של אריאל שיימן, והאם אסי גלבוע מסוגלת לקחת עוד נקודות העונה?

טור דעה - נורדיה עשו הישג יוצא מהכלל כשהגיעו לליגה א' אחד ניצחון אחד יהיה גדול מכל עליית ליגה, אריאל שיימן הביא לישראל את החלוץ הזר הכי טוב בעשור האחרון בליגה הלאומית, והאם אסי גלבוע היא קבוצה שבורה מנטאלית? או שאפשר עוד לתקן?

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 12-04-2017
  • 10:03

בית"ר נורדיה הגיע לליגה המסוקרת ביותר בליגות הנמוכות, עם הכי הרבה קהל וכנראה גם עם הכי הרבה עניין, אך ניצחון אחד יהיה גדול יותר מכל עליית ליגה בעיניי, ניצחון בדמות שחקן בכיר מהמגזר הערבי שילבש את החולצה עם סמל המנורה במשחקי ליגה א', נגד קבוצות שבעבר היו מהליגה הבכירה כמו הכח ר"ג וקריית גת או אולי אפילו תהיה שם גם הפועל ירושלים?

לדעתי זה צריך להיות מישהו שהוא סמל, דמות בכירה ברמה של סלים טועמה או סאלם אבו סיאם, אני משוכנע שהחתמה כזו תגרום ליותר אנשים לאהוב את נורדיה, אוהד אחד נוסף בטוח תשיגו אם תעשו זאת...

 

בית"ר נורדיה, האם יגיע שחקן ערבי שילבש את סמל המנורה? (אלעד שומינוב)

 

אריאל שיימן הביא למכבי הרצליה את ג'ורדן פושה, מלך שערי הליגה הלאומית שכבש עד כה 24 שערים העונה ויש לו עוד כמה משחקים להגדיל את התוצאה הזאת, החלוץ הצרפתי מבוקש מאוד בליגה הבכירה בישראל ולדעתי גם יגיע לשם בקיץ, אך את זכוכית המגדלת הייתי רוצה לשים דווקא על אריאל שיימן. האיש מבין דבר או שניים בסקאוטינג, ואני חושב שקבוצה בכירה שתיקח את מכבי הרצליה כקבוצת בת אם תהיה כזו, או את אריאל שיימן כסקאוט, תוכל ליהנות משיתוף פעולה שכזה.

 

האם אסי גלבוע מסוגלת להוציא עוד נקודות העונה? האמת? אני פסימי... במשחק הבית האחרון של הקבוצה נגד צעירי כפר כנא, עם שריקת הסיום בהפסד המצמרר ראיתי את הקבוצה יורדת מהדשא, והם היו נראים לי 'שבורים' לגמרי, הייתה לי הרגשה ששבוע לאחר מכן הם יפסידו גם להפועל 'רובי שפירא' ויותר מזה, אני לא יודע אם בשלושת משחקי הקבוצה שנשארו עד לסיום העונה נגד טירה, הפועל מגדל העמק והפועל הרצליה האם הקבוצה הזו מסוגלת להוציא משהו? אמנם הם 2 נקודות מעל המקום ממנו הולכים אל המבחנים, שעלולים לעשות 'דה ז'ה וו' לקהל בגלבוע, ואמנם סדר המשחקים שלהם נראה פחות 'מפחיד' משל כמה קבוצות בתחתית אבל אם יתחיל עכשיו  משבר הוא עלול להוביל אולי... לליגה ב'.

גו'רדן פושה. התגלה כבינדו ! (צילום: משה חרמון one)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אריאל לוקח כסף ציבורי לכיס (כתב מטומטם אריאל הרס את הרצליה 12-04-2017, 10:49)
    אריאל לא משקיע שקל מעניין אותו רק הכיס שלו והמשפחה לחלק משכורות הרס את המועדון מקבל 2 מליון והוא מקום 12 בושה וחרפה
  2. שיימן גאון (הרצלייני 12-04-2017, 13:40)
    אריאל עושה ניסים בהרצליה איש נקי וישר... הלוואי כל בעלי הקבוצות היו מבינים כדורגל כמוהו
  3. גלבוע לליגה ב (מושבניק 12-04-2017, 13:51)
    תרדו ליגה הביתה קבוצה של פח
  4. שחקן לא אמור לשחק בגלל שהוא ערבי (אוהד כדורגל 12-04-2017, 14:59)
    לא מביאים שחקן למועדון בגלל היותו מוסלמי נוצרי דרוזי או יהודי.מביאים אותו כי זה השחקן שהקבוצה צריכה .העדפה של שחקן על רקע דת או גזע היא גזענות לשמה אדון שמינוב הנכבד.
  5. גילבוע (יהודה 14-04-2017, 13:58)
    אסי צריכים לרדת וליהנות הכול מחדש מהבוקר ועד הבוגרים צריך לשלוח את המנהל של הנוער הארונין הביתה וליהנות מחלקה מחדש מקוה שראש המועצה ועוזרים שומעים את לחיי הציבור ויעשו שינוי לא יכול להיות שמשפחת שלמה מקבלת כסף ומנהלת את אסי עושה ככול העולה על רוחה יאללה הגיעה הזמן הביתה לפנות מקום לאנשים חדשים