גורם במכבי נצרת עילית: "יש סיכוי שהקבוצה לא תופיע בשישי"

בשנה שעברה תמונת העלייה נסגרה די מוקדם, אך העונה מדובר בתסריט אחר לחלוטין. לא פחות משלוש קבוצות נלחמות על הכרטיס לליגה ב' ומצפה לנו מחזור מרתק. מי תצטרף לריינה? האם מראדונה דיבי ירשום עלייה שלישית ברציפות או בית"ר עפולה תעשה היסטוריה? חשש כי מכבי נצרת עילית לא תופיע למשחקה נגד מושיירפה לאחר שגורם בכיר במועדון אישר כי יש בעיה רצינית בסגל

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 06-04-2017
  • 11:44

כיצד מייצרים דרמה? לוקחים שלוש קבוצות, להן מחכות 90 דקות ומשלבים כרטיס אחד לליגה ב'. זה בדיוק התסריט שמחכה השבוע לבני מוסמוס, בית"ר עפולה ובני מושיירפה ביאדה. לפי שיטת ההתאחדות, האיחודים וההתפרקויות הצפויות אחת מהשלוש תשחק בעונה הבאה בליגה ב'.

 

בני מוסמוס (מקום שני, 41 נק')

 

המועמדות המובילה להשיג את המקום השני היא מוסמוס שכן היא תלויה בעצמה, ניצחון ביום שישי על בית"ר עפולה והיא מבטיחה את המקום השני. גם תיקו יכול להספיק לה במידה ומושיירפה לא תנצח את משחקה. מוסמוס היא הקבוצה שספגה הכי מעט שערים בליגה ג' צפון, שמונה שערים בלבד ב-19 משחקים, קרדיט מגיע לשוערה, עמרי בוקסבוים שלפני עשור שיחק בהפועל כפר סבא בליגת העל בה שיתף פעולה עם דגלאס דה סילבה, אורן ניסים, עופר טלקר, אביחי ידין, בן לוז וסמואל יבואה. שם מעניין נוסף בקבוצה הוא החלוץ ניר כהן שהצטרף בחודש ינואר, רשם 10 הופעות והוא מוליך את טבלת כובשי השערים בקבוצה עם שישה כיבושים. בקבוצה תלויים ביכולתם ביום שישי.

 

בני מושיירפה ביאדה (מקום שלישי, 40 נק')

 

הקבוצה תארח ביום שישי את מכבי נצרת עילית בידיעה שניצחון בתוספת תוצאת תיקו בין בני מוסמוס ובית"ר עפולה יבטיחו לה את המקום השני. הקבוצה הייתה די בינונית עד שביצעה רכש כפול בחודש ינואר והביאה את מראדונה דיבי מרובי שפירא חיפה, עמה העפיל שתי ליגות ברציפות וכן מוחמד עוואד. השניים כבשו בשמונת המחזורים האחרונים עשרה שערים יחדיו ושידרגו את הקבוצה מאוד. אם בסופו של דבר הקבוצה לא תסיים במקום השני, יזכרו את משחק ההפסד לאחי ביר אל מכסור שהיה לא מחויב המציאות.

 

בית"ר עפולה (מקום רביעי (39 נק')

 

הקבוצה הצנועה מבירת העמק רושמת עונה נפלאה ולא משנה אם תצליח להעפיל בסיום העונה מבחינתה היא יכולה לסמן וי. המגן השמאלי, דור נבון בעל עבר באחי נצרת רושם עונה נפלאה וכן "ברק יצחקי" שלא הליגות הנמוכות שמתמחה בכיבוש שערים בבעיטות מספרת, עמוס קלס. כדי לסיים במקום השני היא חייבת לנצח את בני מוסמוס, לה הפסידה בסיבוב הקודם (0:2, צמד ניר כהן). גם ניצחון לא יספיק לה במידה ומושיירפה תנצח את מכבי נצרת עלית.

 

מכבי נצרת עילית לא תופיע למשחק?

 

אין ספק שהקבוצה הכי מאכזבת בליגה ג' מחוז יזרעאל היא מכבי נצרת עילית, בתחילת העונה פיזרו במועדון הצהרות על עלייה, צורפו שחקנים בכירים: רון חייט, פיליפ ווילקובסקי, כפרי אזולאי, זיו סויסה ושלומי אלבז, אך הקבוצה כשלה במאמציה והשיא היה בסופ"ש האחרון עם תבוסה לבית"ר עפולה (4:0). ביום שישי היא אמורה להיאבק על כבודה שתתארח במושיירפה וביכולתה להכריע את זהות העולה. בכיר בקבוצה מסר לאתר "גולר": "יש סיכוי שלא נופיע בשישי, יש שני מורחקים, שני שחקנים עובדים ועוד כמה חסרי חשק. לא נתחנן לאנשים שיופיעו למשחק, כל הסיבוב השני התחננו. אנחנו יודעים את המשמעויות של אי התייצבות".

 

בית"ר עפולה- בני מוסמוס (11:45, האיצטדיון הסינטטי בעפולה עילית)

בני מושיירפה ביאדה- מכבי נצרת עילית (14:45, אום אל פאחם)

למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הזוי אבל למה המשחקים לא מתקיימים באותה השעה? (? 06-04-2017, 15:30)
    ?
  2. חייב להיות שעה אחידה (יוסי 06-04-2017, 19:57)
    במקרה שמוסמוס מנצחים אז המשחק של מושריפה ונצרת עילית לא משמעותי בכלל בהתאחדות היו צריכים לעשות שעה אחידה למשחקים