ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-26

מחזור 26 הסתיים בליגה א', מחזור בו מרמורק כנראה ומוכיחה לכולם שהיא הכי טובה בליגה ומגיע לה לעלות ליגה. ואילו נס ציונה כנראה שלא מגיע לה אם היא עושה תיקו בכפ"ס. בתחתית, לאחר הירידה של שיכון המזרח, בני יפו מתקרבת גם היא וכפ"ס עם התיקו מאותתת שהיא עדיין לא הרימה ידיים ולא בטוח שהיא תהיה במבחנים. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור ומי בנבחרת הכי טובה של ליגה א'. הזוכים מקבלים ארוחה זוגית מתנת "לזרוביץ"-הבר הכשר והשמייח בראשון לציון!! הבר של המנצחים!!

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2017
  • 17:13

מצטייני השבוע:

שוער:

ירין בן דוד (ביתר כפ"ס)

שוערה של כפ"ס, שהיה כבר בדרך אל מחוץ למועדון לאחר שלא הרבה לשחק העונה, פתח בפעם השנייה ברציפות בין הקורות במקומו של אריאל טליאס המאכזב, החזיר בגדול למועדון בו גדל עם מספר הצלות בדקות האחרונות. הוא הקרין שקט על שחקני ההגנה, הראה ביטחון והוכיח שהגיע הזמן שיספרו אותו. אומנם הוא עדיין שוער צעיר, שייקח לו זמן להשתפשף ולהפוך לשוער לגיטימי בליגה א', אבל בכפר סבא צריכים לקחת את זה בחשבון כדי לזכות בו לעשור הקרוב וליציבות בעמדה קריטית זו.

 

ירין בן דוד ואור עידה, אחראים לנקודה של כפ"ס מול נס ציונה (דני מלניצקי)

 

הגנה:

עמית שלמה (הוד השרון)

משחק נוסף מצוין לבלם המצוין של הוד השרון. הוא העוגן של הקבוצה וללא ספק התחנה האחרונה בהחלט ליריב. עמית קינח בשער נוסף וזה השבוע השני בו הוא כובש. אין ספק שגדל בהוד השרון בלם מוכשר.

 

מתי אפללו- מכבי יפו

מגנה של מכבי יפו, "חרש" את הקו, עשה משחק הגנה טוב ותמך רבות בהתקפה. נכון שיפו שיחקו מול שיכון המזרח אבל מגנה של יפו היה מהבולטים במגרש.

 

עדי מחפוד (בקעת הירדן)

סיכל את התקפת אזור ולא נתן להם להגיע לידי מצב כיבוש. עדי בלם חזק וגבוה שבנוי כמו בלם אמיתי. משחק אחראי ויציב בהגנת בקעת הירדן.

 

קישור:

דניאל הייק - מכבי יפו

קשרה של מכבי יפו, הבעל הבית האמיתי של יפו במגרש ואולי המאמן הראשי על המגרש. הטורבו של יפו במשחק. מחלץ כדורים ובונה את המשחק של יפו מהחלק האחורי. 

 

עידן חג'ג' (הפועל מרמורק)

קשרה המצוין של מרמורק, כבש שער ובישל אחד נוסף. חג'ג' נמצא בכושר מצוין וללא ספק השחקן הבולט בקישור של האצולה. חג'ג' מנהל את המשחק אבל בעיקר משחק לעומק, כשמכניס ומזין את ההתקפה של קבוצתו בכדורים מעולים ואם הוא לא מאיים בצורה כזאת, הוא יניף את רגלו החזקה ויבעט מרחוק. יש לו בעיטות מסוכנות וחדות. שחקן ענק עידן חג'ג'. 

 

עידן חג'ג' - שחקן ענק!!! (יוסי סוריק)

 

עידו שוקרון (ביתר כפ"ס)

אחד השחקנים הוותיקים במועדון, ידע עליות ומורדות במהלך השנה, אבל בכל פעם ששיחק הראה לחימה והשאיר את הלב על המגרש. פעמים רבות המאמן איציק שאקי לא האמין בו וניסה לחפש ולאלתר, אך אין בקבוצה שחקן טוב יותר לעמדה זאת. במשחק מול נס ציונה "שוקי" היה נמרץ מאוד, תפקד מצוין מבחינה הגנתית וגם הוסיף פריצות באגף שלאכזבתו לא תורגמו לשערים.

 

עידן סרור (הוד השרון)

קשרה של הוד השרון, הוכיח במשחק מול מחנה יהודה כמה הוא היה חסר לקבוצתו בחלק הקדמי ואיזה רעב הוא חזר, היה בכל מקום במגרש, עשה כל העולה על רוחו, כבש שער והיה מעורב בשניים האחרים ולמעשה כל דבר חיובי שקורה בהוד השרון עובד דרכו. הוכיח שהוא אחד הקשרים הטובים בליגה.

 

עידן סרור היה חסר מאוד להוד השרון (יוסי סוריק)

 

התקפה:

סאן טוריאל (מכבי יפו)-כוכב המחזור!!

חלוצה הצעיר והמוכשר של מכבי יפו. כבר עם 6 שערים ולמעשה הוא מלך השערים של מכבי יפו העונה. חלוץ צעיר שבנוי כמו חלוץ אירופאי לכל דבר, גדול חזק, מהיר שחייב לקבל עוד דקות משחק. ללא ספק גדל פה חלוץ מצויין שרואים את טביעת ידו של אביבי זוהר שמלווה אותו צמוד.

 

ויקטור מרעי (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח עם משחק נהדר מוכיח פעם אחר פעם שהוא לא שייך לליגה הזאת. ויקטור היה שותף לכל המבצעים המסוכנים של קבוצתו וקינח עם שער נהדר מבעיטה חופשית אדירה.

 

ויקטור מרעי מעל הליגה הזאת (איתן ידגר)

 

מאור לובין (כפר שלם)

מאור לובין נכנס למשחק בדקה ה-65 והוכיח לכולם שמקומו על המגרש! לובין סיים את המשחק עם צמד נהדר שבעצם העניק את הניצחון לקבוצתו והעלה את מאזן השערים שלו לעשרה שערי ליגה.

 

מאמן: חיים סירוטקין (הכח ר"ג)

איציק שאקי מכפ"ס הוציא תיקו מכובד מול נס ציונה. שרון ברנשטיין ממשיך בעבודתו המצויינת בכפר שלם כשגבר על קרית גת החזקה. אבל מעל כולם הרשים השבוע ה"גאון" הלא הוא חיים סירוטקין שמזכיר לנו כל עונה למה הוא הגאון של ליגה א'. מאמן שלקח את הכח לקראת אמצע העונה מהמקום שמוביל לליגה ב' ונמצא רק 4 נקודות מהפלייאוף. שאפו ענק למאמן ענק שיהנה מארוחה זוגית בלזרוביץ- בר שמייח וכשר בראשון לציון. 

 

חיים סירוטקין, מוכיח כל פעם מחדש מדוע הוא הגאון של ליגה א' (רמי גרידיש)

 

מחליף מצטיין:

אור עידה בעיקר חיפש את עצמו בשנה האחרונה כשעזב בסיום העונה שעברה את בית"ר כפ"ס, העביר חצי עונה בהוד השרון שם לא נספר ע"י דודו חלף. הוא חזר לפני כשלושה חודשים לשורות הצהובים ומאז לא קיבל יותר מדי צ'אנסים. גם במשחק מול נס ציונה הוא נכנס בחילוף השלישי, אבל היה בזמן הנכון ובמקום הנכון כדי לכפות שוויון דרמטי ולהביא לקבוצתו נקודה יקרה במאבקי ההישרדות. עידה מתאמן חזק, לא מרים ידיים ונחבא אל הכלים. שחקן חיובי לחדר ההלבשה ואהוב ע"י כולם - הצניעות והעבודה הקשה תביא אותו רחוק. הגיע הזמן שגם שאקי יפסיק להתעלם ממנו ויתן לו יותר דקות, הוא  נקודת האור היחידה בכל האפרוריות בהתקפה הבית"רית.

הוסף תגובה
תגובות