מרמורק מביסה את בני יפו 0-3

מרמורק אירחה את בני יפו במגרש בלוד כדי להראות לכולם שהיא יכולה לשחק כדורגל יותר יפה במגרש טוב. אז כדורגל יותר טוב הם הציגו, אבל שוב השופט בא לטובתם והפעם בהרחקה די מפתיעה בדקה ה-13, שעזר מאוד למרמורק. הקהל האדום עודד ללא הפסקה וזו חוויה לראות אותם מעודדים, אבל עדיין זה לא האיצטוני ואם במרמורק אמרו שבמגרש גדול יהיה יותר קל - אז לא יותר מ-400 צופים הגיעו למשחק. פדידה שלא כהרגלו לא רצה לדבר על השופטים. האם זה בגלל שזו מרמורק?

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-03-2017
  • 21:07

הפועל מרמורק אירחה את בני יפו מתחתית ליגה א׳, באיצטדיון העירוני בלוד. הקבוצה מרחובות ביקשה מההתאחדות לשחק בלוד כי המגרש שלה בשיפוצים. בהתאחדות ישר והסכימו למרות שצריך להודות, שיש פגרה בינואר בשביל הדברים האלה במיוחד, אבל כל עוד כולם מרוצים, מי אנחנו שנתלונן? 

 

את המשחק עצמו מרמורק פתחו טוב יותר אך לא הגיעו למצבים מיוחדים, לעומתם בדקה ה-4 יפו עם התקפה מסוכנת, מישל רוס מוצא את  יוסי אמר, המגן של יפו שמוצא את מאור אסור החלוץ שנופל קרוב לרחבה, ספק פנדל אבל כשיש ספק, לשופט אין ספק ולא שרק. 

 

2 דקות עוברות מרמורק מגיבה בהתקפה יפה משלה, הרמה טובה של מרמורק ויוסי אסייג בועט מהאוויר אך שוער יפו, יניב בן ישי קולט טוב. בדקה ה-13 הגיע הרגע השנוי במחלוקת ששינה את המשחק, פאול במרכז המגרש של סעיד גרבוע על דוד רביבו. לדעת כל תושבי היציע למעט אוהדי מרמורק, הייתה עבירה ברורה אבל היה צריך להישלף צהוב בלבד, אך השופט הוציא כרטיס אדום להפתעת כולם. מפתיע? כנראה שלא כשמדובר במרמורק...

 

סעיד גרבוע מורחק בשלב מוקדם של המשחק (יוסי סוריק)

 

מרמורק השתלטה על המשחק והחלה לתקוף את בני יפו מכל הכיוונים, בדקה ה-16 השופט שורק לעבירה לטובת מרמורק כ-17 מטר מהשער, עידן חגג הטוב בשחקני מרמורק בועט החוצה מעל המשקוף. בעיטה טובה ולא אחרונה של הכוכב של מרמורק שהמשיך במשך המשחק לבעוט לשער מכל כיוון אפשרי. 7 דקות עוברות, מגן יפו יוסי אמר עם פריצה יפה על הקו ומנסה להכניס כדור למאור אסור, הכדור פוגע ביד בבירור והשופט לא מוציא צהוב אלא רק שורק לעבירה. עאמר יתים שלא ברור למה דווקא הוא בועט את הכדור חלש מעל השער.

 

מרמורק שולטת במשחק אבל בני יפו יוצאת למתפרצות מסוכנות שעם קצת יותר ריכוז היו יכולים להפתיע את מרמורק גם ב-10 שחקנים.  בדקה ה-27 קיבלנו התקפה יפה של יפו, מישל רוס משאיר את מאור אסור שבועט טוב אבל פוגע ברגל של בלם מרמורק... בעיטה טובה שהייתה נכנסת אלמלא בלם מרמורק. 

 

8 דקות לסיום המחצית ומרמורק ממשיכה ללחוץ, שריקי ואסייג עם נסיונות לכבוש והכדור נהדף לעידן חג'ג' שמ-14 מטר כובש בקלילות 1-0 למרמורק.

 

 

עידן חג'ג' חוגג עם חבריו שער יפה! (יוסי סוריק)

 

מרמורק ממשיכה ללחוץ ויפו עם המתפרצות, דקה לסיום המחצית בלבול בהגנת מרמורק מוביל כדור למישל רוס שמכניס כדור גדול למאור אסור במצב של אחד על אחד מול עידו לוי אך השוער הודף לקרן, הדמנות אדירה של יפו שמפספסת הזדמנות להשוות לפני המחצית.

 

המחצית השניה נפתחת באותה מגמה, מרמורק שולטת ויפו יוצאת למתפרצות מסוכנות, בדקה ה-47 מישל רוס בפריצת אומן של יחיד מהחצי כשהוא עובר שחקנים של מרמורק כמו קונוסים, ובועט מ-16 מטר החוצה. הזדמנות אדירה של יפו הוחמצה.

 

בדקה ה-60 איציק אבושדיד מרים לא טוב לרחבה הכדור מגיע למגן יפו יוסי אמר, שמנסה להוריד לשוער שלו עם החזה. חלוץ מרמורק יוסי אסייג גונב את הכדור ומ-5 מטר כובש שער קל. טעות ענקית של מגן יפו ושער קל למרמורק. 0-2 קליל למרמורק.

 

יוסי אסייג כובש מקרוב וחוגג (יוסי סוריק)

 

מאותה דקה מרמורק יכולה הייתה לכבוש בכל התקפה, בני יפו נשברה ואיפשרה למרמורק לעשות כל מה שהיא רוצה על המגרש. עידן  חג'ג' עם מבצע יפה בועט טוב אבל פוגש את הקורה, בעיטה יפה של חג'ג'. מהדקה ה-70 מרמורק מגיעה למצב כמעט בכל דקה... אך החמצות ועודף פירגון של השחקנים מנע תוצאה גבוהה יותר. בדקה ה-72 גיא אבן המחליף מרים כדור אדיר לעידן שריקי שנוגח מ-5 מטר על בן ישי והחוצה. שריקי היה לבדו מול בן ישי ולא ברור איך החמיץ... ארבע דקות לסיום, גיא אבן המחליף מוצא את חג'ג' שמבשל לעידן שריקי שכובש מקרוב 0-3 למרמורק.

 

עידן שריקי כובש את השלישי וחוגג (יוסי סוריק)

 

לסיכום: מרמורק עם ניצחון משכנע, אך חבל שנשלף האדום לבני יפו כי מרמורק בקלות יכולה הייתה לנצח גם ללא עזרת השופט. וחבל שיצא שקיבלו את האדום כי עכשיו כל הבכיינים יגידו שזה מה שהכריע את המשחק. משיחה שלנו עם השופט הוא בטוח בהחלטתו ואפילו אמר שזה שהורחק יכול היה לגמור לדוד רביבו את הקריירה... וכל מילה מיותרת...

 

בני יפו הייתה ביום טוב, רק חבל שלא היתה מרוכזת ליד השער כי אז שחקניו של פדידה היו יכולים בקלות לכבוש מספר שערים. היו להם החמצות מסמרות שיער שאם היו כובשים את ההזדמנויות הרבות שהיו להם, היינו יכולים לראות משחק יותר צמוד גם בתוצאה. אבל יפו צריכה להסתכל על השבוע הבא ולהתחיל לצבור נקודות ולא מחמאות.

 

ארז בנודיס חוגג מול הקהל האדום (יוסי סוריק)

 

הקהל של מרמרוק? קהל מדהים יש למרמורק! כל משחק זה חוויה לבוא ולראות את הקהל מעודד ושר לקבוצתו. אין עוד קבוצה בליגה עם קהל כל כך מדהים. רק חבל שהוציאו את המשחק ולא שיחקו באיצטוני. כל העונה אמרו לי שאם היה המשחק משוחק במגרש גדול יותר אז היו מגיעים עוד מאות אנשים. והיום ראינו שהיו פחות מ-500 צופים, כמות שנכנסת לאיצטוני הישן והטוב. ואם אני אוהד מרמורק אני אומר להנהלה: בית לא עוזבים!!!

שחקני מרמורק חוגגים מול הקהל בלוד (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה בושה בושה (קונים את הליגה 31-03-2017, 21:13)
    כמה גועל כמה? ככה אתם רוצים לעלות ליגה עם העזרה של השופטים. הסקציה תבוא אליכם ותיתן לכם בראש שום דבר
  2. אם זה מביא עלייה אז גם את הבית עוזבים (דודי 31-03-2017, 21:26)
    מקומו של האיצטוני בכבודו מונח אבל העלייה עכשיו הכי חשובה.
  3. הירידה רשומה על השוער שלנו שספג 60 גולים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (יפו 31-03-2017, 21:47)
  4. סיקור הזוי (אוהד כדורגל 31-03-2017, 22:26)
    לדעתי (והיא לגמרי ניטרלית) הכתב לא נכח במגרש או שהוא מוטה. ההרחקה היתה מוצדקת והשיפוט היה מעולה.
  5. חוויה (לודאי חובב כדורגל 31-03-2017, 22:29)
    קהל אדום ומדהים. השחקנים של מרמורק מפרגנים מדי, אם לא התוצאה היתה גבוהה יותר.
  6. סיקור מטעה ומגמתי (חתנו של אבנר 31-03-2017, 23:25)
    מרמורק שלטה באופן מוחלט במשחק .השופט היה מעולה לגבי האדום יכל להסתפק בצהוב . אך השיפוט היה מצוין. מרמורק קבוצה טכנית ובמגרש גדטול קשה יותר להסתגר ולהתבנקר מולה
  7. "...עכשיו כל הבכיינים יגידו שזה מה שהכריע את המשחק" (משה 01-04-2017, 00:36)
    מי הבכיינים האלה? בואו נראה: "...שוב השופט בא לטובתם והפעם בהרחקה די מפתיעה...". "...לדעת כל תושבי היציע למעט אוהדי מרמורק... אך השופט הוציא כרטיס אדום להפתעת כולם. מפתיע? כנראה שלא כשמדובר במרמורק...". מר רון, כניסה מאחור לתוך הרגליים בלי כדור מול העיניים של השופט. זה אדום, חביבי. ולא ברור מי האוהדים שחשבו אחרת "למעט אוהדי מרמורק", כי בקושי היו אוהדים של יפו. היית במשחק בכלל?
  8. התרגלתם לנצח בזכות שופטים אז.. (יפואי 01-04-2017, 08:36)
    הכניסה של השחקן הייתה מהצד ולא מאחור אז כנראה שאתם ״אוהדי מרמורק״ אלה שלא נכחו במשחק, השופט יכל להסתפק בצהוב אבל מעניין מאוד שלא זה לא היה מספיק. דווקא איתכם בכל משחק יש או פנדל או כרטיס אדום לקבוצה היריבה, תעשו בדק בית ותבינו. הכל עוד יתברר ואלוהים גדול. אם הכרטיס האדום הזה היה ניתן לשחקן מהקבוצה שלכם הייתם מדברים אחרת. אבל אתם קבוצה ביזיון שרגילים כבר לנצח בזכות שופטים, שיהיה לכם לבריאות, נראה עד כמה רחוק תגיעו באמת.
  9. בושה וחרפה, תמשיך ללקק לנס ציונה (אוהד רון תמשיך לנסות לעזור לנס ציונה 01-04-2017, 09:02)
  10. לא יעזור לכם כל המזימות שלכם להשפיע ולעזור לנס ציונה (תמשיכו לעזור לנס ציונה 01-04-2017, 11:19)
    רק מרמורק מגיע לה לעלות
  11. גם מרמורק וגם נ"צ (אזוריה 01-04-2017, 11:30)
    רק אזוריה מי אתם בכלל קוני שופטים!
  12. אפשר לחשוב.. (הוגה דעות 01-04-2017, 11:49)
    שהכותב יותר אובייקטיבי משופט המשחק...כתבה מגמתית כנגד מרמורק.חבל.זו לא כתיבה עיתונאית.
  13. שים קרח ותלחץ....מרמורק מקום ראשון . (א 01-04-2017, 12:28)
  14. כתב פרובקטור (רק מרמורק 01-04-2017, 13:55)
    כתבה לא עניינית ! מלאה בדעות לא אובייקטביות ותלושות מהמציאות מהזווית שלי הייתה עסוק בטלפון בצד ולא במשחק , היה אדום מובהק בכניסה ללא כדור ישירות ברגלי שחקן ע"מ לפצוע , לאחר מס' עבירות לפני ומול עיניי השופט במזיד מגיע האמא של האדום! זה שנפסל לנו גול לא נרשם , העיקר ליצור רושם מטעה של לקיחת נקודות לא מוצדקת . ולגבי המגרש הביתי הוא לא ראוי שחוק וגמור וכולם יודעים זאת אין מגרש אימונים למרמורק כך שעל המשטח משחקות ללא הפסקה מספר קבוצות אין אפשרות ליצור משחק וזה כול העניין . כדורגל להנות מתצוגה גם על המגרש וכן גם ביציע ששקק יותר מ500 אוהדים מסורים שעודדו את הקבוצה העליהם .
  15. הכרטיס האדום (אביבה הגוזלנית 01-04-2017, 17:05)
    אין קשר בין הכרטיס האדום לנצחון של מרמורק, מרמורק מנצחת את יפו בכל מצב. יש פה משהו מגמתי נגד מרמורק
  16. ליגה של בכיינים (אמזלג 01-04-2017, 17:34)
    מרמורק הבקיע 63 שערים ובזכות זה היא ראשונה. תפסיקו ליילל ותתחילו לשחק כדורגל - מרמורק ראשונה בזכות ולא בזכות השופטים. אתם תשארו פה בעונה הבאה בליגת האותיות ותמותו מקנאה. אבל אל דאגה במקום הקהל המרמורקי המתורבת תקבלו בחזרה את השערוקים שאתם כלכך אוהבים.
  17. תגובה מרגשת של אמזלג (אביבה הגוזלנית 01-04-2017, 18:59)
    מרמורק תעלה בזכות ולא בחסד.