מאמן המחזור ה-28 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': דורון ממן

דורון ממן, מאמנה של מכבי עירוני שדרות נבחר למאמן המחזור של ליגה ב' דרום ב' בחסות "לזרוביץ" בר שמייח וכשר בראשון לציון שמעניק למאמן המצוין ארוחה זוגית! דורון הוביל את קבוצתו לניצחון יפה מול מכבי עירוני אשדוד וכעת הוא רחוק נקודה אחת בלבד מהישארות מעשית בליגה, לאחר שהקבוצה כבר הייתה ממוקמת במקום הלפני אחרון כשהגיע לקבוצה

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-03-2017
  • 18:38

דורון ממן מאמנה של מכבי עירוני שדרות, עלה ליגה עם מכבי באר שבע שלוש פעמים -  פעמיים מליגה א' ללאומית ופעם אחת לליגה הארצית. דורון אף אימן בעברו את בת ים בלאומית שלוש שנים. באמצע העונה הגיע דורון למכבי עירוני שדרות כשהיא הייתה ממוקמת במקום הלפני האחרון וכעת היא רחוקה נקודה אחת בלבד בכדי להבטיח מעשית עונה נוספת בליגה...

 

דורון, נבחרת למאמן המחזור של אתר גולר ואתה זוכה בארוחה זוגית מתנת לזרוביץ. ברכות..

"״תודה רבה לאתר גולר וללזרוביץ! מאחל לכם הצלחה רבה בהמשך. תודה רבה על הבחירה״ .

במחזור האחרון ניצחתם אל עירוני אשדוד, ספר לנו קצת על המשחק?
"באמת ניצחון גדול עשינו על אשדוד, שהיא לפי דעתי הקבוצה הטובה בליגה ומאומנת היטב. יש לה סיכוי טוב לעלות מהפלייאוף. השחקנים באמת נתנו משחק הרואי מול קבוצה עדיפה ועם קהל נפלא שדוחף אותם, אבל הניצחון הגיע לשחקנים שלי שהשאירו הכל במגרש ומגיע להם שאפו גדול. הניצחון הושג רק הודות לרצון ולמחויבות של השחקנים שגם אחרי שאשדוד השוו את התוצאה הם לא נשברו והצליחו לעלות ליתרון שהספיק לנו לנצח. כאשר גם החמצנו פנדל בתוצאה של אחת אפס והם מיד השוו. שוב פעם הקרדיט לכל השחקנים על המשחק ההרואי".

 

איך זה לאמן במקום כמו שדרות? 
"שדרות זה אחד המקומות שהכי כיף לאמן. אמנם המגרש גרוע (אוטוטו האצטדיון החדש מוכן), אבל למרות המגרש הגרוע כיף להגיע ולעבוד. אף אחד לא מפריע לעבוד והקהל הלא גדול שמגיע תמיד מפרגן".

איך בעצם הגעת לאמן את מכבי עירוני שדרות?
"כשאמיר אוחנה האיש הכל יכול בשדרות קרא לי לבוא לאמן, זה קרה בדיוק שעזבתי את בני יפו (למרות שאמרו לי שמיהרתי לעזוב את יפו אחרי שלושה משחקים), לא היססתי לרגע. למרות שהקבוצה הייתה במקום הלפני אחרון ונראית כקבוצה שיורדת בטוחה. בהתחלה שבאתי הקבוצה הייתה מאוד חלשה ולא מתאימה לליגה ב', במקרה הטוב לליגה ג', שחררתי כ-15 שחקנים וצירפתי 4 שחקנים מבאר שבע ובראשם דודו פלס, שהוא מעל לליגה הן כאדם והן כשחקן, ויחד עם עבודה קשה באימונים הצלחנו לאט לאט לייצב את הקבוצה ולברוח מהמקום שמוביל למבחנים". 

על אמיר אוחנה מספר דורון: "אמיר אוחנה זה אדם מדהים ואיש נפלא שלא מחסיר מאומה מהשחקנים וכל בקשה, מקטנה ועד גדולה נענית בחיוב. ולמעשה בלעדיו אין כדורגל בשדרות".

 

במחזור הקרוב אתם יוצאים למשחק חוץ באילת. מה הולך להיות?
"למעשה מעשית הבטחנו את ההישארות ואנחנו צריכים עוד נקודה אחת, אבל תאורטית זה עדיין לא גמור ואני מאמין שנעשה את זה סופי באילת. אנחנו יורדים לאילת ביום חמישי להתכונן כמו שצריך ולהבטיח סופי את ההישארות ורק אחרי המשחק שהשחקנים יצאו לבלות ולחגוג".

מה יהיה בעונה הבאה? 
"ברמת העיקרון סגרתי לעונה וחצי מתוך כוונה לבנות קבוצה לעונה הבאה, שיחד עם האצטדיון החדש תתמודד על העליה לליגה א', זה אפשרי במידה ויהיו את התנאים והכלים המתאימים. למרות שבכדורגל אני יודע ששום דבר לא סגור אפילו אם אתה נמצא כבר על הדשא. נחכה לסוף העונה ונראה מה יהיה".

מילה לסיום: "שוב פעם תודה קודם כל לשחקנים שהיו קשובים ורציניים והיו מוכנים ללמוד ולעבוד קשה למען המטרה. ולאמיר אוחנה הכל יכול. תודה רבה על הבחירה ולהתראות בעונה הבאה".

מאמן המחזור ה-28 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': דורון ממן (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מאמן (שדרות 27-03-2017, 21:43)
    כל מילה בסלע מתבזבז בשדרות
  2. גבר (בני יפו 27-03-2017, 21:44)
    תבוא עכשיו ליפו ותציל אותנו לפני שפדידה ירסק אותנו יש עכשיו אחלה שחקנים לא כמו שהיו אצלך
  3. מאמן מספר אחת (אילן מודיעין 27-03-2017, 21:45)
    תבוא למודיעין ותעלה אותנו ליגה יש מלא כסף
  4. מאמן גדול (מאיר 27-03-2017, 22:54)
    מאמן מעולה ובין היחידים בליגות הנמוכות שמבין בכדורגל אחד שלא עושה חשבון לאף אחד. עלה והצלח!
  5. הפועל ירושליים היו צריכים לקחת אותו ..עשו טעות (דני 28-03-2017, 10:13)
    לפחות היה להם מאמן מצליח עים נסיון בלאומית ולא טירון.
  6. מאמן תותח (מקסים טריקי 29-03-2017, 19:39)
    כאחד שעבד איתו שנים מאמן סמכותי רציני עם נסיון רב