שחקן המחזור ה-24 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': נועם דוד

נועם דוד (23) שוערה של קריית מלאכי נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום ב' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצויין ארוחה זוגית! נועם שיחד עם קבוצתו מובילים את טבלת ליגה ב' דרום ב' כשהמטרה הברורה והיחידה היא לעלות לליגה א' בסיום העונה! "קריית מלאכי בשבילי זה בית לכל דבר"

  • על ידי: שחקן המחזור ה-24 בליגה ב' דרום ב' בחסות 'לזרוביץ': נועם דוד
  • 07-03-2017
  • 13:49

נועם דוד גדל במחלקת של בני יהודה וזו עונתו השניה בקרית מלאכי. נועם הגיע לקריית מלאכי מסקצייה נס ציונה ומספר: "קריית מלאכי בשבילי זה בית לכל דבר".

נועם, נבחרת למצטיין המחזור וזכית בארוחה זוגית מתנת גולר ומסעדת לזרוביץ בר המסעדה הכשר בראשון... ברכות!

"תודה רבה לאתר גולר ולמסעדת לזרוביץ על הבחירה המחמיאה".

 

כמה מילים על הניצחון האחרון מול נתיבות (1-3)?

"הגענו למשחק נגד נתיבות מאוד דרוכים כי בסיבוב הראשון הפסדנו להם, והם קבוצה טובה שהמיקום לא משקף אותם. נתיבות עשו חיים קשים לנורדיה ואשדוד, וידענו שזה מוקש רציני, ואני שמח שהצלחנו לנצח ולעשות את העבודה ולחזור למקום הראשון להמשך המאבק נגד נורדיה".

 

איך אתה מסכם את פתיחת העונה עד היום במלאכי. ציפיתם להיות במקום הראשון?

"בתחילת העונה דיברנו על להישאר בצמרת הגבוהה. אין לנו את התקציב של נורדיה ואשדוד שבתחילת העונה סימנו כמטרה - עליית ליגה. אצלנו המטרות היו ממשחק למשחק ולהתקדם כמה שיותר. עשינו ריצה מטורפת של ניצחונות והגענו למצב שאנחנו מקום ראשון ומפה צריך לשמור על זה שזה הכי קשה".

 

אתם כרגע במקום הראשון. אתה חושב שיש לכם תנאים לליגה א' במידה ותעלו?

"במלאכי יש תנאים מעבר לליגה א'. זה מקום ששווה יותר מליגה א', עם קהל גדול שבא ותומך, הנהלה שנותנת שקט וגב למאמן וזה בא לידי ביטוי במשחקים. יש חדר הלבשה שזה משפחה שנותנים אחד בשביל השני. עכשיו המטרה היא לעלות לליגה א' עם מלאכי ובעזרת השם להמשיך איתם עוד עונה ומשם השמיים הגבול".


במחזור הקרוב אתם מול מודיעין, מה צפוי לכם?

"משחק מול קבוצה טובה ששווה יותר מהמיקום שלה. אבל בבית שלנו אסור לנו לאבד נקודות. באים לעבוד קשה ולהתקדם עוד צעד בדרך למטרה ואני סומך על המאמן שיידע להכין את כל החברים שלי שמשישי לשישי עושים דברים שלא מובנים מאליו כלל".

 

מילה לסיום: "שרק נהיה בריאים זה הכי חשוב. ושבעזרת השם תעשו לי ראיון בליגה א' עם קרית מלאכי".                 

צילום: ולדיסלב מוסייב

הוסף תגובה
תגובות
  1. קומבינה מלאכי (נורדיה 09-03-2017, 13:34)
    תנו עוד פרסים לשחקני קריית מלאכי האפסנאי גם היה מצויין אתם לא שקופים