שחקן המחזור ה-17 בליגה ג' מרכז בחסות 'לזרוביץ': לישי ביטון

לישי ביטון (26) שחקנה שלאדומים אשדוד נבחר לשחקן המחזור של ליגה ג' מרכז בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצויין ארוחה זוגית! ביטון כבש את השער השישי בניצחון של קבוצתו (0-6) מול טירת שלום.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-03-2017
  • 09:58

לישי ביטון אחד מהשחקנים שעליה נבנו יסודות הקבוצה עוד מההקמה המחודשת של הפועל אדומים אשדוד.
לישי לא סתם קיבל את החולצה מספר 10 כי תמיד הוא שואף לציון 10 ולמצוינות. לישי הוא אחד השחקנים שמחוברים למועדון גם בחדר ההלבשה וגם ביציעים. שחקן שקט מוכשר ומאוד, מקצוען שבא לעבוד בלי הרבה דיבורים וכל מהלך או גול תמיד מקדיש אך ורק לאוהדים בהמון אהבה.

 

לישי, כמה מילים על המשחק האחרון בו ניצחתם את טירת שלום: "המשחק האחרון לצערנו לא התחיל טוב והוא היה מפוזר לאורך כל המחצית הראשונה. שחקני היריבה לא כל כך התעסקו בכדורגל, כל 5 דקות המשחק נעצר לדקה שתיים אז ככה שזה הוציא אותנו מריכוז והפריע לנו לשחק את המשחק הרגיל והשוטף שלנו. כשחזרנו מהמחצית הכל כבר נראה אחרת, התאפסנו על עצמנו והתחלנו לשחק כדורגל כמו שאנחנו יודעים הכי טוב !ומשם התוצאה הלכה וגדלה והכרענו את המשחק בניצחון מוחץ".

 

מה מטרות הקבוצה? "כמובן שהקבוצה עם מטרות שמאוד ברורות לנו השחקנים ואנחנו עובדים מאוד קשה ומשקיעים המון כדי להצעיד את הקבוצה אל ליגה ב׳! צוות המאמנים פיני עייש ועמי ג׳רבי עושים עבודת קודש עד השעות הקטנות של הלילה כדי להכין אותנו לכל אימון ולכל משחק כדי להצעיד אותנו אל המטרה הכי חשובה לעלות לליגה ב׳!".

 

ספר לנו קצת עליך באופן אישי: "שנה שעברה חזרתי לשחק אחרי המון שנים שלא שיחקתי כדורגל, היה לי קשה הגוף, לא היה רגיל לזה ולכן נפצעתי המון ובקושי שיחקתי. השנה אני שומר על עצמי המון, מתאמן 4 פעמים בשבוע ויש תוצאות. אני בכושר מצויין ומאוד מקווה שזה ישאר ככה וימשיך ככה לעוד המון שנים. המאמנים מעריכים ותומכים בי ומוציאים ממני את כל היכולות שלי ואני נותן את הכל על המגרש וגם לזה יש תוצאות".

 

על ההנהלנ אומר לישי: "ההנהלה למדו את הטעויות שלהם מהשנה שעברה עם שחקנים ומאמנים, ורואים את השינוי הזה. עוד מלפני שהתחילה הליגה שמעתי מה הם עושים ואיך הם מתנהלים כמו בליגות הגבוהות ביותר וזה שימח אותי מאוד כי אני מאוד אוהב את הקבוצה הזאת ואת האנשים שנמצאים בה!

 

לישי לא יכול לסיים בלי מילה חמה על הקהל האדום: "מה עוד אפשר להגיד על אנשים שבאים לתמוך ולעודד בכל מקום שהקבוצה משחקת ואפילו לאימוני הקבוצה באים ומתעניינים! אנחנו נותנים את הכל בשבילם, הם הדלק שמניע אותנו כל משחק, שרים מהדקה הראשונה. מקווה מאוד שהשנה נשמח אותם ונעלה ליגה בעזרת ה׳!!!

שחקן המחזור ה-17 בליגה ג' מרכז בחסות 'לזרוביץ': לישי ביטון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לישי 10❤אדום (טובי 03-03-2017, 11:56)
    אתה המלך הבלתי מעורער של הפועל
  2. לישי ביטון זה אחי הקטן (ערן ביטון 03-03-2017, 13:15)
    לא בגלל שזה אחי ועוד הרבה לפני שהוא שחקן לישי הוא דמות להערצה איש צנוע וענו מלא אהבה ואהדה לאוהדים לצוות הניהולי שחקן מקצועי ביותר ומוכשר ברמות הכי גבוהות לדעת רבים וטובים ביניהם שחקני כדורגל בעבר ובהווה מאמנים נחשב לשחקן עם יכולות אדירות ביותר שיכול לעשות מה שהוא רוצה במגרש שחקן טכני וחכם עם בעיטה מאוד חזקה בשתי הרגליים ומסירות מדויקות ראיית משחק יוצאת דופן מהירות כח רצון עצום להשיג כל מטרה במגרש לא סתם כל המשחק עובר דרכו ואם אני לא טועה הוא עם הכי הרבה בישולים בליגה וכמעט כל משחק כובש ויש עוד הרבה דברים טובים שאפשר להגיד עליו ואת כל זה הוא מצליח להסתיר בתוכו בלי נגיעה של גאווה ושחצנות (מזכיר קצת את הטוב שהיה היי פעם בכדורגל - מסי) שיכול וצריך לשחק בליגות הגבוהות ביותר רק חסרות העיניים הנכונות שיקלטו אותו ויעשו את מה שכולם חושבים על לישי שמיועד לגדולות ... תמשיך ככה אחי היקר ובעזרת השם אתה תראה שיש השגחה פרטית על כל בן אדם וכל אדם מקבל את מה שמגיע לו
  3. גאוה (ביטון דוד 03-03-2017, 13:44)
    ילד מוכשר ענו טוב לב אוהב ואהוב
  4. לערן (טובי 04-03-2017, 17:17)
    לישי זה הפועל והפועל זה לישי בעזרת השם יצעיד אותנו לרמות הגבוהות שם מקומינו