העוגן המרכזי של נחלת ראשל"צ: יהודה גידרון

העוגן המרכזי השנה של הפועל נחלת ראשון לציון הוא המאמן יהודה גדרון באגודת הכדורגל בפאתי העיר ראשון לציון. יהודה הפך השנה לדמות מרכזית (ובצדק!) בהפועל נחלת ראשון לציון. ציון עזרא: "יהודה הוא דמות מרכזית בקבוצה", רוני אוחנה: "זכינו באדם נפלא", סולרסקי: "הגדולה של יהודה היא הצניעות שלו", יהודה גידרון: "נהנה לתרום מניסיוני"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2017
  • 09:03

יהודה התחיל את קריירת הכדורגל שלו במחלקת הנוער בהפועל תל אביב, ושיחק עם חלק מגדולי שחקני העבר של המועדון, הצבא גדע את המשך הקרירה ויהודה שסיים בדרגת רב סרן את שירות הצבאי חזר לכדורגל, אך לספסל הלימודים ועבר את כל ההכשרות הגבוהות ביותר של המאמנים.

יהודה הגיע למועדון לפני כארבע שנים לאחר שעבד שנים במחלקות הנוער של הפועל פ"ת, מכבי פ"ת ובמכבי יהוד שם שימש כמנהל המקצועי והצעיד את האגודה קדימה.

 

לאחר כארבע שנים במחלקת הנוער, נוי צ׳רשניה וציון עזרא המנהל המקצועי, הבינו שיש להם יהלום באגודה וביקשו מיהודה שיצטרף השנה לצוות הקבוצה הבוגרת. יהודה התחיל את עבודתו לצד רמי חרדון וכעת הוא עובד לצידו של ציון עזרא.

 

ציון עזרא על גידרון: "בשנים האחרונות נחשפתי לעבודתו המדהימה והמסורה של יהודה והמסלול לצרפו לקבוצה הבוגרת היה טבעי לחלוטין. כיום יהודה הוא הדמות אולי המרכזית בקבוצה הבוגרת, היות והשחקנים קשובים לדבריו ומעריצים את פועלו".

ציון ממשיך: "מעבר לתחום המקצועי יהודה משמש גם כמנהל הקבוצה ודואג לכל מחסור וכאן זאת הזדמנות בהחלט להודות לו על תרומתו האדירה לכלל האגודה. אין ספק שיהודה הוא דמות מרכזית בהצלחת הקבוצה בסיבוב השני".

 

רוני אוחנה על יהודה גידרון: "זכינו השנה באדם נפלא ומקצוען בכל רמ"ח איבריו. רצינותו מתבטאת בכל שנייה של האימון ובטח במשחקים, יהודה הוא נקודת האור המשמעותית ביותר של האגודה. לצערי רמי חרדון עזב אותנו באמצע השנה אבל עמדנו על כך וביקשנו כלל השחקנים שיהודה יישאר".

אמיר סולרסקי: "יהודה הוא איש של עשייה, רצינות, נאמנות בלתי מתפשרת למערכת ואת הידע הרב שאגר לאורך שנים הוא מעביר בצורה מעוררת השראה לשחקנים. מעבר לכל, גדולתו של יהודה היא בצניעותו ולכן הוא זוכה לאהבה ואהדה בקרב השחקנים ומכל באי האגודה. אני בהחלט מאחל לו עוד שנים טובות על כר הדשא".

 

יהודה, אחרי כל כך הרבה מחמאות כמה מילים לסיום: "אני בהחלט נהנה מאוד לתרום מניסיוני ואהבתי לכדורגל. מבקש להודות לרמי חרדון על שיתוף הפעולה בתחילת השנה ולציון עזרא המנהל המקצועי של כלל האגודה על עבודת צוות טובה ביותר, כמו כן לנוי צ׳רשניה האיש שמוביל את האגודה במשך שנים".

העוגן המרכזי של נחלת ראשל"צ: יהודה גידרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין על יהודה מזל שיש לנו אותו מאמן גדול (שחקן מהקבוצה 01-03-2017, 09:55)
  2. יהודה איש מקצוע מעולה ואדם נדיר (אריק לוי 01-03-2017, 22:58)
  3. יהודה מאמן גדולללל (אופיר הלוי 01-03-2017, 23:22)
  4. זוכר אותו מיהוד מאמן מצוין , בהצלחה (גילי שרון 02-03-2017, 07:09)
  5. איש מדהים (ניסים 04-03-2017, 07:09)
    יהודה אתה איש מקצוע מעולה מבין כדורגל תברח משם כל עוד אתה יכול עשו ממך מנהל קבוצה להביא מים וציוד אתה ראוי ליותר מזה תבוא לעמישב מאמן אוהבים אותך
  6. איזה קבוצההההה נחלת (יוסף אבו שאוקי מגת 15-03-2017, 12:01)
    אך נחלת יהודה איזה עצוב שאתם חלק מהביזיון הזה להוביל 1:0 ולקבל 3 איזה חילופים מה קרה היה הימורים לא נורא יש אלוהים בשמים רואה הכל אין לכם מקום בכדורגל אדוני ראש העיר תסגור את המקום הזה שלוקחים כסף מכספי ציבור