"המאבק תלוי בנו"

עמית ברבש המאמן שהעלה את בית"ר נורדיה בעונה שעברה מליגה ג' לליגה ב' וחזר לאחרונה לקווים של הקבוצה: "מקווים לנצח עד המשחק נגד קריית מלאכי לאורך כל הדרך ואז שהטובה מאיתנו תנצח ותעלה". החלוץ הנפלא ליאור עדיקא: "מאמין שבמחזורים הקרובים נחזור למקום הראשון"

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 15-02-2017
  • 09:08

אחד המאבקים המעניינים ביותר העונה הוא המאבק בצמרת ליגה ב' דרום ב' בין קריית מלאכי שנמצאת ערב המחזור ה-22 במקום הראשון 2 נקודות מעל בית"ר נורדיה במקום השני, מאמן בית"ר נורדיה עמית ברבש שהעלה את הקבוצה בעונה שעברה מליגה ג' לליגה ב' חזר לאחרונה לקבוצה ומדבר על כדורגל שמח. החלוץ המצוין ליאור עדיקא שכבש העונה 8 שערים בכל המסגרות ובישל כ-7 שערים מאמין שכבר בשבועות הקרובים נורדיה תחזור לפסגה.

 

"המאבק יהיה קשה בין 2 קבוצות טובות מאוד, המאבק בהחלט תלוי גם בנו, אני מקווה שננצח עד המפגש נגד קריית מלאכי, ואם עדיין המאבק יהיה צמוד אז שהטובה יותר תנצח ותעלה" אמר מאמן נורדיה עמית ברבש, והוסיף: "המטרה היחידה שלי היא לעלות ליגה ואם קבוצה כמו נורדיה לא תעלה אראה זאת כחוסר הצלחה גם שלי וגם של השחקנים שמקבלים את כל התנאים כדי לעלות ליגה, אם נצליח נצליח ביחד ואם ניכשל אז ניכשל ביחד".

 

על השינויים שביצע אמר המאמן: "הכי קשה זה לקבל קבוצה שהיא מקום שני, סלמי השאיר אחריו קבוצה חזקה, ואני מביא את האני מאמין שלי שאומר שאין כוכבים וכולם עובדים קשה, כדי לעלות ליגה נצטרך לשחק הכי שמח שאפשר אין קשר בין עבודה קשה ואפורה ובין משחק שמח ואת זה אני מעביר לשחקנים".

 

על המשחק הקרוב נגד שדרות: "אלה המשחקים הכי חשובים, נגד קבוצות שעלולות להסתפק גם בתיקו, ואולי יראו בתיקו הישג, ושדרות היא קבוצה מאומנת היטב, גם כשהיא מפסידה לקבוצות קשה מאוד נגדה".

החלוץ המצוין של בית"ר נורדיה ליאור עדיקא הוסיף: "הקרב בינינו לבין קריית מלאכי הוא צמוד ואני מאמין שבמחזורים הקרובים נחזור למקום הראשון, עמית ברבש הוא מאמן טוב שהביא איתו הרבה אנרגיה ומוטיבציה, הוא מאמן עם אישיות, ווינר שלא אוהב להפסיד".

על המשחק הקרוב נגד שדרות אמר החלוץ: "המשחק כנראה יהיה בטדי ואנחנו מאוד אוהבים לשחק שם, שדרות קבוצה טובה ועקשנית, שיחקתי בעבר אצל המאמן שלהם דורון ממן אבל זה עוד משחק שאנחנו חייבים לבוא לתת עבודה, לקחת את הנקודות ולהתקדם לעבר המטרה שלנו בעזרת השם".

 

אם בית"ר נורדיה תנצח את שדרות, היא תחכה לשמוע על המתרחש במשחקה של קריית מלאכי מוליכת ליגה ב' דרום ב'.

במקרה של אובדן נקודות של קריית מלאכי במשחקה הקרוב נגד מעלה אדומים, ניצחון של בית"ר נורדיה יחזיר את עמית ברבש ושחקניו אל פסגת הליגה.

עמית ברבש (דף הפייסבוק של נורדיה - רפי קוץ)

הוסף תגובה
תגובות