האימפריה מהכרם חוזרת!!

שמשון תל אביב המחודשת הוקמה על ידי רועי עובדיה בתמיכה של עמי פזטל, אבינועם עובדיה ויפתח הלוי. מאמן הקבוצה היום שמעון וקנין שיודע שהמטרות היו ונשארו להיות בפלייאוף, אך כעת כשהם מרחק 6 נקודות מהמקום הראשון, האם אפשר לחלום על עלייה?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-02-2017
  • 09:03

בעונה הראשונה הקבוצה לא צלחה את מאבקי העליה לליגה ב', בעונה השניה הקבוצה צירפה מספר שחקנים בכירים לצד צעירים מוכשרים כמו: רמי לוז, שמעון וקנין, רולי מוצפי, נאור הלוי וקורל אזולאי. על הקווים - רפי קזלקופי, הקבוצה צלחה את מאבקי העליה ועלתה לליגה ב'.

רגע לפני פתיחת העונה נאלץ מאמן הקבוצה רפי קזלקופי לעזוב את המועדון לטובת עיסוקים פרטיים, בעקבות כך בקבוצה קיבלו החלטה אמיצה למנות את שמעון וקנין למאמן למרות חוסר הניסיון שלו, בקבוצה לקחו בחשבון ששמעון אהוב מאוד על ידי הנהלה/שחקנים/אוהדים מהלך שבסופו של יום הוכיח את עצמו בגדול.

הקבוצה פתחה את העונה בצורה לא משכנעת אך אט אט עלתה על דרך המלך ומאז לא עוצרת. הקבוצה שחררה מספר שחקנים וצירפה שחקנים ששידרגו אותה כמו עדי בויטר, אדיר שימשי, פאדי אמסיס ונאור אלדד.

לאחר שבעה ניצחונות רצופים, הקבוצה ניצבת בגאווה במקום השני עם אופציה ריאלית להעפיל מהמקום ראשון, כש-6 נקודות בלבד מפרידות בינה לבין צפרירים חולון, יש לציין שאת הקבוצה מובלים להצלחה מספר שחקנים כמו: קורל אזולאי, נאור הלוי, רולי מוצפי יניב אמזל, כמובן מעל כולם מנצח מאמן הקבוצה שמעון וקנין אותו לקחנו לשיחה קצרה...

 

מה סוד ההצלחה של שמשון?
"קודם כל מרקם אנושי של שחקנים יוצא מן הכלל, חדר הלבשה מהטובים שראיתי בחיי, וכמובן שחקנים איכותיים מאוד מבחינה מקצועית".

קיבלת קבוצה שעלתה ליגה ולא התחילה טוב את העונה, מה שינית?
"קיבלתי קבוצה עם סגל של 26 שחקנים כמובן ששחררנו מספר שחקנים, במקביל צירפנו שחקנים ששידרגו אותנו בנוסף לשחקנים הקיימים ובנינו תלכיד מנצח. בנוסף לכל זה השחקנים עובדים קשה מאוד במהלך השבוע וזה בא לידי ביטוי בתוצאות".

מה המטרות של שמשון?
"המטרות היו נשארו להתברג בפלייאוף העליון, כמובן שאם נשיג את המקום הראשון לא נצטער".

אתה מאמן צעיר בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים. איפה אתה רואה את עצמך עוד כמה שנים?
קודם כל ברצוני להודות לרועי עובדיה ועמי פזטל על האמון שנתנו בי. אני לא מסתכל רחוק מידי, כרגע המטרות הן להצליח ביחד עם המועדון הנפלא הזה. אני אישית מאוד מחובר לקבוצה לקהל וכמובן לשחקנים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה קבוצה שבעולםםםםםם (בוקר טוב משפחת שמשון 02-02-2017, 09:23)
    אוהבים אותך שמעון ואת כל השחקנים תמשיכו לעבוד קשה ובצניעות ולשמח אותנו האוהדים ולכל הקנאים מסביב תראו ותתפוצצו אבל מבחוץ
  2. גם בזמנים הכי טובים אלך איתך לעולמים כחול לבן עולה עולה עולה אוהב אותך שמשון מכל הלב (קבוצה אימפרייה - רק תאמינו אפשר לעשות את זה 02-02-2017, 10:04)
    שמעון תודה רבה לך ולכל צוות ההנהלה וכמובן לשחקנים בלי עין הרע עד עכשיו 5555555 שנמשיך ככה רק ניצחונות אני אופטימי אפשר להעלות יאללה שמשוןןן רק תאמינווווווווווו
  3. שמשון תל אביב אימפריה (דרור קעטבי 02-02-2017, 12:46)
    שמעון היקר תצליח להצעיד את קבוצתי שמשון לליגה א עלה והצלח בכל מעשה ידייך בשבילי אתה מאמן מספר 1 וכן ירבו עוד אנשים כמו עמי פזטל אבינועם עובדיה רועי עובדיה ויפתח הלוי
  4. מלא צוצואים קטנים (אין כמו צוצו 02-02-2017, 14:22)
    מסתובבים בספורטק
  5. אורן יחזקאל (נאור כהן 02-02-2017, 14:43)
    מייסד ומאמן
  6. יאללה שמשון (כרם התימני 02-02-2017, 21:30)
    שמשון מחר ניצחון אתם שחקנים טובים נאור רולי אמזל קורל צוצו תביאו לנו ניצחון.