חלאיילה: "יצאנו מאוכזבים מהמשחק נגד אשדוד"

הפועל איכסל הודחה מגביע המדינה לאחר שהפסידה למ.ס. אשדוד, למרות שהייתה טובה ולא נפלה מהיריבה שנחשבה לפני המשחק לעדיפה. 1,500 אוהדים אדומים הגיעו לעודד את חלאיילה וחניכיו והריעו להם על ההשקעה הרבה על כר הדשא. כובש השער לזכות איכסל, אבי מלכה: "אם יצאנו מאוכזבים מהמפגש, זה אומר הכל"

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 08-01-2017
  • 13:54

כל השבוע התכוננו בהפועל איכסל למפגש נגד הקבוצה מליגת העל במסגרת המפעל המרגש ביותר בכדורגל הישראלי. ותיקי הכפר שמונה כ-15 אלף תושבים ציינו שלא התרגשו כך מאז המפגש לפני כעשור נגד הפועל רמת גן, מאז לא פגשה הקבוצה מועדון בכיר. אוהדי הפועל איכסל הוציאו מרצ'נדייז לכבוד המפגש בדמות חולצות, פוטרים וצעיפים שזכו לפופולאריות רבה על ידי האוהדים המקומיים.

 

הדקות הראשונות היו בשליטה מוחלטת של שחקני מ.ס. אשדוד שהגיעו רגועים למשחק נגד הקבוצה שנמצאת שתי ליגות מתחתיה, החבורה של רוני אוואט ויוסי מזרחי הסתפקה בהנעת כדור ולא סיכנה את השער של בשאר דהאר. לאט לאט נכנסו המקומיים למשחק בזכות פעולות טובות של שלומי מראד וניסן רביבו בהנעת הכדור, המהירות של פאדי זיאדה וההשקעה הבלתי נגמר של אבי מלכה ליד הרחבה של יואב ג'ראפי. מלכה גם הגיע לשתי הזדמנויות במחצית הראשונה, אך לא מצא את המסגרת. ניסיון מסוכן נוסף נרשם דווקא בגלל הרוח, כאשר כדור קרן שהרים כמעט וחדר לרשת, אך ג'ראפי הצליח לעצורו על קו השער. המחצית הראשונה נגמרה ב-0:0.

 

במהלך המחצית חילקו אנשי הפועל איכסל כנאפה, בקלאווה וכוסות מים לאנשי התקשורת ולאנשי מ.ס. אשדוד, האופטימיות הייתה בשיאה, אך חמש דקות בלבד משריקת הפתיחה למחצית השנייה, הייתה זו אשדוד שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, כאשר כדור קרן של דן ביטון מצא את ראשו של הבלם, ניר ברדע שעלה מעל כולם והכניע את דאהר. 0:1 למ.ס. אשדוד.

 

אימן חלאיילה מאמן איכסל ביצע חילופים בעלי אופי התקפי והחליף טקטיקה כדי להשיג את השוויון, בדקה ה-74 הוא קיבל את מבוקשו, המגן הימני, חוסאם אבו סאלח הגביה באומנות לראשו של אבי מלכה ששם את הראש עם כל הלב והכניע את ג'ראפי. 1:1 הולכים להארכה.

 

ההארכה החלה ובאיכסל הרגישו שהם מסוגלים לעשות זאת, אך שוב מיד הגיע הגול, הפעם היה זה בנצי מושל שנכנס כמחליף וקבע 2:1 לזכות מ.ס. אשדוד. שחקני איכסל התעייפו, הם השקיעו רבות על המגרש, אבל בדקות הסיום הפקירו את ההגנה במאמץ אחרון להשוות את התוצאה. שלוש דקות לסיום המפגש, בנצי מושל מצא עצמו לבדו מול בשאר דהאר, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 3:1 למ.ס. אשדוד.

 

מאמן הפועל איכסל, איימן חלאיילה: "לא נפלנו ממ.ס. אשדוד, הגענו למספר הזדמנויות טובות במחצית הראשונה. כל הכבוד לשחקנים שלי שעברו קשה מאוד, כעת יש לנו משימה חשובה אחרת".

 

כובש השער לזכות איכסל, אבי מלכה: "כל השחקנים נתנו את הלב והנשמה על המגרש, אם יצאנו ממפגש מול קבוצה מליגת העל מאוכזבים, זה אומר הכל. אני לא אוהב להישאר רק עם המחמאות".

חלאיילה. עם הראש לליגה (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזרו למציאות של ליגה א .ותתחילו לספור כישלון (אחד שמבין 08-01-2017, 14:50)