סהר דהן: "אם אכבוש שער ניצחון נגד באר שבע אני יכול לפרוש"

הכדור הכי מפחיד בהגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה היה ללא ספק עם הפתק בו כתוב "הפועל באר שבע", את התענוג קיבלה מכבי צור שלום ועוד באיצטדיון "טרנר". הקבוצה שהשיגה ארבעה ניצחונות בלבד בליגה א' צפון רוצה לעשות את הבלתי יאמן נגד האלופה

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 05-01-2017
  • 11:03

החלום הגדול ביותר של שחקן שמשחק בליגות הנמוכות הוא לפגוש קבוצה בכירה בגביע המדינה ועוד לשחק באיצטדיון כה מפואר, אז את החלום הזה שחקני מכבי צור שלום יגשימו ביום חמישי (19:40). ההכנה למפגש נגד הפועל באר שבע הייתה די מקרטעת עם תבוסה 4:0 לקריית אתא. חלוץ הקבוצה, סהר דהן התייחס לתבוסה: "את האמת המשחק מול קריית אתא נתן לנו סטירה כואבת מאוד. לא ציפינו להפסיד 4 - 0 בטח שבמחצית הראשונה התוצאה הייתה 0-0. כנראה שאחרי החודש האחרון שעשינו הישגים יפים מאוד, היינו צריכים לחזור לקרקע". מיד עם היוודע על המפגש נגד אלופת המדינה, החלו שחקני הקבוצה לצייץ. דהן שיתף במחשבות הראשונות: "המחשבה הראשונה שקודם כל הולכת להיות חוויה מדהימה. טרנר הוא אחד האיצטדיונים היפים במדינה. בטח לשחק מול אלופת המדינה יהיה מדהים". דהן וחבריו ייפגשו סוללת כוכבים בדמותם של: מאור בוזגלו, טוני וואקמה, מהרן ראדי, שיר צדק, בן שהר והרשימה עוד ארוכה, למרות זאת הוא שומר על אופיטימיות זהירה: "היופי בכדורגל הוא שהכל יכול להיות, אנחנו לא באים להיות תפאורה, באים להילחם, לתת מעצמנו 200 אחוז ומי יודע אולי נדהים את המדינה".

 

העובדה שאתם אנדרדוג יכולה לעזור לכם?

"למעשה כן, אין עלינו לחץ, באים לשחק כדורגל ואולי להפתיע".

כמה אוהדים שלכם יגיעו?

"אני מאמין שיגיעו בסביבות 300-400".

כבר החלטתם מי לוקח את החולצה של בוזגלו? מליקסון? שהר? וואקמה והחברים?

"היו דיבורים על זה בחדר הלבשה. אני חושב שאת החולצות של הכוכבים הגדולים מי שייקח אותם ויעניק אותם לילדים מצור שלום יעשה מעשה מדהים".

אתה מאמין שמשחק כזה יכול להקפיץ קריירה?

"אין ספק שזו יכולה להיות מקפצה לכל שחקן, במיוחד לשחקנים הצעירים שלנו. הלוואי שאחרי המשחק הזה שחקנים שלנו יקבלו הצעות מליגות גבוהות יותר".

 

מהו התסריט החלומי?

"לנצח את באר שבע בדקה ה-90, אם אני אתן גול, אני יכול לפרוש".

דהן. חולם להכניע את גורש ולהדיח את ב"ש (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. האמת שסהר עשה זאת לפני כמה שנים בליגה על כבש (אסי 08-01-2017, 10:29)
    הוא שחק מצויין שיכל להגיע לרמות הגבוהות ביותר. בכל אופן זו חוויה מדהימה. בהצלחה סהר!!!!!!
  2. סהר שחקן חשוב מאד . נעים הליכות מהיר ובנוי היטב (ערן 09-01-2017, 09:50)
    ירבו שחקנים שקטים וטובים ומוכשרים כמו סהר!!!!!!