סבג: "עם רוח הלחימה אנחנו מסוגלים להפתיע"

הדובר: קשר הפועל איכסל, שגיא סבג שתארח ביום שישי (13:00) את מ.ס. אשדוד מליגת העל במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. למרות פערי הרמות, סבג שומר על אופטימיות הרבה בגלל איש אחד (איימן חלאיילה), מספר על ההתרגשות בכפר לקראת המפגש ומשתף בחלום הקטן שלו

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 06-01-2017
  • 08:51

שתי ליגות, מסורת, שחקן ששילמו עליו מיליון דולר, שני ליגיונרים לשעבר וחמישה זרים, אלו הם ההבדלים בין הפועל איכסל למ.ס. אשדוד שייפגשו בסיבוב הגביע הקרוב. איכסל השיגה ניצחון ראשון בסופ"ש האחרון, לאחר ארבעה מחזורים וכעת בביתה היא מוכנה למשחק המסקרן ואולי הגדול ביותר בתולדותיה. קשר הקבוצה, שגיא סבג סיפר על האווירה במועדון: "זה כיף גדול להגיע לשלבים כאלה, בגביע זה יותר חשיפה וסיקור הרבה יותר גדול. מקווים שנוכל להמשיך קדימה, הכי רחוק שאפשר". למרות פערי רמות ברורים, הקשר לא ממהר להרים ידיים: "לא רואה סיבה שלא נצליח, עדיין על הנייר אשדוד קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, אבל אני מאמין שעם רוח הלחימה והרצון שאיימן מכניס בנ,ו אנחנו מסוגלים להפתיע". איכסל זה כפר די קטן ובו מתגוררים פחות מ-14 אלף תושבים, לא בכל יום מגיעה לכפר קבוצה מליגת העל וכזכור במשחק העלייה לליגה א' הגיעו אלף אוהדים. סבג: "יש התרגשות גדולה בכפר, אני מאמין שגם הרבה צופים יגיעו, בכל זאת לא כל יום שישי מגיעה אלינו קבוצה מליגת העל".

 

החברים בחדר ההלבשה מדברים על זה שמשחק טוב והם יכולים לקפוץ לליגה בכירה יותר?

"לא יודע אם חושבים על זה, אבל באיכסל יש שחקנים שמתאימים לליגה יותר גבוהה".

הניצחון בליגה ישפיע על הביטחון שלכם?

"כן הניצחון הזה היה מאוד מאוד חשוב לנו להמשך הדרך והיינו חייבים להחזיר אלינו את תחושת הניצחון אחרי 4 תוצאות התיקו הרצופים שהיו לנו".

חולם על שער ניצחון?

"בעזרת השם", צוחק.

סבג. חולם על שער ניצחון (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש סיכוי טוב מאוד ששנה הבאה תפגשו באותה ליגה אז אין מה לפחד מאשדוד כוחות די שקולים בבית. (שי 06-01-2017, 12:12)
    20 דקות ראשונות יקבלו גול יהיה משחק שקול.