משחק העונה בליגה ב' דרום ב': נורדיה מול קרית מלאכי, זוהיר בהלול ישדר את המשחק

אירוע ספקטקולארי: השדר המיתולוגי זוהיר בהלול יחזור לשדר מאצטדיון טדי, לצדו ישב בעמדת הפרשן הבלם האגדי שמעון צ'רנוחה. המשחק, שייערך ביום שישי ב-12:30, ישודר בעמוד הפייסבוק של בית"ר נורדיה ירושלים כשבמחצית ייערך טקס הוקרה לקפטן בית"ר בעבר, חנן אזולאי. מועדון האוהדים מהבירה חתם לאחרונה על הסכם חסות עם רדיו ירושלים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-12-2016
  • 09:26

בבית"ר נורדיה ירושלים נערכים למשחק העונה בליגה ב' מחוז דרום ב', נגד מכבי קרית מלאכי. במועדון האוהדים מהבירה, שהוקם על ידי אוהדי בית"ר שמאסו בגזענות ובאלימות שהשתלטו על קבוצתם, החליטו ללכת בגדול. המשחק יתקיים על הבמה המרכזית של ירושלים - אצטדיון טדי (שישי, 23.12.16, 12:30) ולרגל המאורע החליטו לשדרג את השידור המסורתי שמפיקים אוהדי הקבוצה. לשם כך יוצנח לעמדת השידור בטדי השדר המיתולוגי זוהיר בהלול, לשעבר איש שירים ושערים וערוץ 1. בעמדת הפרשן יככב לצדו שחקן העבר והאגדה הבית"רית שמעון (שימי) צ'רנוחה. אליהם יתלווה פרשן הבית של המועדון, ארז טיקולסקר.
כמדי שבוע, השידור החי והמלא יועבר בפייסבוק, בדף הרשמי של המועדון: מדובר בעמוד פייסבוק בעל קרוב ל-7,500 עוקבים כשכל שידור של משחקי הקבוצה נחשף לאלפי עוקבים. על השידור אמונים חברי עמותת הקבוצה: על ההפקה אחראי איש הטלוויזיה מאיר סיקרון ועל הצד הטכני מופקד הצלם טומי פדן. את עמדות השידור תופסים על בסיס קבוע שדרים מבין אוהדי הקבוצה וזו הפעם הראשונה שבה יתארחו בעמדה שדרים מקצועיים.
המשחק, במסגרת המחזור ה-13 של העונה, מהווה קרב ראש בראש בין שתי הקבוצות הגדולות של ליגה ב' מחוז דרום ב': בית"ר נורדיה ירושלים שבמקום הראשון עם 30 נקודות ומכבי קרית מלאכי שבמקום השני עם 27 נקודות. יש לציין כי רק קבוצה אחת תעלה בסיום העונה אוטומטית לליגה א'. 
בבירה מצפים לנוכחות גבוהה של קהל ולמרות שאוהדי בית"ר נורדיה ירושלים בנו לעצמם רקורד של קהל לא אלים שמתנזר גם מקללות, החליטו במשטרה שלא לקחת צ'אנס: מאות האוהדים שיגיעו מקרית מלאכי יופנו ליציע הצפוני, כשהמארחים ישוכנו ביציע המערבי. את המשחק יאבטח כח של 34 מאבטחים.
כמיטב המסורת שהחלה בבית"ר נורדיה ירושלים לפני כשלוש שנים ומאז זלגה למגרשים נוספים, גם בליגת העל, במחצית ייערך טקס לשחקן עבר בית"רי והפעם יזכה לכבוד הקפטן המיתולוגי שזכה להניף צמד גביעים, בלם העבר ששימש גם כמאמן הקבוצה – חנן אזולאי.

ובתוך כך, בבית"ר נורדיה ירושלים גאים לבשר על הסכם חסות שנחתם לאחרונה בין המועדון לבין רדיו ירושלים. שיתוף הפעולה, שהחל כבר בשנה שעברה, שודרג כעת להסכם חסות ארוך טווח לשנתיים, בהם ישמש הרדיו כספונסר הראשי של קבוצת הנערים "צו פיוס" של המועדון.
 

צילום: דף הפייסבוק של נורדיה - ינון פוקס

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגימיקים שלכם מביכים (אחד 22-12-2016, 11:21)
    אתם כבר שנה שלישית ועוד עסוקים בגימיקים. תקימו מחלקת נוער, תתחילו להיות מועדון כדורגל. אתם משדרים משחק באינטרנט במקום לקרוא לקהל שלכם להגיע.
  2. לנורדיה גג 200 צופים מגוחךךךךךך (ירושליים 22-12-2016, 14:15)
    מלאכי יביאו יותר מהם חחחחחח
  3. תגובה ל"אחד" (נורדי 22-12-2016, 14:46)
    יש מחלקת ילדים, אבל למה באמת שתבדוק לפני שאתה מכפיש? ולגבי השידורים - כמו בכל העולם, הם לא תחליף להגעה למשחקים. יש אוהדים בחו"ל, יש ילדים והורים שלא יכולים להגיע בגלל גנים/ בתי ספר, יש שלא יכולים להגיע בשל סיבות אחרות. אבל למה באמת שתבדוק גם את כל אלה לפני שאתה מלכלך? יש מישהו מביך כאן. לא אנחנו.