אסי גלבוע: "מקווים להמשיך את המומנטום נגד איכסל בגביע"

ביום שלישי (13:00) תארח אסי גלבוע את הפועל איכסל במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה. חודש שקבוצת הצמרת לא מנצחת בליגה, בעוד המארחת מגיעה לאחר ניצחון חשוב. מי תזכה בכרטיס לשלב ח'?

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 20-12-2016
  • 08:20

לגביע חוקים משלו? תלוי את מי שואלים, מחר ב(13:00) יתייצבו שתי קבוצות ליגה א' צפון למשחק ראש בראש כאשר הפרס הוא כרטיס לשלב הבא. אסי גלבוע קבוצה מנוסה הרבה יותר מיריבתה, הפועל איכסל בכל הנוגע למסגרת הגביע, אך אין ספק שהעונה איכסל מציגה תוצאות נהדרת, לא מעט בזכות מאמנה, איימן חלאיילה. משחק הליגה בין הקבוצות הסתיים בניצחון מוחץ של איכסל 0:3, אך אסי גלבוע מגיעה להתמודדות לאחר ניצחון על מ.ס טירה ואחרי חריש עמוק בסגל. איכסל מגיעה מעט לחוצה למפגש בעקבות העובדה כי לא ניצחה כבר חודש וכבשה שני שערים בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, אך גם ספגה פעמיים בלבד.

 

 

מפגש פיקנטי יהיה לקשר אסי גלבוע, שלומי מראד ששיחק בגלבוע עד לפני מספר שבועות וכן לסקורר, אבי מלכה שרשם תקופות יפות במועדון מחבל התענך. מן העבר השנים מעודדים מהניצחון על מ.ס. טירה ומתכוננים למפגש בגביע: "יש לנו את איכסל בגביע ויום שישי את מגדל העמק, נקווה שהשבוע הזה נמשיך את המומנטום", כך אמרו בהנהלת הקבוצה וציינו: "היה חסר לנו את הניצחון הזה כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון. אנחנו מאמינים שעכשיו נצא לדרך חדשה וטובה". מדובר במפגש היחיד על טהרת ליגה א' צפון, מה שמבטיח נציגה אחת לפחות של הליגה בסיבוב ח', מי זאת תהיה? הרבה תלוי באבי מלכה מצד אחד ומאור ג'נאח מצד שני.

אסי גלבוע קווה להמשיך את המומנטום (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות