קריית מלאכי מנצחת את מכבי ב"ש לקראת שבוע גורלי

קריית מלאכי יצאה למשחק חוץ מול מכבי ב"ש, למרות הקור יצאה מלאכי כשידה על העליונה אך חוששת מהפציעה של אוהד יוסף לקראת המשחק מול נורדיה. מחר תפגוש קריית מלאכי את פסגת זאב בקרב ישיר על המקום השני.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-12-2016
  • 15:38

עם רוח גבית לאחר ניצחון ביתי על בית שמש, יצאה קריית מלאכי ביום שלישי בערב למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-10 למגרש בב״ש, לפגוש את מכבי המקומית מתחתית הטבלה במטרה לצמצם את הפער מהמוליכה בית"ר נורדיה שבוע וחצי לפני המפגש עימה.


ויקטור גניש מאמן מלאכי בחר להשאיר את דקל כחלון ואבשלום ביטון על הספסל אולי כמחשבה על המשחק מחר נגד בית״ר גבעת זאב.

למרות הקור המקפיא ששרר באיצטדיון וסרמיל, ושעת המשחק המאוחרת (20:00) הטריחו עצמם כ-80 אוהדים כתומים לראות את המשחק ולעודד את קבוצתם לכל אורך המשחק כשמנגד לקבוצה המקומית כמעט ולא היו אוהדים..

 

פתיחת המשחק מול מכבי ב"ש בוסרמיל (דף הפייסבוק של מכבי קריית מלאכי)

 
ברוב הדקות של המחצית הראשונה, מלאכי הייתה זו ששלטה ורוב הזמן המשחק התנהל בחצי המגרש של באר שבע. בדקה ה-36 נדב עמר מעביר כדור לצח זלינגר שבנגיעה אחת, מגביה לרחבה ומוצא את אסף גובזה שמול השוער המקומי, לא מתבלבל וקובע 1-0 כתום.


3 דקות מאוחר יותר, כדור ארוך היישר לתוך רחבת ב״ש כמעט ותופס את ההגנה עם המכנסיים למטה, אך ליאור איילה היה איטי מדי והוא מפספס את הכדור בסנטימטרים בודדים מול שער חשוף. שלוש דקות לסיום המחצית חילוף לא טוב עבור אוהדי מלאכי. אוהד יוסף הקפטן נפצע וירד לספסל שהוא מרגיש כאבים חזקים ברגלו. אלון יופה עולה במקומו. לקראת המשחק מול נורדיה, זוהי בשורה לא טובה עבור ויקטור גניש.

 

פתיחת המחצית השניה הייתה המשך ישיר של המחצית הראשונה. בדקה ה-54 אסף גובזה קיבל כדור בצד ימין של התקפת מלאכי, דהר כל הדרך קדימה והעביר רוחב לליאור היילה שגלש לכדור מול שער ריק על מנת לדחוק אותו פנימה. 2-0 לאורחים מקרית מלאכי.


מכבי ב״ש כלל לא הגיעה למשחק כאשר רק בדקה ה-82 היא הצליחה לסכן את שערו של נועם דוד עם כדור מחוץ לרחבה שחולף מעל השער. בשלב הזה ויקטור גניש נותן לשלושה שחקני הרכב לנוח ומעלה במקומם מחליפים מהספסל וזאת על מנת לשמור אותם למשחקים הבאים. 3 דקות מאוחר יותר, דודו כהן יכול היה לצמק את התוצאה, אבל הנגיחה שלו הייתה חלשה והלכה לידיים של דוד השוער. בדקה ה-90 הלחץ של ב״ש כמעט והניב פרי, אבל כדור קרן שיצר ערבוביה בתוך רחבת מלאכי, לא מצא את המסגרת. ובכך הזתיים המשחק בניצחון 2-0 לכתומים שכרגע מצויים במקום השני מרחק 3 נקודות מנורדיה שבמקום הראשון, כל זאת שבוע לפני המפגש בין שי הקבוצות.

 

מחר תארח מלאכי (12:15) למשחק חשוב מאוד את פסגת זאב בקרב ישיר על המקום השני. אוהד יוסף הבלם לא ישחק והמטרה היא להכשירו לקראת נורדיה.

אוהדי מלאכי הגיעו לב"ש הקרה לעודד את קבוצתם (דף הפייסבוק של מכבי קריית מלאכי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלאכי אין בך כלום (גדעון 15-12-2016, 16:13)
    בלי כסף ובלי תקציב לאן אתם חושבים תוכלו להגיע קהל זבל ושלומי צלח דיי כבר אתה בן 26 אין לך מושג