ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-10

נס ציונה מנצחת וכובשת את הפסגה לאחר הפסד הבכורה של מרמורק מול כפר קאסם שחזרה חזק למאבק על הכרטיס ללאומית. כפר שלם ממשיכה במסע ההתאוששות, סירוטקין עם ניצחון בכורה בהכח ובית"ר כפ"ס במומנטום ורושמת ניצחון שני ברציפות. אך מי בנבחרת המחזור? מי מצטיין המחזור ומי מאמן המחזור? מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר'

  • על ידי: שי צימרמן
  • 29-11-2016
  • 18:27

נס ציונה של עופר טלספפה רושמת ניצחון שני ברציפות בדקות הסיום - מזל של אלופים? - וחולפת על פניה של הפועל מרמורק אשר נוחלת את הפסדה הראשון העונה מול כפר קאסם. כפר קאסם מאותתת שהיא נשארת חזק במאבק על הכרטיס לליגה הלאומית.

כפר שלם בעידן שרון ברנשטיין, זו כנראה כבר אופרה אחרת. חניכיו של ברנשטיין רושמים ניצחון משכנע נוסף, הפעם על בני יפו ומבססת את מעמדה בצמרת. בני יפו אם לא יתעוררו, לאחר סיבוב קצר בליגה א' יחזרו לליגה ב'.

חיים סירוטקין רושם ניצחון בכורה עם רביעייה לרשתה של בקעת הירדן העיקשת. ויוסי חכים והפועל אזור עם ניצחון גדול ועוד בעשרה שחקנים מול הפתעת העונה ואחת הקבוצות האיכותיות בליגה, מ.ס דימונה. 

בית"ר כפ"ס רושמת כבר ניצחון שני ברציפות בעידן של איציק שאקי ובורחת לעת עתה מהתחתית הלוהטת.

המחזור ננעל בחלוקת נקודות בתוספת הזמן, בין מכבי יבנה למכבי יפו. שתי קבוצות שבתחילת העונה היה צפי שתתמודדנה בצמרת הטבלה, אך עד כה, במיוחד מכבי יבנה, לא עומדות בציפיות. 

 

מתן לוטטי, הג'וקר של טלספפה שבוע שני ברציפות, חילוף מנצח שמצעיד את נס ציונה אל המקום הראשון (צילום: אבייתר ברק)

 

קבלו את נבחרת המחזור ה-10:

שוער:

גיא סלם (מ.ס כפר קאסם): שוערה של כפר קאסם עצר מספר פעמים את התקפת מרמורק מלבצע מהפך ואין ספק שיש לו חלק גדול בניצחון קבוצתו על הפועל מרמורק.

 

הגנה:

תום מדהלה (מכבי יפו): מגנה של מכבי יפו במשחק נחוש חילץ כדורים בהגנה והיה פעיל מאוד התקפית ואף כבש את השער לזכות קבוצתו ואף יכל היה קרוב לכבוש שערים נוספים.

 

תום מדהלה וחבריו חוגגים יתרון שנמחק בתוספת הזמן (צילום: מני בן ארי)

 

אלעד שיק (בית"ר כפ"ס): שיק חזר "הביתה" לבית"ר כפ"ס וזה ניכר לעין. במשחק עם המון שקט וביטחון, שיק עם ניסיונו הרב שלט במרכז ההגנה של כפ"ס וכבונוס קינח בשער יפיפה.

 

בן סטריקל (נס ציונה): מגנה הימני של נס ציונה עם פתיחת עונה נהדרת. חורש את קו ימין בהגנה ובהתקפה והוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה. מול מחנה יהודה סטריקל סגר היטב הגנתית וסידר מספר מצבים טובים עם כדורי רוחב מסוכנים ומדוייקים למרכז הרחבה.

 

קישור:

מוטי אוחיון (הכח עמידר ר"ג): קשרה של הכח היה בעל הבית במגרש, שחקן טכני ששלט היטב במשחק והיה מהבולטים בניצחון הענק על בקעת הירדן. ראוי לציין גם את דוד שני (בית"ר כפ"ס) שנתן משחק טוב במרכז המגרש של קבוצתו עם משחק אגרסיבי מאוד שכלל חטיפות כדור מרובות ויציאה למתפרצות.

 

מוחמד (מוחא) בדיר (מ.ס כפר קאסם): איש המשחק בניצחון של כפר קאסם, עשה עבודה נהדרת התקפית והגנתית. בדיר שלט במרכז המגרש במשחק המרכזי של המחזור מול הפועל מרמורק.

 

יובל אשכנזי (כפר שלם) כוכב המחזור!!!: אשכנזי ממשיך בכושרו הטוב ונמצא בנבחרת שבוע שני ברציפות!! המחזור כפר שלם הביסה עם רביעייה את בני יפו כאשר אשכנזי בישל שלישייה. אשכנזי הופך להיות הברומטר של כפר שלם במרכז המגרש, כשאשכנזי לוהט כפר שלם מסוכנת. 

 

כאשר יובל אשכנזי לוהט, כפר שלם מסוכנת. עם שלושה בישולים במשחק, אשכנזי הוא כוכב המחזור של 'גולר' (צילום: אלעד שומינוב)

 

אייל שיין (הפועל אזור): שיין היה בכל מקום על מגרש. שחקן נשמה, ירד לתיקולים ונלחם לאורך כל תשעים הדקות תוך שהוא לא חדל מלעודד ולדחוף את שאר חבריו אשר במרבית המשחק שיחקו בנחיתות מספרית. בנה את מרבית ההתקפות של אזור כאשר גם המהלך לשער הניצחון התחיל אצלו. בעל הבית של אזור על המגרש מול הפתעת העונה, מ.ס דימונה החזקה.

 

אוהד אדלשטיין (מ.ס כפר קאסם): אדלשטיין היה פעלתן מאוד וסיכן את הגנת הפועל מרמורק. בנוסף, כבש שער ניצחון מרהיב בדקות ההכרעה של המשחק, שער שהנחיל הפסד בכורה למרמורק העונה והחזיר את כפר קאסם חזק למאבק על העלייה. 

 

התקפה:

מאור לובין (כפר שלם): לובין ממש פורח מאז ששרון ברנשטיין קיבל את המושכות בכפר שלם. כבר במשחק מול כפר קאסם לובין היה נייד ומוסכן אך לא תירגם זאת לכיבוש שערים. המחזור לובין כבר כבש צמד והיה שותף לניצחון המשכנע של קבוצתו.

 

אורי אשל (הכח עמידר ר"ג): לאחר שקיבל הזדמנות ממשית ראשונה אצל סירוטקין, אשל כבש צמד והוכיח לאחר מספר שנים בליגה ב' שהוא שחקן ליגה א' לגיטימי לכל דבר ועניין. ראוי לציין שבוע שני ברציפות את מתן לוטטי (נס ציונה) שעלה כמחליף כעשרים דקות לסיום וכבש את שער הניצחון שהוביל את קבוצתו אל המקום הראשון.

 

ריאן טאהא מאמן המחזור, במשחק העונה השיג ניצחון שהחזיר את קבוצתו לחיים (צילום: אבייתר ברק)

 

מאמן המחזור: ריאן טאהא (מ.ס כפר קאסם)

יוסי חכים (הפועל אזור) כאשר קבוצתו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-20, לא נבהל מדימונה החזקה ועם ניהול משחק מצויין ביצע חילוף מנצח במחצית השנייה, חילוף שהביא לקבוצתו 3 נקודות יקרות. חיים סירוטקין (הכח עמידר ר"ג) לאט לאט מצליח להשתית בהכח את שיטת המשחק שהוא מאמין בה והשבוע קבוצתו השיגה ניצחון חוץ משכנע על בקעת הירדן. איציק שאקי (בית"ר כפ"ס) רושם ניצחון שני ברציפות מאז שמונה למאמנה של כפ"ס ומוביל את קבוצתו מהתחתית הבוערת למרכז הטבלה. אך השבוע מעל כולם נמצא ריאן טאהא (מ.ס כפר קאסם). הרבה אנשים מכפר קאסם ומחוצה לה הרימו גבה כאשר ריאן מונה למאמנה של מ.ס כפר קאסם, בטענה כי הוא מאמן הראוי לאמן בליגות נמוכות יותר. אך במשחק העונה מול מוליכת הטבלה שטרם נוצחה עד משחק זה, קבוצתו של טאהא השיגה ניצחון חוץ חשוב שהחזיר אותה אל החיים ואל המאבק על הכרטיס ללאומית.

 

מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר' - חנות הספורט של כל שחקני הכדורגל!!!

כפר קאסם מנצחת וחוזרת חזק למאבק על הכרטיס ללאומית (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 29-11-2016, 23:34)
    אוהבים!