אבי מלכה סידר לאיכסל עלייה לשלב הבא

במשחק הגביע על טהרת ליגה א' צפון, פגשה מוליכת הליגה הפועל איכסל את מ.ס. טירה, שער של אבי מלכה מהנקודה הלבנה סידר לאיימן חלאיילה ולחניכיו סיבוב נוסף במסגרת גביע המדינה. אבי מלכה: "היה חשוב לנו לעלות"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-11-2016
  • 17:49

שתי הקבוצות נכנסו למשחק עם מספר היעדרויות משמעותיות, הקבוצה הביתית עדיין ללא  ניסן רביבו שנעדר עקב פציעה, האורחת הגיעה למשחק עם חיסרון של 3 שחקנים שספגו כרטיס אדום במשחק הקודם. 

המשחק החל עם תקווה מצידה של טירה לעשות את הדרך של צעירי כפר כנא במשחק הקודם מול איכסל שלה היו כוונות לחזור לדרך המלך.

 

 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חאלד דראוושה)

 

במחצית הראשונה הפועל איכסל הייתה עם שליטה בכדור ברוב שלבי המשחק אך הגנה טובה ועקשנית של טירה מנעה מהמארחת לכבוש, במקביל מוליכת הליגה הצליחה למצוא את פירצה בקו האחורי של טירה, ראמי דאהר הגיע למצב טוב מול שוער במהלך אישי מצויין אבל הכדור חמק החוצה.

 
במחצית השנייה הפועל איכסל המשיכה להתאמץ בשביל לשים את הכדור ברשת השער, 5 דקות בתוך המחצית השנייה, חאג יחיא מטירה הכשיל את המגן חוסאם אבו סאלח מאיכסל בתוך הרחבה והשופט ארנס דוקה לא התלבט בהחלטה וקבע פנדל, המצטיין הכובש של איכסל אבי מלכה ניגש לבעוט, כבש וחגג יחד עם חבריו. 0-1 לאיכסל.

 

 

אבי מלכה כובש מהנקודה הלבנה (חאלד דראוושה)

 

ורץ לחגוג עם חבריו את השער שהעלה את איכסל לשלב הבא (חאלד דראוושה)

 

טירה ניסתה לתקוף ולהשתפר התקפית וגם הצליחה להגיע לשתי הזדמנויות אך ההגנה של איכסל הייתה במקום ומנעה את השוויון. בדקה ה-70 איימן חלאילה החליט להכניס את איציק נאש במקום שגיא סבג במטרה לכבוש את השני אבל הכדור סירב למצוא את הרשת בשנית. הופעת בכורה נרשמה בצד של טירה לשחקן הוותיק עבד תיתי שחזר למגרשים אחרי ניתוח, תיתי שיחק 15 דקות והצליח לתת את שלו בחלק ההתקפי.

 

המשחק הסתיים בשער בודד מהנקודה הלבנה של אבי מלכה שהעלה את הפועל איכסל לשלב הבא, בסיום קיבלנו מחיאות כפיים מאוהדי שתי הקבוצות לקבוצתם וליריבה כצעד מחמם את הלב ומראה את הערך הספורטיבי במשחקים.

 

אבי מלכה ממשיך לכבוש במדי איכסל (חאלד דראוושה)

 

תגובתו של כובש שער הניצחון, אבי מלכה בסיום המשחק: "כמו כל משחק גביע שאי אפשר לדעת מי תנצח, המטרה הייתה להמשיך במפעל ואני חושב שלמרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה שלטנו במגרש, היינו דומיננטיים ויכולנו לנצח גם עם הפרש גדול יותר. היה חשוב לנו לעלות שלב ואני שמח שעמדנו בזה. זאת בסך הכל עוד אבן דרך בעונה המדהימה שעובר עלינו ועל המועדון הנפלא באיכסל" .

 

צילום: חאלד דראוושה

הוסף תגובה
תגובות