אבי בן סימון מסכם עונה

בתחילת העונה הקודמת קיבל אבי בן סימון את משרת האימון בבני פרדיס, לאחר הסיבוב הראשון הדברים לא הסתדרו עם ההנהלה ולאחר שעזב את הקבוצה הגיע בן סימון לטורעאן מליגה ב' כשכל מטרותיו היו להישאר בליגה. היום לאחר תום העונה וכשהעונה הקרובה בפתח בן סימון מסכם את העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-06-2016
  • 10:00

אבי סן סימון פתח את העונה כמאמן בני פרדיס בליגה ג', כשהמטרה היחידה הייתה לשחק כדורגל יפה ולקדם שחקנים צעירים.לאחר הסיבוב הראשון בו הקבוצה סיימה במקום הראשון החלו להתערב לבן סימון בנושא המקצוע והוא הבין שהוא צריך לעזוב, אך מהר מאוד הגיעה הצעה נוספת - להשאיר את טורעאן בליגה ב' שהייתה ממוקמת במקום האחרון. 

 

על העונה עצמה מספר בן סימון: "פתחתי את העונה בבני פרדיס והתחלנו מצויין, לאחר הסיבוב הראשון היינו ממוקמים במקום הראשון ואז החלו להתערב לי בנושא המקצועי. עזבי את הקבוצה והגעתי לטורעאן שהמטרה הברורה ביותר הייתה להישאר בליגה, ואני חושב שעמדתי יפה במשימה שקיבלתי, ואת זה עשינו בצורה טובה מאוד בשילוב של ארבעה שחקני נוער ביתיים".

 

על מצב הקבוצה אותה קיבל בטורעאן: "מצבה של הקבוצה היה פשוט גרוע, כל שחקני הרכש עזבו, מצאתי שחקני בית מפורקים שלא רוצים להגיע לאימונים בכלל. לאט לאט הצלחתי לגבש את כולם, צירפתי ארבעה שחקנים וכבר במשחק הראשון ברמות מנשה ניצחנו 4-0 במשחק ענק ובסופו של דבר נשארנו בליגה והשלמנו את המשימה" .

 

לקראת המשך קריירת האימון: "שיחקתי הרבה שנים כדורגל מליגה לאומית ועד ליגה ג' אני מאושר ומסופק ממה שעשיתי בתור שחקן, לגביי העתיד שלי אני מתחיל קריירת אימון מקווה להצליח ולעשות דברים טובים והצלחות לא פחות ממה שעשיתי בתור שחקן פעיל, השבוע סיימתי קורס מאמנים בכירים, בשנה הזו למדתי המון מאנשים מקצועיים ביותר כמו: עמיר תורג'מן, איציק עובדיה, אייל לחמן וניסים בכר שהוא מנהל הקורס. היום יש לי תעודה שמספיקה לליגה לאומית אני מקווה להגיע לשם כמה שיותר מהר".

 

לקראת העתיד הקרוב יותר: "אני מחכה להצעות שיעניינו אותי ויאתגרו אותי במשימות שאני יודע לעשות הכי טוב. אני מקווה לסגור בקבוצה שיהיה לי את הזמן לבנות קבוצה טובה שהיומרות שלה זה להתקדם בסגנון המשחק לקדם שחקני בית וכמובן לחזק בשחקני רכש טובים כדי לעלות ליגה" .

 

הצלחה בהמשך הדרך! 

אבי בן סימון יחד עם ניסים בכר מנהל קורס המאמנים

הוסף תגובה
תגובות
  1. היה מבקיע המון גולים בליגה ג' נגד שוערים עם כרס (זוכר אותו 21-06-2016, 11:17)
  2. אחלה חלוץ (יוסי מטירה 21-06-2016, 18:05)