קפטן מ.ס דימונה, משה אסולין: "הכל תלוי בנו"

רבים מהאנשים שמעו את השם משה אסולין. משה הוא הקפטן של מ.ס דימונה מוליכת ליגה ב' דרום ב'. למשה יש 10 שערי ליגה העונה, בעבר שיחק בליגת העל בהפועל באר שבע, בהפועל כפר סבא ובהפועל אשקלון בליגה הלאומית אך לבסוף חזר לדימונה. תפסנו את משה אסולין לראיון בלעדי לקראת הישורת האחרונה בליגה.

  • על ידי: שי רוטברט
  • 11-04-2016
  • 08:58

משה, עונה מצוינת שלכם עד כה, אתם מאמינים שתעלו ליגה?

"ברור אין ספק שאנחנו רוצים וחושבים על זה כל הזמן, כמובן שהכל תלוי בנו ואני בטוח שאנחנו לא נאכזב בעזרת ה'."

 

יש לכם מאמן מצויין, אהוד כחילה, שהוא אחד המאמנים הבכירים בליגות הנמוכות, איך התחושה שלך לשחק תחתיו?

"תמיד זה טוב שיש לך מאמן שיש לו ניסיון שמשרה ביטחון על השחקנים ומוציא את מיטב היכולת שלהם לידי ביטוי" .

 

מה אתה חושב על הקהל ועל האולטרס שבאים לדחוף אתכם כל יום שישי?

"תשמע זה עונה ראשונה שיש לנו כמות של אוהדים שתומכים בנו ככה ונותנים לנו את העידוד הכי טוב שאפשר לקבל, אני בטוח שבמשחק הקרוב הם ייתנו הצגת עידוד שלא תבייש קבוצות בליגות הגבוהות ביותר. וזה הכי כיף ."

 

בתור אחד ששיחק בטופ של הכדורגל הישראלי, איך אתה משפיע עם הניסיון שלך על שאר השחקנים בקבוצה?

"כן, עברתי די הרבה בכדורגל שלנו, הייתי ברמה הכי גבוהה ועד הכי נמוכה אבל אני שמח שהגעתי בחזרה לבית שלי, לעזור כמובן לקבוצה שקרובה אליי מאוד ולתרום מהניסיון שלי ומהיכולות שלי להצלחה של הקבוצה, וכמובן לצעירים שיבינו יותר את המשחק, את הכדורגל, אני שמח שהעונה זה מתחבר טוב" .

 

אחרי מספר עונות בליגת העל ובליגה הלאומית, מה הביא אותך לחזור לדימונה ועוד לליגה ב'?

"מה שהחזיר אותי זה כמובן המשפחה, הבית והעבודה, והכי הרבה האהבה שלי לכדורגל, אני יכול להגיד לך שהעדפתי את דימונה על הרבה מקומות אחרים ועם יותר כסף, ואני לא מצטער, דימונה זה מקום שאני אוהב את האנשים בה, את העיר עצמה וזה כיף במיוחד להצליח עם קבוצה שאתה אוהב ועוזר לעיר שלך! "

 

במידה ותעלו, איזה כלים אתה חושב שיעזרו לכם להתמודד בליגה א'?

"אני חושב שמה שעזר לנו השנה זה הביחד שלנו, ושנה הבאה בעזרת השם אנחנו נצטרך להביא שחקנים שיתאימו קודם כל מבחינת חברתית, כי הבסיס הוא מצוין, אז נצטרך להביא שחקנים איכותיים וכמובן שיתאימו מבחינת חברתית זה מה שחשוב החדר הלבשה".

 

אנחנו נראה אותך גם בעונה הבאה במ.ס דימונה?

"אני לא יודע מה יהיה בשנה הבאה, מה שבטוח שאנחנו רוצים להצליח העונה ולעלות ליגה, אני כמובן מאוד אוהב ומעריך את המקום שאני נמצא, אני גאה להיות קפטן וחלק חשוב מהמועדון, ושנה הבאה יהיה טוב בעזרת השם."

 

אתר גולר רוצה לאחל למשה אסולין ולמ.ס דימונה בהצלחה עד לסוף העונה.

משה אסולין (צילום: איציק קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ענק שיש לא חלק ענק (גבי אפנג׳ר 11-04-2016, 10:03)
    משה היקר אין הרבה מה להגיד על שחקן ענק שנתן עונה מדהימה יש עוד הרבה מילים להגיד אבל זה אני יגיד בעלייה בעזרת השם אוהב אותך מזכיר העמותה גבי אפנג׳ר
  2. מ.ס דימונה (אוקנין שי 11-04-2016, 10:16)
    אנחנו מקווים להגשים את החלום עליה לליגה א מזה עשרות שנים, לקבוצה הזו מגיע להיות ברמות הגבוהות של הכדורגל, מ.ס דימונה פתחה את העונה עם הנהלה חדשה שנתנה לקבוצה תנאים שמחת חיים ויציבות שלא רואים בליגות האלו, לקבוצה יש קהל גדול ונפלא שהולך עם הקבוצה לכל משחק, העונה הצלחנו להחתים שחקנים מצויינים שחקנים צעירים ורעבים להצלחות והכי חשוב שחקנים שהם מחוייבים למועדון שהפכו למשפחה ויצרו חדר הלבשה מגובש וחברי. הצלחה זו בזכות המון גורמים כמו רה״ע ומחזיק תיק הספורט ההנהלה העמותה הקהל... אך מנצח על כולם המאמן אהוד כחילה שהצליח לחבר בין כולם ולהביא את הקבוצה הזו לרמה הגבוהה והטובה בליגה.
  3. עת (גל 11-04-2016, 10:29)
    אחלה כתבה
  4. עת (גל 11-04-2016, 10:29)
    אחלה כתבה
  5. אחד הגדולים שגדלו בדימונה (אלי כהן 11-04-2016, 12:11)
    איציק זוהר הדימונאי : מסירות , בעיטות לשער , כדורים חופשיים ומה שחשוב לוקח יוזמה מתי שכולם בורחים מאחריות
  6. שאלה (אבי 11-04-2016, 16:04)
    מס דימונה קשורה להפועל דימונה המיתולוגית
  7. בהצלחה למס דימונה (שי 11-04-2016, 16:07)
    מאוהדי סקציה נס ציונה מחכים לכם בליגה א יש לנו זכרונות עבר טובים מאוד מהפועל דימונה משנות השמונים
  8. חשוב לשמור על שחקני הבית (האוהד המושבע 11-04-2016, 20:00)
    הקבוצה בדרך הנכונה והמפתח להצלחה בליגה א זה לשמור על שחקני בית הותיקים כמו משה אסולין, משה כספי, מאור אמזלג, אלירן גבאי, ערן סויסה ושניר קורולקר והצעירים שהושאלו העונה דוד סויסה ומושון אלקבץ. ומעל כולם השוער מס' 1 בארץ אלדד.
  9. הפועל דימונה (המתקן 11-04-2016, 20:54)
    הפועל דימונה ששמה שונה לאחר מכן להפועל עירוני דימונה שיחקה פעמיים בליגה השניה הלא היא הליגה הארצית דאז. באמצע העשור הראשון של שנות האלפיים התפרקה עקב חובות כלכליים לאחר שאלי ז׳ינו ויוסי נחמני אחריו השאירו אדמה חרוכה כלכלית. הקבוצה הוקמה מחדש לאחר שנתיים של הפסקת פעילות והחלה לשחק בליגה ג׳ , לאחר עונה אחת בלבד עלתה לליגה ב׳ ומאז היא שם. צבע הקבוצה היה אדום ורק השנה שונה לכחול.
  10. שחקן גדול גאווה לעיר (אלי 12-04-2016, 21:46)
    שחקן גדול מנהיג ענק אחד השחקנים הגדולים כול מילה מיותרת משה בהצלחה אוהבים אותך 55555555555