משחק העונה בליגה ג' מחוז שומרון - קרית ים מארחת את טירה

לקראת משחק העונה בליגה ג', עידו קרן, האיש החזק בצפון מכין אותנו למשחק ונותן לנו סיקור על הקבוצות...

  • על ידי: עידו קרן
  • 25-03-2016
  • 08:45

היום ב-15:00 יתקיים בליבה של הקריות משחק העונה בין מוליכת הטבלה, הפועל טירת הכרמל אשר תתארח אצל סגניתה מועדון ספורט כדורגל קריית ים. אז ככה: טירת הכרמל עם אותו מספר נקודות אך משחק חסר אותו וודאי היא תנצח, אך מכיוון שבסיבוב הקודם ביניהן נגמר תיקו, אם קרית ים תנצח ככל הנראה, היא זו שתעלה ליגה. כל תוצאה אחרת, ובטירת הכרמל יחגגו בסוף השנה.

 

אם נסתכל על הסגלים, נוכל לראות שמות נוצצים בליגות הנמוכות.

בואו נתחיל עם קרית ים. המועדון הוקם רק לפני שנה ויוסי מלול ורועי עטיה עושים בקבוצה עבודה נהדרת. אני מכיר הרבה קבוצות בליגה א' שאין להם תנאים כאלו. הכסף משולם כמו שעון, הציוד נהדר, המתקן טוב, חדר הלבשה מגובש וכשיש שקט מסביב אז קל יותר להצליח במגרש. ושימו לב מי יש בתוך המגרש: ראשית, המאמן שהוא גם שחקן, אורן פלאש האגדי! מקצוען, מבין כדורגל עם המון נסיון וידע, בגיל 40 עדיין נראה מצויין ומסתבר שאורן מאמן מצויין לא פחות מהשחקן שהיה. ווינר אמיתי. בגזרת השחקנים ניתן לראות בקריה את השוער הנהדר תום בן כליפה שידוע כקבלן עליות, את בני בניסתי המצויין שהגיע מצור שלום, את בן וקנין הצעיר שמסתמן כהבטחה גדולה לעתיד (יופי של חלוץ), את איתי בר דוד שמגיע עם המון נסיון ויכולת, את אלי בן חמו שבכל רגע יכול לתת גול, את אבי כהן, חלוץ נהדר שיכול לשחק בכל מקום בצפון, את קיקו כהן הנהדר וקיקו עמרה הפנטסטי שנותנים איזון נהדר לקבוצה בהגנה, את מוטי קדוש, שחקן שבשקט יכול לשחק לפחות בליגה א'. תענוג לראות את הבחור הזה. כמה כוח וכישרון יש לבחור, את יעקב רבינוביץ, אולי הקשר הכשרוני ביותר עם טאץ' וראיית משחק מדהימה. אולי כבר לא ילד אבל מי ששחקן, רואים את זה בכל נגיעה. נסיון ודומיננטיות רבה מביא איתו רבינוביץ הוותיק והטוב. בנוסף משחקים דודו עמר המצויין שהגיע ממכבי עכו, ליאור דהאן שעושה עונה טובה ובעיקר את מריק שמחייב המקומי שבלתי ניתן לעצירה. שחקן שהגיע משום מקום, גולר אמיתי עם 18 שערים ואומרים שהוא יותר מהיר מפקס...

תוסיפו לקבוצה הנהדרת הזאת קהל ביתי נהדר, ראש עיר [דדה אבן צור] שתומך בקבוצה ומעודד את הספורט בעיר, את סגנו אלי כהן, שהוא בעצם הרוח החיה מאחורי הקמת הקבוצה לאחר הבחירות, הקבוצה הוקמה שוב לאחר שנים שלא הייתה קיימת, ובקיצור הנה לכם קבוצה קרייתית ראויה שיכולה וצריכה לעלות ליגה. מכבי צור שלום ומכבי קרית אתא כבר מסתכלים על האחות הקטנה...

היום בקרית ים צפוי להיות אצטדיון מפוצץ. הרבה אח"מים יהיו כגון :ראש העיר וסגנו, רן בן שמעון, יניב קטן, מאמנים ועסקנים רבים ואני כמובן...

 

שגיא פשיחאדזה, קורע רשתות! (אדיא נמרוד)

 

מנגד בהפועל טירת הכרמל, מגיעים עם ביטחון גדול למשחק. המאמן איציק דדון שבטוח יגיע רחוק וכפי שהיה שחקן גדול כולל במכבי חיפה כך מתגלה לנו מתחת לאף מאמן מצויין, שמבין דבר בכדורגל ובחיבור בין שחקנים לקבוצה אחת מאומנת וטובה.

בגזרת השחקנים אפשר לראות את: הבלם (שלפעמים משחק גם כקשר) המצויין הרן אלגרישי. עד לפני שנה עוד יכול היה לשחק בכל קבוצה בליגה א'. מקצוענות מלאה מביא הרן איתו. את החלוץ שגיא פיצחדזה שקורע רשתות עם 25 שערים. אם ההתנהלות הייתה כמו היכולת והפוטנציאל, שגיא היה היום בליגה גבוהה מאוד, בקלות ליגה א' ואולי גם לאומית, את שימי פרץ הנהדר עם 14 שערים, את נדיב סימנטוב הוותיק והטוב, את יוני רנקביץ [האח של אילן רנקביץ משעריים]. מעבר לכך מדובר בקבוצה טובה ומגובשת. בטירה אומרים שבאים לנצח ושגם ינצחו. גם בקרית ים חושבים ובטוחים באותו הדבר.

זה מבטיח לנו משחק אחד חזק ועל כל הקופה בין שתי קבוצות שראויות להיות בליגה ב' בשנה הבאה. לפחות 200 אוהדים יגיעו מטירת הכרמל לדבריהם ועוד מאות מהקרייה.
 

מאמנה של טירה, איציק דדון (אדיר נמרוד)

 

מי תנצח? מי תחגוג עלייה? מי תגיע בשעה 15:00 מוכנה יותר? בואו לאצטדיון בקרית ים לראות את המשחק הכי חשוב באיזור ב-5 שנים האחרונות. משחק אחד על עונה שלמה!

דבר אחד אבקש: נא לשמור על רוח הספורט. יבואו הרבה מאוד אוהדים, אח"מים, תקשורת וילדים..

בואו נזכור שזה רק ספורט ולא מלחמה. בואו נשמור על כבוד למקצוע ונשאיר כל דבר אחר שלא קשור לכדורגל מחוץ למגרש. בואו נראה שגם בשיא הלחץ והמתח אפשר ללחוץ ידיים אחרי ניצחון או הפסד.

שהטובה תנצח וחג פורים שמח לכולם.

נתראה במגרש.

אורן פלאש, על המגרש ועל הקווים (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות