צמד חמד

בני אילת גברה אמש על צפרירים חולון 2:1 משערים איך לא של הצמד הקטלני,אבי מלכה ועידו אליהו.אור גירו איזן זמנית לחולון שעדיין ללא נקודת ליגה לאחר שני מחזורי הפתיחה.אילת משיגה נצחון הסטורי ראשון בליגה א'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-10-2010
  • 11:57

צפרירים חולון "אירחה" אמש במגרש המאולתר בספורלנד המערבי את בני אילת למשחק במסגרת המחזור השני.

38 צופים(ספורים אחד אחד) הגיעו על מנת לחזות במשחק המסקרן בין שתי הקבוצות שהתחזיות אומרות שאחת מהן הולכת לקראת עונה לא קלה(חולון) והשנייה לעבר הצמרת הגבוהה.

 

מעשה בלאן את בארטז,אדר זינו מנשק את הקרחת של בן דהן לפני הפתיחה.(צילום:לירן דורף)

 

המשחק נפתח בסערה מצד צפרירים וכבר בדקה השנייה ניר דדון מצא בכדור רוחב את מאור לובין שבעט מזויית לא קלה מרחק שבעה מטרים אך ראה את בן דהן מתעופף והודף היישר למרכז הרחבה שם לא נמצאה רגל חולונית מסיימת.

 

בן דהן הודף את הפצצה של לובין בפתיחה.(צילום:לירן דורף)

 

יוסי גורדנה,מאמן צפרירים עדיין ללא נקודת ליגה.(צילום:לירן דורף)

 

שלוש דקות חלפו והפעם היה זה תורו של המגן מאור דוז שחזר לחולון משהות קצרה בשקמה,לטווח מ 25 מטרים כדור מדוד שחלף בסנטימטרים מעל משקוף שערו של בן דהן.

צפרירים המשיכה להיות דומינטטית יותר אך בדקה ה-18 הגיעה אילת להזדמנות הראשונה שלה במשחק כשכדור קרן ניתז היישר לעברו של אבישי אטיאס שמ 25 מטרים בעט טיל שטוח ששחר גרבובסקי אשר החליף בשער את שי גלזר(סיבות מקצועיות),קלט היטב.

 

איציק קדושים(בצהוב)מנסה לברוח מדניאל קהא האילתי.(צילום:לירן דורף)

 

עידו אליהו מלווה במבט את להב ברששת החולוני.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-21 מצב נהדר לחולון כשדוז הגביה מצויין היישר לראשו של אור גירו שמשמונה מטרים נגח כדור קשתי שנחת ישר על הקורה ומשם הורחק.

 

הכדור של גירו בדרך לקורה.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-25 היה זה תורו של יוסי בן שמואל קשרה של אילת לטווח מ 21 מטרים כדור ששוער חולון הדף בקושי ומשם הגנת חולון הגיעה ראשונה והרחיקה את הסכנה.

צפרירים המשיכה להיות היותר מסוכנת מבין הקבוצות ובדקה ה-32 ניר דדון בעט נהדר מ 19 מטרים כדור שבן דהן הצליח בקושי להדוף,בעיקר מכיוון שהבעיטה הייתה למרכז השער.

 

אבישי אטיאס מנסה לחץ את הכדור משרון יעקב החולוני.(צילום:לירן דורף)

 

ניר דדון מוקף בכחול,אמש בסופרלנד.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-36 בניגוד למה שהתפתח על כר הדשא עלתה אילת ליתרון כשאבי מלכה קיבל כדור עומק,הגיע באחד על אחד מול גברובקסי,עקף אותו מצד שמאל וגלגל פנימה,1:0 לאילת,תוצאה שנשמרה עד סיום המחצית הראשונה.

 

מלכה בדרך לשער הראשון של אילת.(צילום:לירן דורף)

 

מלכה חוגג.(צילום:לירן דורף)

 

עם פתיחת המחצית השנייה ממש בהתקפה הראשונה,השיגה צפרירים את השוויון כשניר דדון שלח בכדור עומק את אור גירו והאחרון מזווית קשה בעט כדור שהוחרק על קו השער ע"י ליאור עמר,הקוון רועי חסן סימן לשופט נתי דותן על כך שהכדור עבר במלוא היקפו למרות טענות אנשי אילת על כך שהכדור לא הגיע אפילו לקו,1:1.

 

אור גירו כובש השער לחולון(בצהוב)מול ליאור עמאר מאילת.(צילום:לירן דורף)

 

אילת לא נבהלה ובדקה ה-49 חזרה להוליך כשדניאל קהא עבר שני שחקנים ושלח בכדור נהדר את עידו אליהו שבעט מזווית אלכסונית פס טוח מצד לצד שנעצר רק ברשת,2:1 לאילת.

בדקה ה-56 אילת יכלה לסגור את סיפור המשחק אך בעיטתו החופשית של יוסי בן שמואל מ 25 מטרים נהדפה נהדר ע"י שוער חולון.

 

איציק קדושים גולש לעבר דניאל קהא.(צילום:לירן דורף)

 

צפרירים החלה ללחוץ על שער אילת שהצליחה להתגונן היטב ולמרות היתרון אף הכניסה חילופים התקפיים בדמותם של אבי כהן ואדם דדון על מנת לסגור את המשחק.

בעשר הדקות האחרונות של המשחק "שכבה חולון על שער אילת אך חוסר ריכוז של חלוציה מנעו שוויון ובסיום 2:1 לאילת שמשיגה נצחון היסטורי בליגה א'.

 

עידו אליהו כובש שער הנצחון לאילת מול יוגב לרמן.(צילום:לירן דורף)

 

הוסף תגובה
תגובות