"מחפש את הקבוצה שתאמין בי ואני אוכל לעזור לה במטרות"

כך אמר קשרה של בועיינה אשתקד, שחתם בבאקה אך ביקש לעזוב מסיבות אישיות. עוד מוסיף קנאווטי:"הליגה מכילה 18 ו 4 יורדות יהיה ליגה מאד מעניינת, ולא בטוח שטבריה תעלה ליגה יש עוד קבוצות טובות מאוד״

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-09-2021
  • 10:12

מוחמד קנאווטי, שיחק אשתקד בהפועל בועיינה וחווה פציעה קשה, אבל הצליח לחזור לעניינים וכבש 4 שערים ועזר לקבוצתו מבועיינה להתמודד בחלק העליון של הטבלה.

 

בתחילת העונה הנוכחית חתם בבאקה אל גרביה אבל אמש ביקש לעזור את הקבוצה בטענה:"ביקשתי לעזוב מסיבות אישיות. מאחל להם בהצלחה בליגה יש להם מאמן צעיר ומוכשר כמו מוחמד עוודי שרוצה להצליח והוא בנה קבוצה טובה ואני בטוח שיצליח. ואני אחפש אתגר חדש"

 

לגבי ההמשך אומר קנאווטי:"עדיין מוקדם לדעת איפה אחתום אבל יש לי שתי אופציות בליגה א. אני מחפש קבוצה עם אתגר שתתמודד בחלק העליון של הטבלה וכמובן קבוצה שתאמין בי ואני כמובן רוצה לעזור לקבוצה ואני תמיד שואף למעלה לחלק העליון של הטבלה. רוצה לעזור לקבוצה שאחתום בה. " 

 

הליגה העונה מורכבת 18 ו 4 יורדות מה דעתך? 

״הליגה לדעתי קשה מאד, 18 קבוצות זה הרבה קבוצות והרבה משחקים אבל יש 4 יורדות שנראה לי ממש קשה העונה, חצי ליגה תתמודד בחלק העליון וחלק בחלק התחתון של הטבלה נגד הירידה. יהיה ליגה אש העונה"

 

לגבי הקבוצות שיתמודדו על העליה הוא אומר:"עד עכשיו עוד מוקדם לדעת מי יעלה ליגה אבל ברור שטבריה שבנו קבוצה ממש חזקה אבל טירה כפר קנא קבוצות מאד טובות, ליגה א כבר הוכח שלא קל לעלות ליגה. ..והשמות של טבריה לא מבטיח להם עליה"


שיהיה בהצלחה לכלום...

מוחמד קנאווטי, קשר מהטובים בליגה...צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות