בחסות השופט? 1-2 דרמטי לחולון מול עירוני אשדוד

מה לא היה לנו במשחק אמש בין חולון לעירוני אשדוד, 2 מורחקים, שערוריית שיפוט, התפרצות לעבר השופט, שלושה שערים ומנצחת אחת - ירמיהו 'גריל טאון' חולון שמבססת את מקומה בפלייאוף העליון וממשיכה לרשום עונה ענקית מבחינתה. אשדוד: למרות תחושת הקיפוח, היא תיאלץ להסתכל קדימה לקראת כפר שלם ולחשוב טוב טוב איך מנצחים ללא גל אנגלשטיין ועומרי כהן

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-01-2020
  • 17:47

ירמיהו 'גריל טאון' חולון מגיעה למשחק לאחר ההפסד בשבוע שעבר לשמשון כפר קאסם, הפסד שהגיע לאחר 11 משחקי ליגה רצופים! מנגד, עירוני אשדוד מגיעה למשחק לאחר התיקו בשבוע שעבר מול הפועל אזור כששתי הקבוצות רוצות לחזור למסלול הניצחונות ולהתקדם לקראת המטרות של שתי הקבוצות. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

9 דקות בתוך המשחק, חולון הגיעה להזדמנות אדירה לעלות ליתרון מהיר, הגבהה לרחבה מוצאת ראש צהוב שממנו מגיע הכדור לדור אלברמן שנמצא לבדו מול אנגלשטיין ממרחק של 5 מטרים מהשער, הבלם שחייב היה למצוא את הרשת נגח לשער, אך אנגלשטיין מגיב מהיר ומציל שער בטוח. החמצה אדירה לחולון. לאחר 10 דקות די טובות של חולון, גם אשדוד נכנסה למשחק וחיפשה את השער, כשבדקה ה-17 תומר בן חיים מנסה את מזלו ממרחק של 20 מטר, אך הכדור שלו חלש מדי ומגיע היישר לידיו של דניאל שערי.

 

בדקה ה-25 כדור קרן מדויק של תומר בן חיים עובר את כל שחקני השדה בתוך תיבת החמש ומגיע לאלירן שמש, שדוחק מקרוב את הכדור וקובע 1-0 לאשדוד.

 

אלירן שמש מעלה את אשדוד ליתרון (מוטי קדוש)

 

עשר דקות לסיום המחצית ואשדוד מתקרבת לשער השני, הגבההת כדור טובה לתוך רחבה חולון מוצאת את אלירן שמש שמגיע נפלא לכדור, אך שמש נוגח גבוה מדי. בתוך תוספת הזמן, חולון יוצאת למתפרצת מהירה ואדיר רחמים ספק מוכשל ע״י עומרי כהן בתוך הרחבה, השופט שורק מהר מאוד נותן לחולון כדור חופשי על סף הרחבה ומרחיק את עומרי כהן באדום ישיר. החלטה פזיזה מאוד של שופט המשחק שאולי יכול היה להסתפק בצהוב. את הכדור החופשי לוקח מאור אסור ומסובב מעל השער. המחצית מסתיימת ביתרון של 1-0 לאשדוד. 

 

עומרי כהן מורחק ויגאל זריהן יורד עצבני לחדרי ההלבשה (אבייתר ברק)

 

המחצית השנייה נפתחת עם לחץ גדול של חולון שרצתה להשיג שוויון מהיר. כדור קרן של מאור אסור מוצא את ראשו של דור אלברמן שמשפשף את הכדור, אך אף שחקן צהוב לא מצליח לדחוק את הכדור פנימה. חולון לחצה עם כל הכלים שלה, כשאשדוד נשארה מאחור, ניסתה לשמור על שערה ויצאה למתפרצות, אך לא הייתה מסוכנת בכדי לגמור את המשחק. 8 דקות לסיום המשחק, כדור חופשי של חולון יוצר ערבוביה ברחבת אשדוד, טל משען משתלט על הכדור ומכניס כדור גובה למרכז הרחבה, אדיר רחמים מגיע נהדר וקובע שוויון 1-1.

 

שחקני אשדוד מנסים לשנות את ההחלטה עם קוון המשחק (אבייתר ברק)

 

בתוך תוספת הזמן (6 דקות), כדור חופשי של מאור אסור הגיע לתוך תיבת החמש, גל אנגלשטיין קופץ לקלוט את הכדור אך נופל לאחר מגע עם טל משען, הכדור נוחת על הרצפה וממטר משען דוחק את הכדור פנימה. 1-2 לחולון. אנשי אשדוד שהיו בטוחים שהשופט יפסול את השער היו המומים מההחלטה של השופט והתפתחה מהומה על כר הדשא. שופט המשחק שרק לסיום, אנשי אשדוד התפרצו לעבור צוות השיפוט שירד בליווי של אבטחה, כשלפני הירידה לחדרי ההלבשה הרחיק גם את שוערה של אשדוד, גל אנגלשטיין, בטענה שפגע בו פיזית.

 

השופט שורק לסיום והמהומה החלה (אבייתר ברק)

שחקני חולון חוגגים ניצחון יקר (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט מכור ושקרן כל פעם שהוא שופט בליגה א מעורבב בבלאגן (ליגה א 25-01-2020, 18:24)
  2. שופט מכור זה ברור (צופה מהצד 25-01-2020, 19:59)
    כל מי שצפה במשחק והוא אובייקטיבי ראה שופט שבא עם תוצאה מהבית ולא פעם ראשונה של השופט שחרור
  3. השופ הרס את עירןני (שנפט מכור מהמר 25-01-2020, 22:43)
    לעירוני יש קהל הכי טוב בליגה א ישו להם עבל השופט מחפש כותרות על חשבון עירוני צרייך להשעות את השופט
  4. איזה שופט לא להאמין (יורם 25-01-2020, 22:52)
    אני חא אוהד אשדוד אבל השיפוט היה שערוריה
  5. עירוני רק בוכים. (אוהד אדומים 26-01-2020, 09:17)
    די לבכות אתם קבוצה עלובה
  6. אחות של השופט (שבוע טוב 26-01-2020, 10:45)
    הולך לים שחקן של חולון מ**** אותה באחריות
  7. תגובה ל3 (חולוני 27-01-2020, 06:06)
    קהל הכי טוב ? במה ? מקלל כל המשחק יורק על שופטים יורק על שחקני היריב ועל מנהלי הקבוצה שובר רכב של קוון קהל בושה שרק עושה נזק לקבוצתו