״וותיקי רמת אליהו רוצים לשחזר את עונת 2017״

וותיקי רמת אליהו נמצאת בימים האחרונים בהכנות לקראת משחק הגביע מול בית"ר נתניה, וכחלק מההכנה למשחק, יצאה הקבוצה לארוחה גיבוש במסעדה, כשהמטרה היא ברורה - זכייה בגביע!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-03-2019
  • 08:04

קבוצת ותיקי רמת אליהו (בריל סיטי נדלן), לקחה צעד אחד קדימה את ליגת הוותיקים, וצירפה השנה שמות מוכרים מאוד בעולם הכדורגל. 
מתחילת העונה הקבוצה ניצחה את כל המשחקים למעט משחק אחד בו סיימה הקבוצה בתוצאת תיקו. בימים אלה הקבוצה בהכנות אחרונות לקראת משחק הגביע מול בית"ר נתניה ומצאנו את הקבוצה בארוחה חגיגית במסעדת ה'פריים' בראשון לציון - קניון ראשונים, שגם היא ממוקמת במקום הראשון במחוז שלה. 

 

דודי בריל (משמאל)הספונסר של  רמת אליהו והמאמן האגדי בני אזולאי.

 

בסביבת רמת אליהו אומרים: "הולך להיות קרב לא פשוט עבור הקבוצה, אבל בשביל לרוץ על כל התארים הקבוצה חייבת לעבור את המסוכה הזאת". כשרבים אומרים שיש לקבוצה סגל שלא מבייש אף קבוצה בליגה ב' כיום.  

מאמן הקבוצה בני אזולאי שומר על יציבות הקבוצה ולא ממהר לצאת בהצרות: "אנחנו מתקדמים משבוע לשבוע. נכון שאני ודודי בריל בנינו סגל רחב וטוב, אבל שום דבר לא מובטח בליגה הזאת. יש קבוצות חזקות מאוד, וכל אחת שמגיעה לשחק נגדנו, נותנת 300 אחוז מהיכולת שלה. אני מאמין שבסוף יהיה טוב, יש לי חבר'ה מנוסים שעברו דבר או שניים בכדורגל".

וותיקי רמת אליהו בארוחת הגיבוש

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה הוותיקים (רונן פייגנבאום 13-03-2019, 09:45)
    עם כל הכבוד נתניה הכי טובים בליגה יש להם את לירון פרטוק רמה אחת מעל הליגה והוא עוד פצוע בלי פיקה ושני סחוסים
  2. צריכים להקים את הקבוצה מחדש (ברק 13-03-2019, 09:54)