חלוקת נקודות: 0-0 בין שעריים וחולון

משחק חם התפתח בין מכבי שעריים ל'ירמיהו' חולון, עם לא פחות משבעה כרטיסים צהובים ועוד צהוב כפול לאברבנל. אך משחק כדורגל טוב לא קיבלנו ושתי הקבוצות נפרדות בתיקו מאופס

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 02-03-2019
  • 18:12

במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום, אירחה מכבי שעריים את 'ירמיהו' חולון. שעריים שעד כה עושה נפלאה, רוצה להמשיך את המסע לעבר הבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון רצתה להשיג 3 נקודות שיקרבו אותה מאוד לעבר המטרה. חולון שעושה עושה עונה יפה משל עצמה קיוותה לאגור נקודות בכדי להמשיך ולחלום להשיג את הכרטיס לפלייאוף...

 

שלומי שלמה רצה להשיג 3 נקודות חוץ יקרות (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-17 הגיעה חולון למצב ראשון ומסוכן מאוד! רועי דיין הוריד נפלא כדור בראש לטוואבה, הגנת שעריים השתהתה וטוואבה מצא עצמו לבד מול אופיר קרצו, טוואבה שהיה חייב למצוא את הרשת נתקל בזינוק נהדר של קרצו שמציל שער בטוח.

 

משחק טוב של טוואבה (אבייתר ברק)

 

6 דקות לסיום המחצית שעריים מגיעה למצב ראשון טוב, לאחר התקפה יפה שמסתיימת בבעיטה מהאוויר של רז מזרחי שאינו מוצא את המסגרת, אך בהחלט התקפה יפה לשעריים. והמחצית הראשונה מסתיימת בתיקו מאופס וחלש.

 

ניל אברבנל בירידה למחצית, כאן הוא עוד היה יחסית רגוע... (אבייתר ברק)

 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה ושעריים ניצלת מספיגת כרטיס אדום, גיא אבן מבצע עבירה מיותרת במרכז המגרש על טוואבה, השופט מורה על יתרון לזכותה של חולון ובסיום ההתקפה אינו מוציא לאבן את הצהוב. מזל גדול לשעריים.

 

בדקה ה-55 הגיעה שעריים למצב הטוב במשחק. מבצע נהדר באגף ימין של רז מזרחי מבלבל את הגנת חולון, הכדור מגיע במצב מצוין לרן בן שמעון שממרחק של 7 מטרים לבד מול אברבנל היה חייב למצוא את השער, אך בעט גבוה מעל השער. החמצה ענקית לשעריים!

 

תחילת המהומה על העבירה שנשרקה על סף הרחבה (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-63 קיבלנו מהומה במגרש, השופט סימן על עבירה גבולית עבור שעריים. אורן אסיף בא בטענות קשות לשופט, ראה את הצהוב ומיד לאחר מכן את האדום. לאחר דקה הקוון סימן לשופט גם על התנהגות חריפה של ניל אברבנל שראה גם הוא צהוב שני והורחק, אברבנל השתולל לאחר האדום והתפרץ לעברו של הקוון וככל הנראה ימצא עצמו בבית הדין בשבוע הקרוב. בתום האירוע הבין השופט שלאורן אסיף לא היה צהוב מוקדם ולמעשה הוא לא הורחק.

 

ניל אברבנל מאבד את העשתונות לאחר הרחקתו (אבייתר ברק)

 

לאחר ההרחקה, דווקא חולון הייתה מסוכנת יותר. 4 דקות לאחר האדום, רועי דיין נוגח נהדר לשער אך השער נפסל בטענת נבדל גבולי מאוד.

5 דקות עוברות ושוב דיין מקבל כדור נפלא במרכז הרחבה, נוגח טוב ומפספס במעט את המסגרת. החמצה גדולה לרועי דיין.

 

רועי דיין עם משחק נהדר! (אבייתר ברק)

 

עוד דקה עוברת ושוב חולון קרובה לשער, חן לויאן מגיע למצב של אחד על אחד מול קרצו ומעביר כדור לעברו של לידור לזר אך איתי הברי עם גליץ' נהדר מרחיק את הכדור לקרן ומציל שער בטוח!

 

עד לסיום לא ראינו יותר מדי מצבים מסוכנים של שתי הקבוצות ובמיוחד של מכבי שעריים, שלא בעטה ולא בעיטה אחת לשער מאז הרחקתו של ניל אברבנל ולמעשה לא סיכנה את שוערה המחליף של חולון, חן שוורץ.

 

חן שוורץ לא היה מצוי בסכנה מאז כניסתו לשערה של חולון (אבייתר ברק)

 

לסיכום: למרות התיקו, מכבי שעריים נמצאת חזק בדבוקת הצמרת כשהיא במקום השלישי מרחק 8 נקודות מהמקום השישי והיא קרובה מאוד להבטחת המקום בפלייאוף. מנגד חולון אוגרת עוד נקודה ושומרת לעצמה את החלום להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון כשהיא רחוקה 3 נקודות ממכבי יפו (משחק חסר) ומהמקום המוביל לפלייאוף כשנותרו עוד 8 מחזורים לסיום העונה.

ניל אברבנל מתפרץ לעבר הקוון לאחר הרחקתו (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממשכים קדימה (אוהד שעריים 02-03-2019, 18:47)
    הפלאוף.בהישג יד וזה הכי חשוב קורה ששעריים שיחקו חלש אף אחד לא ברצלונה
  2. חלשים בבית (הוגה דעות 02-03-2019, 19:57)
    המזל של שעריים שיש גם משחקי חוץ אחרת היו נאבקים בתחתית.אם הם חולמים על פלייבלוף עדיף ממקום 5...
  3. הייתי במשחק (שוליה 02-03-2019, 20:58)
    השוער של חולון דחף את השופט
  4. חלשים (שערוקי 02-03-2019, 22:29)
    אנחנו חלשים ברמות לא הגיע לנו לנצח
  5. שעריים (דויד כנפו 03-03-2019, 13:09)
    השחקן המצטיין של שעריים הוא רז מזרחי. נהנתי לראות אותו במשחק. אלוף
  6. רז מזרחי (מאיר ביטון 04-03-2019, 08:54)
    אני מסכים מאוד אני אישית וחבריי מאוד נהנים לראות הביצועים של רז מזרחי במגרש הילד הזה עוד יגיע רחוק מאוד פשוט אלוף אוהבים אותך
  7. שים משקפיים (הנמר 04-03-2019, 09:27)
    למגיב 3 שים משקפיים עם עדשות גדולות.אתה כנראה לא רואה טוב.עם ניל היה דוחף את השופט המשחק היה מופסק