מכבי הרצליה עם ניצחון חשוב מול קריית גת

במשחק שפתח את משחקי המחזור ה-19 בליגה א' דרום, ניצחה מכבי הרצליה את עירוני קריית גת משערים של ברק לביא ודור מוסקוביץ. שער מצמק של אדיר עטיה לא הספיק לאורחים. עידן בראון: "הגיע לנו לנצח". שלומי משה: "נמאס לי להתמודד עם טעויות שיפוט"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-02-2019
  • 12:55

ערב פתיחת המחזור, מכבי הרצליה ועירוני קריית גת היו צמודות בטבלה, כשרק שתי נקודות מפרידות בין השתיים. הרצליה ידעה שאם היא רוצה להמשיך ולחלום אולי על מקום בפלייאוף היא חייבת להשיג 3 נקודות, מנגד קריית גת לאחר שישה משחקים בהם לא ניצחה וקיוותה לחזור הביתה עם הנקודות.
המשחק נפתח נפלא עבור המארחת שכבר לאחר 5 דקות עלתה ליתרון. בדקה העשירית, דור הלוי הבלם הרים כדור לחברו להגנה ברק לביא, שנגח פנימה וקבע 0-1 מהיר להרצליה. 


הרצליה המשיכה עם הלחץ ובדקה ה-27 יוסי שבחון עבר את המגן שלו בפעולה יפה של אחד על אחד על הקו, הוציא כדור רוחב טוב שמצא את אביב סלי שבבעיטת יעף נעצר אצל שוער קריית גת שהדף היישר לרגליו של דור מוסקוביץ שכבש מקרוב וקבע 0-2 להרצליה.


חמש דקות עברו וכובש השער השני, דור מוסקוביץ, הגביה כדור טוב מהאגף ליוסי שבחון, שממרחק של 5 מטרים נגח החוצה. החמצה גדולה לשבחון.
יד לסיום המחצית הראשונה מכבי הרצליה יכולה הייתה לכבוש לפחות עוד שער אחד או שניים, אבל החמצות של נור ביסאן, יוסי שבחון ודור מוסקוביץ השאירו את התוצאה בעינה.

 

גל אביב מנסה לגבור על בני טרידובסקי 

 

את המחצית השנייה קריית גת פתחה טוב יותר. בדקה ה-50 שי ביטון הרים כדור נייח לבלם רוני ספקטור, שנגח פנימה אך השופט שרק לנבדל ופסל את השער, כשספסלה של קריית גת לא הבין על מה שרק השופט ויכול מאוד להיות שטענותיהם מוצדקות... 
תשע דקות מאוחר יותר, איתי בן הרוש הרים כדור קרן לאדיר עטיה שכבש עם הראש והחזיר את קריית גת למשחק, 1-2.
עד לסיום השליטה של קריית גת הייתה ברורה ומוחלטת, אך חניכיו של שלומי משה לא הצליחו למצוא את הרשת והשאירו את הנקודות בהרצליה. 1-2 למכבי הרצליה בסיום.

 

מאמנה של קריית גת, שלומי משה נשמע כועס בסיום המשחק: "נמאס לי כבר כל שבוע להתמודד עם טעויות שיפוט נגדנו. השופט פסל לנו שער חוקי בטענת נבדל הזויה. יש לי סרטון ואני אוכיח לכולם שהשופטים טועים". 
על המשחק עצמו אמר שלומי: "המחצית הראשונה נפתחה עם 30 דקות קטסטרופליות שלנו. ספגנו שני שערים, עשינו שני חילופים מהירים וישבנו על הרצליה עד סוף המשחק והיינו שווים לפחות תיקו".

עוד מוסיף שלומי: "חסר לנו קצת מזל. אנחנו מגיעים להמון מצבים ולא כובשים".

 

שלומי משה לא הסתיר את כעסו בסיום

 

תגובתו של עידן בראון לאחר ניצחון קבוצתו: "זו הייתה המחצית הראשונה הכי טובה שלנו העונה, אמנם היא הסתיימה רק עם שני שערים, אבל היה צריך להסתיים ב-4-5 גולים לטובתנו. בחצי שני הלכנו אחורה במטרה לשמור על היתרון וקרית גת היו יותר טובים. אבל בסיכומו של עניין הגיע לנו לנצח ושנמשיך ככה".
על דברי שלומי משה אמר בראון: אני מאחל להם בהצלחה, יש להם קבוצה טובה מאד".

 

עידן בראון יכול להיות שמח מהניצחון של קבוצתו

 

דור הלוי, מבשל השער הראשון של הרצליה אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון! החצי ראשון היה חד צדדי לטובתנו, שיחקנו כדורגל שוטף עם הרבה מצבים. לחצי השני לא הופענו ולא היה חסר שהיינו יורדים עם נקודה אחת בלבד מהמשחק הזה. היו הבדלי רמות בין שתי המחציות, אבל מה שחשוב זה הניצחון ושהבאנו עוד שלוש נקודות".

ניצחון חשוב למכבי הרצליה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראון ההבדלים במחציות בגלל דבר אחד (מושיקו 08-02-2019, 13:54)
    ההבדל הוא ששיימן ניהל את המחצית הראשונה. ואתה את השנייה. אתה מבין. כי כל האיצטדיון שמע. וגם ראה.
  2. שבוע הבה נפרק (אדומים 08-02-2019, 18:34)
    אתם זבלים