נורדיה מפתיעה את מכבי שעריים ומנצחת 1-0

מכבי שעריים מהמקום הרביעי בליגה א' דרום, אירחה במסגרת המחזור ה-15 את בית"ר נורדיה שתופסת את המקום ה-12 בטבלה. חניכיו של ציון זקן, הפגינו יכולת טובה לאורך המשחק מול שעריים החזקה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, עד הדקה ה-72 שבה נאור אסרף העלה את נורדיה ליתרון. השער קבע את תוצאת המשחק והביא לנורדיה ניצחון שני ברציפות, ושלוש נקודות חשובות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-01-2019
  • 13:30

בית"ר נורדיה מדשדשת מתחילה העונה, והגיעה למשחק אחרי ניצחון על בית"ר כפר סבא שהכניס לקבוצה מעט חמצן לריאות אחרי תקופה ארוכה ללא ניצחונות. ואילו מכבי שעריים קבוצה חזקה, שלא עשתה חיים קלים במחזור הקודם לאדומים אשדוד והיא מגיעה למשחק אחרי תיקו.

 

למגרש הגיעו כ-700 צופים לתמוך בשתי הקבוצות והייתה אווירת כדורגל מצוינת. נורדיה נתנו משחק מעולה, ולאורך כל המחצית הראשונה שלטו בכדור והגיעו לכמה מצבים להבקיע שער, אך המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

המחצית השנייה הייתה טובה לשתי הקבוצות, עד לדקה ה-72 שבה נאור אסרף קיבל כדור מאסף גובזה וכבש בנגיחה שער שהעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

השער מצד נורדיה גרם לשחקני שעריים להתעורר, אך זה היה מאוחר מדי עבורם, והמשחק הסתיים בניצחון 1-0 של בית"ר נורדיה, שמפתיעה את שעריים ורושמת ניצחון שני ברציפות. 

 

ציון זקן מרוצה מהיכולת של חניכיו בשני מחזורים האחרונים (צילום:מני בן ארי )

 

ציון זקן מאמנה של נורדיה בתגובה על הניצחון: "היה משחק טוב שלנו. הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה, באנו למגרש כמו שעריים למשחק חוץ קשה ועשינו ניצחון חשוב מאוד. שלטנו כמעט לאורך כל המשחק והגענו לכמה מצבים מסוכנים, והשכלנו להבקיע שער אחד שעזר לנו להביא שלוש נקודות חשובות. מגיע כל הכבוד לשחקנים, עשינו משחק טוב. אנחנו יוצאים לפגרה בהרגשה טובה ונחזור אחרי הפגרה מחוזקים לסיבוב שני".

 

נאור אסרף כובש השער במשחק בתגובה: "היה משחק טוב עם שתי קבוצות שבאות לשחק כדורגל. אני חושב שהצגנו היום קצת מהיכולות שיש לנו בקבוצה והגענו למצבי הבקעה טובים. התחושה היא כמו בכל משחק, כיף תמיד להבקיע ובמיוחד שזה עוזר לקבוצה שלך לקחת שלוש נקודות שזה הדבר החשוב."

שחקני נורדיה רושמים ניצחון שני ברציפות (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה אין תמונות של מהמשחק ????? (שערוקי 07-01-2019, 14:25)
  2. חלשה בבית (הוגה דעות 07-01-2019, 14:31)
    ההישגים של שעריים בבית הם נמוכים פרט לנצחון על יבנהואולי עוד נצחון אחד שעריים מאבדת בבית המון נקודות כך שאין שום סיכוי להתמודד על האליפות.אולי על מק ום 5.יש בעייה בעמדת החלוץ המרכזי מאז שגיל יצחק עזב.גם שחקני הקישור לא מבקיעים.ההתקפה בנויה על שחקני ההגנה ותום מדהלה.שיהיה בהצלחה יאללה שעריים
  3. שעריים (קבוצה חלשה 07-01-2019, 18:59)
    העיקר נשארו בליגה
  4. הנהלה גמרה את העונה (שערוקי 07-01-2019, 21:34)
    לאוהדי שעריים ההנהלה עבדה עלינו הבטיחו קבוצה חזקה שתרוץ עד סוף.העונה ובחצי העונה השאירה אותנו בלי שחקני ספסל ואומרים אין כסף מכבי שעריים בסיבוב השני תסיים לפחות במקום 10 זו הנהלה שלא תוביל אותנו לשום מקום שבספו של דבר או שנרד לליגה ב או שניהיה סתם קבוצה בליגה א מי יאמין לכם בעונה הבאה ?
  5. היה צפוי (יטב 08-01-2019, 13:19)
    שנאור אסרף יכבוש דווקא נגד שעריים....