‎"אני מקווה שנצא לדרך חדשה בעקבות הניצחון האחרון"

כך אמר מתן טולדנו , מגנה של בית"ר נורדיה לאחר שהצליחה לרשום ניצחון על בית"ר כפ"ס, אחרי תשעה מחזורים ללא ניצחון. עוד הוסיף ואמר: "יש לנו קבוצה עם המון ניצוצות יפים של כדורגל". שוחחתי איתו לקראת המחזור הבא מול שעריים על יכולת הקבוצה , ליגה א' דרום והשאיפות לעתיד

  • על ידי: לירן ביטון
  • 03-01-2019
  • 08:46

מתן הצלחתם לרשום ניצחון 2-1 על כפ"ס אחרי שהמחזורים האחרונים הסתיימו בהפסדים ותיקו ולא ניצחתם מהמחזור החמישי, איך התחושה?

"התחושה בחדר ההלבשה טובה. בתקופה האחרונה נכנסנו לפורמה שלילית לאחר שפתחנו את העונה עם תוצאות טובות, והרבה יותר כיף להיכנס לחדר הלבשה שמח ולהתחיל שבוע של אימונים אחרי ניצחון. חשוב לציין שכל אחד מהחבר׳ה, במהלך התקופה הפחות טובה הגיע לאימונים בראש מורם במטרה לעבוד קשה. אנחנו נמצאים במקום שהוא ראוי להערכה, המועדון בית״ר נורדיה, כולל בתוכו את כל הדברים והאמצעים להפוך למועדון שיטפס למעלה בשנים הבאות. קהל מסור, מתקן אימונים שעונה על כל הצרכים, וכמובן אנשים אכפתיים, מהצוותים הניהוליים והמקצועיים עד לאיש משק."

אתה יכול להצביע על שינוי מסוים שקרה בקבוצה שהוביל לניצחון?

"אני חושב שהשינוי התחיל קודם כל בנו השחקנים, ברגע שקבוצת כדורגל נכנסת לרכבת של אובדן נקודות כמו שחווינו ב6-7 מחזורים האחרונים, נכנס העניין של האופי והמנטליות ופה אנחנו כשחקנים נמדדים. אני חושב שבזה הצלחנו להתעלות על עצמנו. צריך לפעמים לא מעט מזל כדי לצאת מהמירוץ השלילי, ואנחנו טעמנו ממנו במחזור האחרון נגד כפ״ס. זאת כמובן לצד יכולת טובה וכדורגל שמח ויעיל שהצלחנו להפיק מעצמנו. אני שמח מאוד שהצלחנו לעשות זאת, אני מקווה שנצא לדרך חדשה בעקבות הניצחון האחרון."

 

מתן טולדנו במשחק הגביע בסיבוב ח' מול בני יהודה (צילום: ינון פוקס)

 

‎איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"יש לנו קבוצה עם המון ניצוצות יפים של כדורגל. הכלים ההגנתיים וההתקפיים מצוינים, החיבור בנינו הוא חיבור טוב מאוד,  ואני חושב שזה אחד הדברים החשובים שהיו לנו והחזיקו אותנו גם כשלא הצגנו יכולת טובה על המגרש. אני בטוח בסגל הקיים אחרי שבשבועיים האחרונים הצטרפו כמה שחקנים שהרימו את הרמה, ואני בטוח שנספק את הסחורה כמו שמצופה מאיתנו."

 

‎מה דעתך על ליגה א' דרום, ואיפה לדעתך נורדיה תהיה ממוקמת בתום העונה?

"ליגה א׳ דרום היא ליגה חזקה מאוד, הכל יכול לקרות בה וזה מוכח כל שבוע מחדש עם תוצאות לא צפויות. יש המון שחקני כדורגל איכותיים בליגה הזאת, כאלה שמבינים את המשחק ברמה הגבוהה ביותר ויודעים לייעל את המשחק של הקבוצה שלהם בצורה מקסימלית. אנחנו צריכים להיות ממוקמים בסוף העונה במעלה הטבלה ואנחנו בהחלט מאמינים שאפשר לטפס מהמקום שבו אנחנו נמצאים כרגע."

 

מתן טולדנו ונורדיה רוצים להמשיך את המומנטום החיובי מול שעריים במחזור הבא (צילום: ינון פוקס)

 

מה השאיפות העתידיות שלך?

"יש לי שאיפות אישיות ואמביציה לדחוף את עצמי לכל אימון ומשחק בשיא הנחישות והרצון על מנת להצליח ובעתיד להתברג ברמות הגבוהות בכדורגל הישראלי, לשם כיוונתי מילדות. המטרה שלי כרגע היא להמשיך לעבוד קשה ולעזור לקבוצה שלי בכל מה שאני יכול, כי השאיפות האישיות שלי זהות לאלה של המועדון שגם הוא רוצה לטפס למעלה."

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את מכבי שעריים מה תעשו כדי להמשיך את היכולת הטובה מהמשחק האחרון?

"אנחנו ניצבים בפני משחק לא קל, יריבה חזקה שעושה ריצה לא רעה בליגה. צריכים להגיע לשם ולהאמין בעצמנו כי יש לנו המון מה למכור במשחק הזה ובהמשך הליגה בכלל, ויחד עם זאת כמובן לכבד את היריבה ולהכיר בנקודות החזקות שלה. נתכונן עם עבודה קשה וריכוז גבוה באימונים ונגיע על מנת לעשות הכל לנצח את המשחק."

מתן טולדנו ונורדיה מרוצים מהניצחון על כפ"ס (ינון פוקס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המגן הכי טוב בליגה בפור (עידן סהר 03-01-2019, 11:45)
    וגם הכי יפה
  2. מתן טולדאנו (דניאל 03-01-2019, 12:06)
    מגן שמאלי מצויין.לא מבין למה נותנים לו לשחק כולם.סתם מתבזבז בעמדה הזו.כשהיה מגן שמאלי היו לנו הרבה יותר פריצות באגף השמאלי והיו יותר מסוכנים.בהצלחה במשחק הבא
  3. מתן טולדנו - כנסו (אוהד נורדיה 03-01-2019, 12:35)
    כשהודיעו שחתם לא הכרתי אותו . אבל לאחר סיבוב ראשון אני חייב לומר שהוא השחקן שלי לסיבוב . חד , יצירתי , נועז , טכני , לוחם ובוגר . לא ישאר בליגה א עוד הרבה זמן . אוהבים אותך מתן
  4. טולהההה (נורדריאן 03-01-2019, 13:27)
    המלך של נורדיה השנה . השחקן שנותן את הלב והנשמה בכל משחק . שמעתי שיוסי אבוקסיס שאל עליו מלך טוללללההההה
  5. יאללה נורדיה (טולדנו המלך 03-01-2019, 20:18)
    השחקן שלנו עד עכשיו! משחק בחוכמה, נותן שקט בהגנה ויחד עם זאת מגן תוקף מצויין עם קרוסים מצויינים, מתבזבז בעמדת הבלם ולדעתי כשהוא מגן חייבים לשחק עליו יותר! עלה והצלח ילד !
  6. טולדנו - כנסו (נורדיה נורדיה 04-01-2019, 18:02)
    איזה מלך הניצחון על שעריים הוא של טולה הקהל של נורדיה מצא מלך חדש
  7. מלך נורדיה (נויה 06-01-2019, 15:30)
    מאמינים בך אלוף!! בזכותך הקבוצה תגיע גבוה.
  8. טולדנו הנסיך החדש (יאללה נורדיה 07-01-2019, 16:33)
    לאחר שנים מצאנו את הנסיך החדש.. יאללה טולדנווווווווו