בדרום מ.ס. כפר קאסם מנצחת ועולה מקום ראשון, בצפון המזג אוויר ניצח

משחקי יום שישי של המחזור ה-14 בליגה א׳ הסתיים, מחזור בו מ.ס. כפר קאסם עולה לפיסגה לאחר ניצחון על כפר שלם ומנצלת את העובדה שהכח ר"ג משחקת מחר נגד חולון. בצפון שלושה משחקים בוטלו בגלל מזג האוויר, בני זלפה ומגדל העמק מנצחות ומשפרות עמדות בטבלה. אבל מה היו שאר התוצאות? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-12-2018
  • 16:06

משחקי הדרום:

הפועל כפר שלם - מ.ס. כפר קאסם 2-0

קבוצתו של איסמעיל עאמר יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול כפר שלם. למרות משחק פושר של כפר קאסם, יוסי אסייג סיים את המשחק עם שער ובישול לאוהד אדלשטיין שקבעו ניצחון חשוב מאוד, ששווה מקום ראשון לפחות משחקה של הכח מחר.

 

אוהד אדלשטיין כובש השער לזכות כפר קאסם. צילום: מני בן ארי.

 

מכבי הרצליה - מכבי יבנה 0-0

מכבי הרצליה ומכבי יבנה נפרדות בתיקו ללא שערים. יבנה ממשיכה בנסיגה שלה בתקופה האחרונה, ואילו הרצליה לא מצליחה להתרומם ולהתקרב לדבוקת הצמרת. 

 

נורדיה י-ם - בית״ר כפ״ס 1-2

כשסוף סוף נדמה היה שכפ״ס מנצחת ומשיגה 3 נקודות יקרות לאחר שער של אלעד שיק, הגיע ליאור עדיקא שהגיע לפני מספר ימים לקבוצה ועם צמד ענק העניק ניצחון יקר לציון זקן ונורדיה. חיים סירוטקין וכפ״ס ממשיכים לשקוע ומצויים עמוק במקום האחרון.

 

הפועל אזור - עירוני קריית גת 4-0

קבוצתו של יוסי חכים התפוצצה היום על המגרש והביסה את הקבוצה של שלומי משה. מאי מזל (צמד), קובי כהן בפנדל ואדיר כליפה כבשו ונתנו לאזור מעט אוויר במאבקי התחתית. כנראה השינויים שעשו באזור עזרו להם..

 

מתי אפללו המצויין מאזור. היה מהבולטים בקבוצתו בניצחון הענק על קריית גת. 

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל מחנה יהודה 2-4

בקעת הירדן עם ניצחון ענק על מחנה יהודה, אבל דווקא מחנה יהודה הייתה עדיפה והובילה 2-0 משערים של בן בנימין ותאמר עטראש במחצית, וכשנראה היה שמחנה ינצחו בקלות את המשחק, בקעת הירדן חזרה למשחק ובמהפך אדיר כבשה רביעייה מרגלי ירדן אזולאי, מור חזוז, עידן סרור ומאור אסור. 

 

שמשון כפר קאסם - מכבי יפו 3-2

משחק מצויין היה לנו בכפר קאסם! הבולגרים הגיעו לכפר קאסם שנמצאת בתקופה נהדרת לאחר שרשרת ניצחונות, וגברו עליהם 3-2. יפו פתחה מצוין וכבשה פעמיים מרגלי בן וולובלסקי שוער הקבוצה שבעט כדור עונשין מ-11 מטרים וגלעד עוזיאל הצעיר והמוכשר. מוחמד בדיר החלוץ צימק לכפר קאסם וואיהל מריסאת הקשר השווה עבור שמשון, אך סהר שבתאי כבש שער ניצחון עבור יפו במתפרצת סמוך לסיום. 

 

משחקי הצפון:

הפועל אסי גלבוע- הפועל בני זלפה 2-0

מוריס אוזן חזר לקווים למשחק מול אסי גלבוע. מוריס אימן אשתקד באסי גלבוע בהצלחה רבה ובאסי מעריכים אותו מאד, אבל במגרש רצו לקחת שלוש נקודות. למרות תנאי מגרש לא טובים כשהמשטח רטוב, אסי גלבוע פתחו את המשחק טוב יותר והיו צריכים לכבוש כבר במחצית הראשונה, אך החמצות שלהם מנעו מהם יתרון. במחצית השנייה בני זלפה כבשו פעמיים, פעם אחת של החלוץ מיזאר זועבי שלחץ על בלם אסי וחטף ממנו את הכדור וכבש. ושער נוסף בתוספת הזמן של סעיד דיאב עם שער ענק מחצי מגרש. 

 

שני הכובשים לאסי גלבוע...צילום חגאג רחאל..

 

הפועל מגדל העמק - הפועל ירושלים 0-1

מגדל העמק אירחה למשחק תחתית סופר חשוב את הפועל ירושלים. אביב כהן כבש במחצית הראשונה והביא נקודות סופר חשובות שמרחיקות את מגדל העמק קצת מהתחתית, ומאפשרת לשחקניו של אלי מזרחי לחלום על מרכז טבלה. 

 

הפעל כאוכב - הפועל הרצליה 0-0

הפועל הרצליה וכאוכב במשחק שקול ומצוין, הרצליה הגיעה להרבה מצבים אך החמצות של התקפת קבוצתו של מומו ניסטל מנעה מהם ניצחון. גם כאוכב החמיצה אך הרצליה הייתה עדיפה במצבים, אבל כדי לזכות בשלוש נקודות צריך לכבוש. 

כפר קאסם מנצחת ועולה מקום ראשון. צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפואי (לתקן את הטבלה 28-12-2018, 17:00)
    יפו מקום 6 הפרש שערים יותר טוב משמשון כפר קאסם
  2. משחק ענק שלנו (אזור 28-12-2018, 17:29)
  3. חבל לא שיחקנו מול יפו היינו מביסים אותם (אזורי 28-12-2018, 17:29)
  4. איפה זה אזור? (לאזורי 28-12-2018, 18:06)
  5. אזור התעוררתם (משחק מכור תרגעו 28-12-2018, 18:41)
    הכל היה סגור לפני
  6. משחק מכור (אשדודי 29-12-2018, 11:48)
    רק אשדוד יעלו ליגה