חוזרת למסלול: הצגה של כפר קאסם מול מחנה יהודה

שמשון כפר קאסם יצאה למשחק חוץ מול מחנה יהודה שמאז הגעתו של דורון ממן לקבוצה, צברה 4 נקודות בשני משחקים. שמשון שלא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים, נתנה הצגת כדורגל מרשימה וגברה על מחנה יהודה 3-1 משערים של עבדאללה חטיב, וואהיל מריסאת (פנדל) ומוחמד בדיר. עידן בנימין צימק עבור מחנה יהודה. בראא קאסם הורחק בשמשון. איסמעיל סרסור: "השחקנים נתנו את הנשמה היום במשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-12-2018
  • 09:03

מוחה בדיר ודני פרדה מחוייכים לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

הפועל מחנה יהודה אירחה את שמשון כפר קאסם למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום. מחנה שהגיעה למשחק בכושר מצוין מאז שדורון ממן הגיעה לקבוצה. מנגד, שמשון כפר קאסם איסמעיל סרסור, לקח את המושכות של האימון והקבוצה מתבססת על שחקנים צעירים מוכשרים מאד ועדיין מתחזקת. על הנייר היה צפוי להיות משחק שקול עם יתרון ביתיות של מחנה יהודה, אך בפועל ראינו קבוצה אחת על המגרש והיא שמשון כפר קאסם.

 

שחקני שתי קבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)


קבוצתו של איסמעיל סרסור פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה השלישית חמדי אבדואל גאפר מרים קרן היישר לעבדאללה חטיב שנוגח חזק פנימה וקובע 1-0 לשמשון כפר קאסם.

 

שמשון כפר קאסם עולה ליתרון מהיר (איתן ידגר)

 

בדקה ה-20 התקפה יפה של מחנה יהודה כששלומי לוי הכניס כדור גדול לעידן בנימין שמ-16 מטר לבד בועט לידיים של רני עודאי שוערה של שמשון. עשר דקות לסיום המחצית, החלוץ הצעיר של שמשון כפר קאסם מוחמד בדיר הילד המכונה אבו שבע, חוטף כדור באמצע המגרש, שוערה של מחנה, מייקל חכים, יצא אליו עד חצי המגרש, החלוץ עובר את השוער, עובר את הבלם שלו ומופל ברחבה, השופט שורק לפנדל, אותו וואהל מריסאת כובש וקובע 2-0 לשמשון. לא ברור מה חכים חיפש בחצי המגרש. טעות גדולה לשוערה של מחנה! והמחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 2-0 לשמשון. 

 

וואהל מריסאת מכניע את מייקל חכים מהנקודה הלבנה (איתן ידגR)

 

שש דקות בתוך המחצית השנייה, עידו גונן משמשון חוטף כדור ומוסר אותו לוואהל מרסיאת שמ-16 מפציץ את הקורה, הכדור חוזר למוחמד בדיר הילד שבועט חד פנימה וקובע 3-0 לשמשון כפר קאסם.

 

בישול נהדר לעידו גונן (איתן ידגר)

 

מוחמד בדיר כובש את השלישי עבור כפר קאסם ורץ לחגוג (איתן ידגר)


בדקה ה-60 מחנה יוצאת להתקפה יפה שבה שלומי לוי פורץ על הקו ומוציא לטגאבו אדיס שממרחק של חמישה מטרים בועט החוצה. 8 דקות עוברות וראינו עוד התקפה של מחנה יהודה, שבסיומה שלומי לוי בועט מקו ה-16 מצד לצד וראני עודה שוערה של כפר קאסם הודף יפה ומונע שער של מחנה יהודה.

 

ראני עודה קולט את הכדור. משחק מצויין לשוער של שמשון (איתן ידגר)

 

בדקה ה-75 בראא קאסם המחליף מקבל צהוב שני שטותי ומורחק. קאסם שיחק 13 דקות וראו שהוא רצה מאד להשפיע, אבל לפעמים צריך להוריד את התלהבות כי זה עלה בכרטיס צהוב שני מיותר.

 

בראא קאסם מורחק בצהוב שני לאחר 13 דקות על המגרש (איתן ידגר)

 

שתי דקות לסיום המשחר, שלומי לוי בועט מ-16 מטר מצד שמאל לימין, ראני עודה הודף את הכדור השטוח אך אל הכדור החוזר מגיע עידן בנימין המחליף ומצליח לצמק מקרוב ועבור מחנה יהודה. וקובע את תוצאת המשחק, 3-1 לשמשון כפר קאסם.

 

דורון ממן יורד מאוכזב בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

תגובתו של איסמעיל סרסור מאמנה של שמשון כפר קאסם: "הפגרה באה לנו בזמן! עבדנו קשה, חיזקנו את הקבוצה בעמדות שהיינו צריכים. עשנו ניצחון של גברים, כולם עבדו ונתנו את הנשמה על המגרש ועכשיו הפנים למשחק הבא".

 

איסמעיל סרסור שמח על הניצחון של קבוצתו (איתן ידגר)

 

איהאב סרסור, האיש החזק בכפר קאסם אמר: "היה משחק קשה ואגרסיבי. החבר'ה נתנו את הכל על המגרש והחיזוק שהבאנו השבוע היה במקום ובזמן. הפנים קדימה למשחק הבא".

 

איהאב סרסור ואחיו איסמעיל עם הפנים למשחק הבא (איתן ידגר)

 

תגובתו של מוחמד בדיר (הצעיר): "היה משחק קשה אך היינו טובים. הגיע לנו הניצחון ועבדנו קשה בשבילו. הייתה הכנה מצוינת של איסמעיל המאמן, שמתחילת השבוע הכין אותנו למשחק, ואני שמח שהכל הסתדר לנו ושמח שכבשתי ועזרתי לניצחון".

 

ראני עודה רושם משחק טוב בשערה של כפר קאסם (איתן ידגר)

 

ראני עודאי שוערה של שמשון שהיה מהמצטיינים אמר בסיום המשחק: "התחלנו את המשחק בצורה טובה מאד. כולם נלחמו, וככה התכוננו כל השבוע ורצינו לסיים את זה כמה שיותר בתחילת המשחק. היה לי משחק טוב ורגוע בזכות הבלמים רז ועבדאללה. רק שנמשיך ככה".

שמשון כפר קאסם חוגגת ניצחון חשוב בדרך חזרה למסלול הניצחונות (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה אחלה קבוצה ואחלה מאמן צעיר כל הכבוד אסמעיל (עבד מכפר קאסם 01-12-2018, 09:39)
  2. עם סגל צעיר ומאמן צעיר ללא כוכבים עם שמות הצליחו להתעלות (כל הכבוד שמשון 01-12-2018, 09:40)
  3. כל הכבוד, מאז ששחררתם את הכוכבים אתם קבוצה ממש מצוינצ (שמח בשבילם 01-12-2018, 09:49)
  4. אחלה שמשון באהבה מאדומים אשדוד (המון בהצלחה 01-12-2018, 11:55)
    תעלו ותצליחו
  5. קבוצה צעירה ומוצלחת (משקיף 01-12-2018, 12:47)
    כל הכבוד
  6. יופי של תוצאה שמשון חשובה לליגה קבוצה שמשחקת מצוין (מומו 01-12-2018, 12:48)
  7. קבוצה הגונה שבאה לשחק (אחלה קבוצה לא כמו אחותה מהכפר 01-12-2018, 15:05)
    שבוע הבא הסרט שונה