מכבי יבנה מנצחת את 'נורדיה' 0-2

מכבי יבנה אירחה במגרשה את 'נורדיה' ירושלים במסגרת המחזור ה-11 של ליגה א' דרום. מכבי יבנה הובילה 0-1 במחצית משער מוקדם של נבו מזרחי. במחצית השנייה 'נורדיה' הייתה עדיפה על יבנה, אך לא הצליחה להשוות ואף החמיצה פנדל, מכבי יבנה ידעה להעניש משער נוסף של בר ירוחם בדקה ה-90 שקבע את תוצאת המשחק

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-12-2018
  • 14:06

מכבי יבנה הממוקמת במקום ה-4, אירחה במגרשה את 'נורדיה' ירושלים מהמקום ה-12 עם ציון זקן לראשונה על הקווים, במסגרת המחזור ה-11 של ליגה א' דרום.

פתיחת המשחק הייתה של המארחים שניסו לעלות ליתרון מוקדם, ואף הצליחו לכבוש בדקה ה-9, נבו מזרחי מקבל כדור ברחבה ובועט לפינה הרחוקה, כדור שנעצר רק ברשת ומעלה את מכבי יבנה ליתרון 0-1.

 

נבו מזרחי כובש את הראשון ליבנה ורץ לחגוג עם החברים (מני בן ארי)

 

מאז כיבוש השער 'נורדיה' חזרה למשחק, והחלה לשלוט בו תוך שהיא יוצאת להתקפות מסוכנות במיוחד עם אסף גובזה. 'נורדיה' הגיעה למספר הזדמנויות מצוינות בהן מצאה את הקורה ואת המשקוף, אך לא הצליחה למצוא את הרשת, ומנגד מכבי יבנה יכולה הייתה להכפיל את התוצאה ובמחצית מכבי יבנה יורדת להפסקה ביתרון 0-1.

 

התקפת יבנה יכלה להגדיל את יתרונה אבל שוערה של נורדיה הודף את הסכנה (מני בן ארי)

 

המחצית השנייה נפתחה בסערה מצידם של שחקניו של ציון זקן מאמנה של 'נורדיה' שתקפה גלים גלים על מנת למצוא את השוויון. 'נורדיה' הגיעה למספר הזדמנויות מצוינות, אבל לא הצליחה לאזן את התוצאה לאחר שתי הזדמנויות של גובזה שלא הצליח למצוא את הרשת.

 

אסף גובזה המצוין מוכשל והשופט מצביע על הנקודה הלבנה (מני בן ארי)

 

אסף גובזה חלוצה המצוין של 'נורדיה' עשה חיים קשים להגנת יבנה, ובדקה ה-88 'נורדיה' קיבלה הזדמנות  נהדרת לכבוש מהנקודה הלבנה, לאחר הכשלה של אור הרשקוביץ על גובזה ברחבה, אך דיויד גומז החמיץ את הפנדל ופספס הזדמנות ענקית עבור 'נורדיה'.

 

דיויד גומז בועט את הפנדל לנורדיה היישר לידיו הבטוחות של עיו לוי שוערה של מכבי יבנה (מני בן ארי)

 

'נורדיה' המאוכזבת המשיכה לתקוף, אך כמאמר הקלישאה מי שלא כובש סופג, בדקה ה-90 התקפה מתפרצת של מכבי יבנה מוצאת את בר ירוחם שכובש ומעלה את מכבי יבנה ליתרון 0-2, שלמעשה מכריע את ההתמודדות.

 

מכבי יבנה חוגגת את השער השני שלמעשה קובע את תוצאת המשחק (מני בן ארי)

 

במהלך המשחק נפצע בלמה של 'נורדיה' ליאל חי ופונה לבית החולים ומפה אנו שולחים לו החלמה מהירה.

 

ליאל חי מפונה באמבולנס לבית החולים , החלמה מהירה (מני בן ארי)

 

תגובתו של המאמן המנצח פיני עייש: 

פיני עייש מאמנה של מכבי יבנה עם 3 נקודות יקרות (מני בן ארי)

 

תגובתו של ציון זקן מאמנה של 'נורדיה': "אני גאה בשחקנים למרות ההפסד, אני חושב שיבנה פשוט שדדו אותנו. הגענו לאינספור מצבים פלוס פנדל שהחמצנו, הכדור לא רצה להיכנס, אבל אם נמשיך כך ונשפר עוד קצת את החלק האחורי, אין לי ספק שננצח עוד הרבה משחקים ונתקדם למעלה".

 

תגובתו של פיני עייד המאמן המנצח: "היה משחק שקול נגד קבוצה טובה עם משחק התקפה שכלל הרבה הזדמנויות לשערים בשני הצדדים, ואני שמח שלקחנו את הנקודות. יש לנו קבוצה איכותית שבהחלט יכולה לעשות עונה טובה".

נבו מזרחי כובש השער הראשון למכבי יבנה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה קבוצה חלשה מאוד (יבנאי 01-12-2018, 15:25)
    אני אוהד יבנה הרבה זמן יבנה חלשים פתחו את העונה יפה מעז הגעתו של פיני השחקנים לא משחקים בכלל איןלהם חשק וחסרר הרבה שחקנים מנוסים בקבוצה קשר חלוץ מוגן אלו הבעיות של הקבוצה ובמידה יבנה לא יעשו רכב בינואר הקבוצה לא תעלה חיים אזולאי גם בדרך החוצה מיבנה ניראה איזה בחור יביאו לנו במקומו שיזרים תקצעב לקבוצה להביא רכש צריך להעייף כמה שחקנים בקבוצה 1 ארגואן נתי .מוסקוביץ ..אבושדיד ..הררי..עידו לוי חלש טפילו שציל גול הגיע אלי מידע שעידו מכר אותנו במשחק נגד כפר קאסם שבשער מאוחרי המגבת היה פלאפון שבו הוא ראה במדויק עם הכניסו לו כסף לחשבון הבנק עידו תבייש אנ י יודע הכל פעם הבאה שתמכור אפרסם באתר הבית את הפרטים עליך וראיתי אך אתה מסתכל באמצע המשחק בהתקפות של יבנה בפלא מאחורי המגבת בתוך השער ואז קיבלת גול מאסייג אפילו אסייג לא ידע שהוא הפקיע ככה בקלות
  2. מי זה מספר 94 של נורדיה ? (אוהד יבנה 02-12-2018, 12:23)
    מי זה מספר 94 של נורדיה המגן השמאלי ? שחקן שחקן
  3. מי זה מספר 94 של נורדיה ? (אוהד יבנה 02-12-2018, 12:23)
    מי זה מספר 94 של נורדיה המגן השמאלי ? שחקן שחקן