חלוקת נקודות : מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א נפרדות בתיקו 1-1

מ.כ אור יהודה השלישית בטבלה אירחה במגרשה את השניה שמשון ת"א. מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של אור יהודה שיורדת להפסקה ביתרון 1-0 משערו של שלומי שקורי ויכלה בקלות להגדיל את התוצאה, במחצית השניה שמשון ת"א חזרה למשחק והישוותה ל 1-1 משערו של עומר הלוי ובסיום חלוקת נקודות. יעקב טל: המשחק הוכרע מהחלטה הזויה של השופט" . צביקה לוי:"סה"כ אני מרוצה מהתוצאה".

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-11-2018
  • 18:38

אור יהודה אירחה במגרשה המצוין את שמשון ת"א למשחק צמרת בין שתי הקבוצות שירוצו עד הסוף במאבק לעליה לליגה א' ביחד עם הוד השרון. אור יהודה פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה ה-10 ארנון טמיר מוצא את שלומי שקורי שמניף את רגלו והכדור נעצר רק ברשת, 1-0 לאור יהודה.  אור יהודה המשיכה ללחוץ והגעיה להמון מצבים מול שערה של שמשון ת"א אבל יכולת טובה של צחי שרון שוערה של שמשון וחוסר ריכוז של שחקני אור יהודה מנעה את הגדלת התוצאה ובמחצית אור יהודה מובילה 1-0.

 

מחצית ראשונה מצויינת לחניכיו של יעקב טל שיכלו לרדת ליתרון גבוה ואף להכריע את המשחק (גיא צמח)

 

המחצית השניה היתה שונה בתכלית מהמחצית הראשונה, שמשון ת"א עלתה למחצית השניה מרוכזת יוצר והצלה להשתלט על המשחק והחלה לתקוף, מנגד אור יהודה ניסתה לשמור על היתרון היקר במטרה לזכות בשלוש נקודות . המגמה נמשכה לאורך כל המחצית ובדקה ה-87 שמשון זוכה לכדור עונשין מ-11 מטרים את הבעיטה לוקח נאור הלוי אבל גל פלמנבאום שוערה המצוין של אור יהודה הודף את הבעיטה אבל הראשון שמגיע לכדור החוזר הוא לא אחר מאחיו של נאור עומר ובועט את הכדור לרשת וקובע שיוויון 1-1.

 

עומר הלוי כובש שער השיוויון של שמשון ת"א (ליאור טרי)

 

בדקה ה-90 האירוע הביזארי של המשחק, כדור חופשי ממחצית המגרש לזכות אור יהודה מוגבה לרחבה ונתן ארביב קשרה של אור יהודה נתקל בשוערה של שמשון ת"א צחי שרון שקלט את הכדור, צחי התעצבן ודחף את מתן והשופט שרק לעבירה של השוער ונתן בעיטה חופשית מתוך הרחבה שריקה הזויה של שופט המשחק, במידה והשופט החליק לשרוק מדוע לא שרק על פנדל ?  לא הצליחה לנצל את ההזדמנות והמשחק הסתיים בתיקו 1-1.

 

 

 

לסיכום, אור יהודה יכולה להרגיש מאוכזבת אבל יכולה לבוא בטענות רק לעצמה כי כבר במחצית הראשונה יכלה להכריע את המשחק במידה והיה מנצלת את כמות המצבים, שהיתה לה ומי שלא מבקיע בהחלט נענש אך כדאי וכך היה במחצית השניה, שבה שמשון ת"א הציגה יכולת טובה והצליחה להשוות ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות שהמרוויחה העיקרית היא הפועל הוד השרון שהגדילה את הפער בפסגה משתי הקבוצות.

 

צביקה לוי שומר עדיין על מאזן ללא הפסד העונה 

 

תגובתו של צביקה לוי מאמנה של שמשון ת"א : משחק צמרת טיפוסי פתחנו את המשחק בחצי הראשון פחות טוב אור יהודה הגיעו לכמה מצבים אך בחצי השני התהפכו היוצרות אור יהודה נסוגו אחורה ואנחנו השתלטנו על המשחק והגענו לכמה מצבים בסך הכל תוצאה טובה והפנים קדימה למשחק הבא המאבק יהיה צמוד עד הסוף.

 

תגובתו של יעקב טל, מאמנה של אור יהודה: "היה משחק צמרת ברמה גבוהה מאד. חצי ראשון העיינו צריכים לגמור את המשחק. חצי שני המשחק התאזן מעט אבל לקראת סוף המשחק השופט החליט החלטה הזויה של פנדל שלא היה ולא נברא וזה הכריע את המשחק."

שלמה שקורי מעלה את מ.כ אור יהודה ליתרון (אורי רחביה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופטים חלשים (רומריו חיים 14-11-2018, 19:23)
    עים שופט שורק לעבירה של שוער דוחף שחקן העונש הוא בעיטת פנדל והשוער היה מורחק באדום
  2. שופט חלש (אפי מימון 14-11-2018, 19:28)
    שופטים קובעים תוצאות משחקים לא היה פנדל והשוער של שמשון היה צריך להיות מורחק ופנדל
  3. צביקה (יאיר 14-11-2018, 20:08)
    צביקה לוי אתה מאמן גדול כל הכבוד לך עשית יופי שלקבוצה
  4. ל3 (חיים 15-11-2018, 07:29)
    רועי עובדיה עשה את הקבוצה והביא את השחקנים צביקה אורח בשמשון
  5. מאמן יעקב טל (שלוני 15-11-2018, 08:42)
    מאמן שמקבל פנקס שיקים פתוח מביא רכש נוצף עם שחקנים מוכשרים מעונה קודמת היית אמור להוביל את הטבלה עם פער של 8- 10 נקודות חומר למחשבה
  6. צודק במאה אחוז (ל5 15-11-2018, 11:08)
  7. תשובה ל4 (יוסי 15-11-2018, 14:33)
    אומנם רועי הוא בורג חשוב במערכת אבל שתדע צביקה לוי עושה עבודת קודש אם זה באימונים ובמשחקים אז בבקשה בלי לזלזל
  8. אם נשרקה עבירה ברחבה (משה סקנדריון 16-11-2018, 18:56)
    אם הייתה עבירה ברחבה , כמו שהשופט טוען ( והייתה עבירה אלימה ללא כדור של השוער על מתן ארביב ) מדוע לא כרטיס אדום לשוער ובעיטת עונשין לטובת אור יהודה ? שיפוט לא טוב ללא ספק מ,כ אור יהודה קופחו .
  9. עולה (אוהד 17-11-2018, 16:17)
    הייתי במשחק אור יהודה קופחו היו צריכים לנצח זה פשוט בושה שמביאים שופטים כאלה למשחקים מכריעים
  10. כל הפרסומים בידי המשטרה (אפי מימון 24-12-2018, 09:15)
    חברים יקרים מי שמשתמש בשמי ומתחזה האי פי מגלה הכל חבל שאנשים יתפסו ואבקש פעם נוספת לא להשתמש בשמי אני לא כותב ולא מעניינת אותי מדיניות הקבוצה הזהרו