אוהד רון מארח את שי צימרמן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 30

השבוע החלטתי לארח את חברי שי צימרמן, הבעלים של משרד יחסי ציבור וקידום שחקני ומאמני כדורגל. צימרמן איש כדורגל ידוע ובכיר בליגות הנמוכות שמכיר את הליגות הנמוכות מצוין ואת ליגה א' דרום בפרט, חושב שקריית גת לא תפסיד לנס ציונה וחולון תנצח בחוץ את דימונה ותזכה בכרטיס האחרון לפלייאוף העליון. אבל השאלה האם הוא יגבור עליי בתחזית השבוע? ארוחה ב"לזרוביץ"- בר המסעדה השמייח בראשון לציון- מובטח למנצח... שווה להתאמץ!

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-04-2018
  • 14:37

שי צימרמן, הבעלים של משרד יחסי ציבור וקידום שחקני ומאמני כדורגל, שמכיר היטב את הליגות הנמוכות ואת ליגה א' דרום בפרט.

 

מה דעתך על ליגה א' דרום השנה?

"ליגה א' דרום תמיד היתה ליגה תחרותית ומסקרנת, אך השנה כבר בשלב מאוד מוקדם הליגה איבדה מהתחרותיות לאחר שנס ציונה סומנה כעולה וודאית והוד השרון הרימה ידיים בשלב מאוד מוקדם של העונה. שתי עובדות אלו הוציאו את העוקץ ופגעו באטרקטיביות של הליגה העונה".

 

בית"ר נורדיה, הפתעת העונה (גיא צמח)

 

מי הן לדעתך הפתעת העונה ומי אכזבת העונה?

"מבחינתי ההפתעה הגדולה ביותר היא בית"ר נורדיה. בשקט בשקט ויקטור גניש וחבורתו עשו עונה נהדרת כאשר כבר בעונתם הראשונה בליגה, הקבוצה כמעט בוודאות כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. ראוי לציין גם את ירמיהו חולון של מוסא בן חיים, שאף היא בעונתה הראשונה עם סיכוי גבוה להתברג בפלייאוף העליון ואת מכבי יפו של אורי קרגולה שעם חבורה של שחקנים צעירים, הצליחו להגיע לפלייאוף לאחר שהקבוצה נעדרה מהפלייאוף אשתקד. לגבי אכזבת העונה אין עוררין שזאת מ.ס דימונה. קבוצה עם תקציב לעלות ליגה, שמצאה את עצמה בסוף העונה בליגה ב'. הכישלון של דימונה אינו רק מקצועי אלא גם ניהולי, בדימונה היססו והתמהמהו לעשות שינויים טרם חלון ההעברות ושילמו על כך את המחיר".

 

נס ציונה - עירוני קרית גת, נס ציונה, 14:30

אוהד רון: האלופה הגאה שלנו חזרה לעצמה עם הצגה נגד הכח ר"ג שבוע שעבר. קרית גת חילצה תיקו מול כפר קאסם והבטיחה עוד עונה בליגה א'. נס ציונה תנצח בקלות את קרית גת ותתכונן לליגה הלאומית.

שי צימרמן: שתי הקבוצות תגענה משוחררות לאחר שכל אחת מהן עמדה ביעד שהציבה לעצמה בתחילת העונה. נס ציונה לעלות ליגה וקריית גת לשרוד עונה נוספת. קריית גת מגיעה אחרי שבוע קשה למועדון ואולי הרצון להנציח את זכרו של אפסנאי הקבוצה, ידרבן את שחקניה להכריע את המשחק. משחק עם עדיפות ביכולת של נס ציונה מול הלב של קריית גת. תיקו יספק את כולם.

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי שעריים, וינטר, 14:30

אוהד רון: כפר קאסם עם שרשרת הצלחות במחזורים האחרונים ויכולים רק להצטער שלא החליפו מאמן קודם לכן. ועכשיו הם מבינים שאם היו מחליפים את המאמן שאיכזב ובגדול והיו נותנים לאיסמעיל עאמר את המושכות קודם לכן, הם היו בפלייאוף ואולי אפילו מתמודדים מול נס ציונה על האליפות. שעריים סיימו עונה, כל מה שנשאר להם זה להתאמן על הוצאת הכדורים מהרשת. כפר קאסם ינצחו בקלות.

שי צימרמן: שעריים שהבטיחה את הישארותה בליגה, תתן הזדמנות לשחקנים שקיבלו פחות דקות משחק העונה. מנגד כפר קאסם רוצה פלייאוף עליון, אך היא אינה תלויה רק בעצמה וליריבתה העיקרית על מקום בפלייאוף, ירמיהו חולון, יש עדיפות קלה ביחס השערים. כפר קאסם תזדקק לניצחון רב שערים כדי אולי בכל זאת להשתלב בפלייאוף ברגע האחרון. ניצחון של כפר קאסם.

 

כפר קאסם רוצה פלייאוף, אך לא תלויה רק בעצמה, תצטרך ניצחון רב שערים (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה - הפועל הוד השרון, יבנה, 14:30

אוהד רון: הוד השרון עם נקודה מעונה שלמה, צריך לבדוק מתי קרה דבר כזה אם בכלל בליגה א'. מכבי "שוק אזולאי" יבנה, החליפו מאמן והביאו מאמן נוער שכנראה עדיף על מה שהיה. אבל אני עדיין חושב שצריך מאמן עם נסיון כדי להצליח בפלייאוף. ליבי ליבי עם הוד השרון שירדו ללא ניצחון, אבל גם השבוע הם יפסידו. ניצחון של יבנה.

שי צימרמן: ביבנה חזרו לשחק כדורגל לאחר מאבק הכוחות בין שחקני הקבוצה למאמנם. מול הוד השרון זאת הזדמנות טובה להחזיר את הביטחון של השחקנים לקראת מאבקי הפלייאוף. כל תוצאה מלבד ניצחון רב שערים של יבנה תהיה הפתעה ענקית. ניצחון של יבנה.

 

מ.ס. דימונה - מ.כ. ירמיהו חולון, דימונה, 14:30

אוהד רון: דימונה ירדה ליגה וזה ממש לא להאמין שקבוצה עם 2 מיליון שקל תקציב בערך, יורדת לליגה ב'. ועדת חקירה חובה מצד העירייה. רק נקווה שהם יצליחו לחזור לליגה א' במהרה. חולון חייבים לנצח כדי להיות בפלייאוף. דימונה יכולים פתאום להתפוצץ ולנצח את חולון אבל אני מאמין שחולון ינצחו.

שי צימרמן: אכזבת העונה מול אחת מהפתעות העונה. אם חולון רוצה פלייאוף היא חייבת לנצח ואף ביותר משער אחד כדי לא לאפשר לכפר קאסם לחלוף על פניה. מוסא בן חיים מאמנה של חולון ירצה לסיים את עונת הבכורה בליגה עם טעם טוב בדמות כרטיס לפלייאוף העליון ולדעתי זה גם מה שיהיה. ניצחון לחולון.

 

מוסא בן חיים, ניצחון בדימונה יבטיח ככל הנראה את הכרטיס האחרון לפלייאוף (מני בן ארי)

 

הפועל מחנה יהודה - הפועל אזור, מושבה-סינטטי, 13:00

אוהד רון: משחק ללא חשיבות. למחנה יהודה זה עוד אימון לקראת הפלייאוף, הם רק חייבים שלא לקבל כרטיסים והרחקות. אזור ישחקו פתוח ויוכלו לנצח את מחנה. נקווה למשחק פתוח רב שערים. לדעתי מחנה יהודה ינצחו.

שי צימרמן: הראש של מחנה במשחק מול המנצחת בגמר המחוזות של ליגה ב' ולא אתפלא אם צורי עטר ימהר להגיע לאצטדיון ברמלה, כדי לחזות במנצחת שתפגוש את קבוצתו במבחנים. לעצם המשחק, הפועל אזור של יוסי חכים, עדיפה של מחנה יהודה שרק תרצה לצאת מהמשחק ללא פציעות והרחקות. תיקו עם עדיפות לאזור.

 

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר שלם, שכונת התקווה, 14:30

אוהד רון: אסור לרשום ביקורת על יפו! אני מבקש מכולם לעמוד דום כשהם קוראים את התחזית על יפו. מכבי יפו זאת קבוצה שחושבת שהם המציאו את הכדורגל ובטוחים שהם כנראה מעל כל הקבוצות האחרות. אחרת איך אפשר להסביר את זה שחלק מהקהל שלהם מתנהג לא יפה. מצלמים אותם לא מתנהגים כשורה והם תוקפים חזרה ומצלמים את הצלם... במקום להודות בטעות ולעשות בדק בית. אז אני מבקש מכולם, נא לא לעביר ביקורת על האלופים.... הלוזרים שנמצאים כבר הרבה שנים בליגה א' ולא רואים את היציאה מליגה א'. יש לציין שיש ליפו העונה קבוצה חזקה, עם צעירים נמרצים שיכולים להפתיע העונה. אבל חבל שהקהל שלהם גורם לנזק לקבוצה, שכל הליגה כנראה לא אוהבים. כפר שלם קבוצה אהובה בליגה א', יכולה להסביר להם איך להתנהג...יפו על המגרש ינצחו ונקווה שגם ביציעים...

שי צימרמן: כפר שלם לכאורה עדיין בתמונת המאבק על מקום בפלייאוף, אך היא לא תלויה רק בעצמה. יפו מבחינתה עושה עונה טובה, עם חבורה של שחקנים צעירים ומוכשרים היא כבר הבטיחה את המקום השלישי ורוב הסיכויים שתפגוש את הפתעת העונה, בית"ר נורדיה בפלייאוף. שאפו גדול לאורי קרגולה שעושה עונה נהדרת. מבחינת יפו, חזרה למשחקי הפלייאוף לאחר ההיעדרות אשתקד זו סוכריה, אך המבחן הגדול של קרגולה יהיה האם הוא יצליח להשאיר את החבורה הצעירה עונה נוספת, לפני שהם יחטפו על ידי קבוצות אחרות. משחק פתוח שיסתיים בתוצאת תיקו עם שערים.

 

 

קהל יפו חייב לדעת לקבל ביקורת ולעשות בדק בית רציני במערכות. כולנו רוצים שיצליחו אבל בצורה מכובדת.

 

הפועל בקעת הירדן - הכח ר"ג, מושב תומר, 14:30

אוהד רון: בקעת הירדן בבית היא קבוצה חזקה שלא מאבדת הרבה נקודות, בטח לאחר התבוסה של הכח בשבוע שעבר שרואים שהם היו שמחים לסיים את העונה כמה שיותר מוקדם. בקעת הירדן תנצח ותתחיל להחתים את סגל השחקנים שלה לעונה נוספת, הם שווים חוזה.

שי צימרמן: הכח היא עוד אחת מאכזבות העונה. קבוצה שעשתה קולות בטרום עונה שיש בכוונתה להילחם בכל הכוח על הכרטיס ללאומית, אך הצהרות לחוד ותוצאות לחוד. קבוצתו של סירוטקין רושמת עונה אפורה, כשהיא קרובה יותר לתחתית מאשר לצמרת. בקעת הירדן מבחינתה עמדה בציפיות ותרשום ניצחון נוסף שישפר כמהה את מקומה בטבלה במחזור הנעילה. ניצחון של בקעת הירדן.

 

בית"ר נורדיה - בית"ר כפ"ס, טדי, 14:30

אוהד רון: לנורדיה מגיע שאפו ענק! קבוצה מצויינת שויקטור גניש יצר. יש לנורדיה קהל מדהים וכייף להגיע למשחקנים שלהם ולראות את הקהל המדהים הזה מעודד ושר. הלוואי והיו מראים ליפו איך קהל יכול להתנהג ולעודד ואולי מארגנים קורס מזורז מה זה להיות קהל...לנורדיה מגיע כל הכבוד ולסיים את העונה עם טעם של ניצחון. נורדיה תנצח.

שי צימרמן: מישהו עדיין זוכר את הסיבוב הראשון הנהדר של בית"ר כפ"ס ואת ההצלחה בגביע המדינה? כפ"ס אחד המועדונים הסמפטיים ביותר בליגה, צללה לאחר חלון ההעברות בינואר מהצמרת הגבוהה עד כמעט לתחתית הטבלה. כפ"ס תצטרך לעשות חושבים איך היא בונה מחדש קבוצה שתשוב לשחק כדורגל אטרקטיבי יפה לעין. מנגד, מה עוד לא נאמר על הפתעת העונה, קבוצתו של ויקטור גניש בית"ר נורדיה. נורדיה כבר עם הראש במשחק הפלייאוף מול מכבי יפו, אך את שלוש הנקודות הם ישאירו בבית. ניצחון של נורדיה.

אוהד מארח את שי צימרמן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 30

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה א לא פחות טובה מהלאומית (ליגה א 26-04-2018, 15:10)
    שי, ניכר שאתה מכיר את הליגה על בוריה, ליגה א, אמורה להיות חלון הזדמנות לצעירים הכדי שישתלבו בליגות גבוהות בהמשך דרכם, קבוצות ששיתפו צעירים אף הצליחו במעלה הטבלה, כמו שציינת את יפו. קבוצות עם תקציב גבוה שמן הסתם בחרו בשחקנים עם שמות שעלותם גבוהה, לא השיגו את מטרתם ואף נכשלו.
  2. הזיבלון ממשיך בשלו... (שומע ויודע 26-04-2018, 15:33)
    כמה רוע יש בך?אתה מלקק את האצבעות לכתוב על יפו.שישברו לך אחת אחת!!!
  3. שחצנים יפו זה כולם יודעים שילמדו להתנהג (אזוריה 26-04-2018, 15:35)
  4. מכבי יפו (יעקב 26-04-2018, 15:37)
    הלוואי שהיו עוד קבוצות עם קהל מעבר ל 15 איש היה מעניין. הליגה הזו בלי יפו שווה לליגה למקומות עבודה. עיתונאי אמור לכתוב על המשחק ולא לריב עם קהל
  5. אסור לרשום ביקורת על יפו למה מי הם (אזוריה 26-04-2018, 15:40)
  6. אסור לרשום ביקורת על יפו למה מי הם (אזוריה 26-04-2018, 15:40)
  7. אסור לרשום ביקורת על יפו למה מי הם (אזוריה 26-04-2018, 15:40)
  8. לכתב הבכיר... (אבי פרספקס 26-04-2018, 16:07)
    מותר להעביר ביקורת ובלבד שהיא נטולת אינטרסים!!! הבנת את זה, כתב בכיר?? ו... איפה זה בכלל אזור?
  9. אוהד רון איבדת את האמון, בגללך לא מאמין לגולר (האמת 26-04-2018, 16:18)
    אוהד רון אני הולך לכתוב לך את האמת (לדעתי, כן?). אתה כתב אבל מתנהל לא כמו עיתונאי אמיתי. קראת להחלפת מאמנים, אלי כהן ביבנה, בוזגלו בכפר קאסם. ואם קרגולה לא היה עושה פלאים ביפו, כנראה היינו שומעים אותך גם שם. בעיני איבדת את האוביקטיביות ואת האמון. בגלל אני לא מאמין לגולר וחבל, כי אין הרבה אתרים שמסקרים את הליגות הנמוכות
  10. "כתב" מגמתי יפו אינה לוזרית נהפוכו (אחד העם 26-04-2018, 16:22)
  11. עיתונאי בכיר (אבי 26-04-2018, 16:35)
    אוהד דאגתי לך לכרטיס למשחק מחר אתה בא תשב לידי חתיכת ז.....
  12. קבוצה של אפסים מגעילים (אזורי 26-04-2018, 17:13)
    30 שנה לא היה מכבי יפו הם ממורמרים!
  13. מכבי יפו (יפו 26-04-2018, 17:55)
    חחחחח חיריה ‏אין לכם מחלקת נוער זה אומר ששנה הבאה אתם בלי תקציב ואתם יורדים ליגה בוודאות ‏ ‏ואתה אוהד רון קנאי בלתי נלאה שאתה מדבר על מכבי יפו אתה צריך לעמוד דום כתב ‏פישר קטן חחחחח ‏מה אתה אומר כפר שלם תלמד אותנו איך להתנהג שיש להם 10 אוהדים בסך הכל בקבוצה ‏ ‏אוהד רון אתה בנאדם מתוסכל ‏והקנאות שלך הורג את אותך בתחילת העונה דירגת אותנו בין המקומות 13 עד 16 יורדים בוודאות ככה אמרת תעמוד ‏וצביעה לאדון ‏ ‏קרגולה ‏למרות שליכלכת עליו ועשית לו כיפה אדומה ניסית ‏לסכסך ‏אוהד רון אתה כתב קטן וגמד יפו זה אימפריה ‏ ‏והקהל של יפו מדהים ‏אני לאתר שלכם לא נכנס יותר כי יש לכם כתב גמד ושקרן ו
  14. קרגולה המלך (עופר דיין 26-04-2018, 19:00)
    הנהלת יבנה יזבלים רק קרגולה למכבי יבנה
  15. תגיד אזוריה, מה אתם מתערבים בכלל? (יפו 26-04-2018, 19:44)
    מי אתם בכלל? קבוצה בלי נוער, מבזבזת כספי מועצה, מחזיקה גריאטרים אצלה. שבו בשקט כבר, נמאס להתעסק בכם. אתם כלום ושום דבר ובחיים גם לא הייתם. יאללה, זגזגו.
  16. ליפו (אזורי 26-04-2018, 20:54)
    ישנואים של ליגה א דרום שבו בשקט ותנו כבוד לקטר האזורי! קבוצה של 5 שנים כמה רעששש שששששששש
  17. לאזורי (אלי 26-04-2018, 22:10)
    חחחח הקטר האזורי... קרעת!!!! גבר, אתה חייב להיבדק!!!
  18. לקטטר האזורי (יפו מדבר 26-04-2018, 23:20)
    נראה לי שאתה אותו אחד בכל מקום. ואנחנו מספיק אינפנטילים כדי לענות לך. לך תמצא חיים. רק באינטרנט ובטוקבקים אתה יכול לצחוק על מועדון כמו מכבי יפו. השיא של המועדון שלכם זה כשמגיעה מכונת גיזום של מחלקת התברואה ומורידה את הקוצים שמסתירים את המתקן שלכם. ביום שתצליחו לשלם את כל המשכורות שלכם בזמן וברציפות, נתחיל לדאוג. עד אז הפער בינינו לא ניתן לגישור בעין בלתי מזויינת. לכו תחתימו עוד פנסיונר שלנו, מועדון ואוהדים מגוחכים.
  19. דו פרצןפי (אוהד יפו 26-04-2018, 23:21)
    אוהד אתה עושה לך לבד שנאמ אתה מלכלך עלינו ולאחר מכן אתה רוצה סולחה למה אתה לא מציין על הנוער שלנו נסעו כמה פעמים לברצלונה מחלקים בבתי חולים אתה בא ומבקש לראיין שחקנים אתה סופר כמה אוהדים תספור לקבוצות אחרות אתה קנאי אתה לא אמין אתה דו פרצופי לך ועל תבוא
  20. לא צריך לבדוק את האזורי (הם חולים במחלות שונות שאין להם תרופה 27-04-2018, 01:10)
    מחלות נפש אז אין תרופה אלק קטר חח
  21. חח ליפו (אזוריה 27-04-2018, 11:30)
    לכו תקנו מכונת כביסה יעלובים
  22. הנהלת יבנה (מיקו 27-04-2018, 12:00)
    תפסיקו כבר לסגור חשבונות ותביאו את זוזוט רק הוא יכול לעלות ליגה... הבעיה שאתם מפחדים ממנו כי הוא לא ייתן לכם להתערב בהרכבים
  23. איןסןלחה לסכסנים (אוהד יפו 27-04-2018, 12:08)
    אוהד אתה כותב ומלכלך ואחרי זה מחפש סולחה חפש לטפס על מישהו אחר רציתה קיבלתה