בסיום משחק ענק: יבנה מועדת לאחר 2-2 מול נורדיה

במשחק אולי הכי טוב של העונה מכבי יבנה ונורדיה סיימו בתיקו 2-2. כבשו ליבנה תומר בן חיים ושרון גורמזנו שאיזנו פעמיים, בנורדיה אלי זיזוב ודיוויד גומז העלו את נורדיה פעמיים ליתרון. משחק פתוח ושקול ברמה גבוהה של ליגה א'. מישל רוס יצא עצבני לאחר שמישהו מהספסל של קבוצתו כנראה העיר לו. משחק טוב, כן ירבו עוד כאלה משחקים! למרות המשחק הנהדר יבנה מאבדת 2 נקודות יקרות!

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-03-2018
  • 20:57

המשחק נפתח חזק מצד שתי הקבוצות וכבר מהפתיחה ראינו ששתי הקבוצות פתחו בניסיון לכבוש, וללא שמירות אישיות או עמידה טקטית. הכדורגל הטוב שטף והמצבים החלו להגיע. 

 

משחק נהדר בין יבנה לנורדיה (איתן ידגר)

מכבי יבנה הגיעה למצב מסוכן ראשון כאשר כבר בדקה ה-10, עמית פרחי בועט מהרחבה לא טוב והכדור מגיע לגורמזנו שמ-3 מטר מנסה להמשיך את הבעיטה ובועט החוצה. החמצה גדולה מקרוב של גורמזנו. נורדיה מנגד עם אסף גובזה המצוין ודיוויד גומז המהיר, עשו דברים יפים לנורדיה.

שני הקהלים הוסיפו הרבה צבע למשחק (איתן ידגר)

 

יבנה התחילו להשתלט על המשחק לאחר כ-15 דקות מהפתיחה  נבו מזרחי מנסה לכבוש מבעיטה ששוער נורדיה קולט בקלות. יבנה לוחצת ונורדיה יוצאת למתפרצות מאד מסוכנות. ב-דקה 19 מישל רוס שהיה טוב במחצית הראשונה בהרמה אדירה היישר לראשו של אלי זיזוב שנוגח מעל ידיו של עידו לוי וקובע 1-0 מפתיע לנורדיה. למעשה הייתה זאת בהתקפה הראשונה הרצינית של נורדיה. 

 

אלי זיזוב מכניע את עידו לוי (איתן ידגר)

 

בישול נהדר למישל רוס (איתן ידגר)


לאחר השער יבנה השתלטו על המשחק והמשיכו ללחוץ על נורדיה כדי להשיג שוויון. בדקה ה-33 תומר בן חיים מוצא בכדור גדול את עמית פרחי שבועט טוב, אך שוער נורדיה אוהד סיידוף הודף לקרן ומונע שער לאחר בעיטה גדולה יבנה ממשיכה ללחוץ ונראית יותר טוב בדקות אלו כדי להשיג את השוויון, עמית פרחי מנסה להסתובב ברחבה נופל ברחבה וספק מוכשל, השופט קרוב ושורק לפנדל אותו מנצל יפה תומר בן חיים שקובע 1-1 מוצדק וטוב.  המחצית ראשונה מסתיימת עם קצב נהדר של שתי הקבוצות.

 

תומר בן חיים כובש מהנקודה הלבנה וקובע שוויון (איתן ידגר)

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה ונורדיה אפילו נראתה יותר מסוכנת ומנסה לכבוש שער נוסף. בדקה ה-63 יונתן זדה המגן מרים כדור ענק לדיווד גומז שעוצר בחזה, עובר את עידו לוי, כובש וקובע 2-1 לנורדיה לאחר שער יפה, אך לא ברור היכן הייתה הגנת יבנה. לא יכול להיות שעידו לוי יהיה חשוף מול שחקני נורדיה.

 

לאחר השער יבנה מנסה להשוות ולוחצת על שערה של  נורדיה. בדקה ה-71 בהתקפה מסודרת של יבנה, המגן השמאלי נועם כהן מקבל כדור על קו שמאל של קבוצתו,  מרים כדור מדוד לשרון גורמזנו שבועט שמשווה ל-2-2. שער יפה של שרון, אך גם כאן ההגנה חלמה והשאירה את אחד החלוצים הטובים בליגה חופשי ולבד, דבר שאסור לעשות!

 

גורמזנו כובש ומאזן את התוצאה (איתן ידגר)

 

יבנה עוד ניסתה לכבוש את שער הניצחון אבל נורדיה ירושלים בדקות הסיום היו מאד מסוכנים והגיעו ל-2-3 מצבים שאילולא עידו לוי בכושר מצוין, נורדיה הייתה מנצחת את המשחק, מכיוון שבסיום היא הגיעה למצבים מאד טובים לכבוש.

 

משחק נהדר לעידו לוי (איתן ידגר)

 

יש לציין שמישל רוס, שחקנה של נורדיה שהיה טוב במחצית הראשונה ובישל שער יפה, הוחלף במחצית השנייה ומישהו מיושבי הספסל זרק לו כנראה מילה לא במקום וכמעט החלה תגרה גדולה ומישל ירד לחדר הלבשה תוך שהוא בועט בדגל הקרן וכמעט שובר את המקל.

 

מישל רוס יורד עצבני מאוד אל חדר ההלבשה (איתן ידגר) 

 

לסיכום: מכבי יבנה מתרחקת מנס ציונה בעוד 2 נקודות ובסה"כ 8 הפרש, 7 משחקים לסיום העונה. יבנה יכולה להיות מרוצה מהיכולת ומצבירת הנקודות אבל לעלות ליגה הם צריכים לנסות מהפלייאוף. נורדיה הרשימה מאד שהגיעה למשחק חוץ מהקשים בליגה, וחניכיו של ויקטור גניש פשוט נראים מעולה על המגרש. קבוצה ממושמעת שתוקפת נכון עם הרבה שחקנים. שאפו ענק מגיע לויקטור גניש על ניהול משחק ולמעשה ניהול קבוצה בצורה יוצאת מהכלל, כי נורדיה התקדמה והשתפרת תחת גניש. שאפו!!!

 

ויקטור גניש שינה את נורדיה, שאפו! (איתן ידגר)

 

אלי כהן מאמנה של יבנה בתגובה בסיום המשחק: "היה משחק טוב של שתי הקבוצות. במחצית הראשונה היינו טובים ובמחצית השנייה קצת פחות, ובנוסף פעמיים היינו בפיגור. השחקנים הראו אופי והצלחנו לחזור פעמיים למשחק. ניסינו להבקיע את השלישי אבל גם יכולנו לספוג. הפנים כבר קדימה למשחק הבא נגד יפו".

עידו לוי שוערה של יבנה אמר: "היה לי משחק טוב אבל הוא לא שווה ללא שלוש נקודות. אסור לנו לאבד ככה נקודות בטח בבית אם אנחנו רוצים ליגה".

 

ויקטור גניש מאמנה של נורדיה י-ם: "היה משחק ברמה גבוהה. היה כדורגל טוב של שתי הקבוצות. ששיחקו כדורגל פתוח, גולים, הקהל נהנה המאמנים פחות. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי על הנחישות. להגיע למשחק חוץ ביבנה שנמצאת במומנטום מצוין. נורדיה היום הראתה יכולות, לא הסתגרנו ומגיע כל הכבוד, שבוע חייבים להמשיך מול כפר קאסם בע"ה".

אסף גובזה חלוצה של נורדיה: "המשחק היה קצבי וטוב, היה משחק פתוח ולדעתי שלטנו יותר במשחק. חבל שלא ניצחנו. אני מאמין שנגיע בסוף לפלייאוף".

 

אסף גובזה מול עידו לוי. שניים שהיו נהדרים על המגרש (איתן ידגר)

 

דיוויד גומז כובש השער השני של נורדיה: "יבנה קבוצה מצוינת, מי שהגיע לראות את המשחק נהנה ממשחק טוב וברמה גבוהה. חבל שפספסנו 2 נקודות, כי הובלנו 2-1 וחבל שלא שמרנו. ואולי אם היה שופט אחר לא היה שורק פנדל והשער הראשון היה פאול על המגן. אנחנו שווים פלייאוף ושיהיה בהצלחה גם ליבנה במטרה שלהם".

 

שחקני יבנה יורדים מאוכזבים בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

משחק נהדר בין יבנה לנורדיה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גניש (ויקטר 10-03-2018, 23:00)
    אתה רואה מול העיניים את מישל ואתה ומשה שותקים… מהיציע רואים.. ואתם שותקים. ניהול מעולם אחר. א
  2. בן ארוש (משה 10-03-2018, 23:01)
    מי שבועט בדגל לא שווה חןלצה. ואתה שותק?
  3. בקיצור, מי שכתב את תגובות 1-2 אינואוהד בית"ר. בתם טמבל שרוצה לסכסך (בקיצור, מי שכתב את תגובות 1-2 אינואוהד בית"ר 11-03-2018, 06:39)
    אצלנו אין דברים כאלה.
  4. נורדייה בושה (מוניר 11-03-2018, 07:23)
    קבוצה מיותרת ומושחתת מהייסוד
  5. כתבה על המשחק (כהן מימון 11-03-2018, 10:25)
    כתבה נהדרת , תמונות ,מלל, תגובות ומהלכי משחק. נהנתי לקרוא והרגשתי כאילו הייתי במשחק. כל הכבוד.
  6. התפוגגו האשליות (הוגה דעות 11-03-2018, 13:18)
    לכל מי שפינטז כאילו הליגה נפתחה מחדש...חלומןת בהקיץ.נא להתעורר
  7. נורדייה (ביתר ירושלים 11-03-2018, 14:31)
    גניש ויקטור אם לא חבר שלך משה בן הרוש אתה לא היית מאמן בליגה א הכל חברים בושה מה שמישל ריס עשה ןשתאקתם לא יודעים לכבד את הקבוצהה! מגעיללל
  8. ויקטור (נו רדו יה אפסים 11-03-2018, 19:22)
    ניהול של טרום…. כולם לא רואים ולא שומעים…. הכי קל… אוהדים מזן נדיר אתם. מה שהיה גובל בגיזענות….
  9. טור (ויק 11-03-2018, 22:11)
    בובה על חוט
  10. מאז שגניש הגיע אנחנו רואים קבוצה, כדורגל ונחת (ביתר. נורדיה. 11-03-2018, 23:04)
  11. איפה הדיוק? (דיוק 12-03-2018, 23:13)
    מתפלא מהדיווח , איך בדיוק גוזבה היה מצויין? גומז לא עצר את הכדור בחזה לפני הגול!! גורמזנו ביצע עברה על המגן לפני הגול, פנדל לא ממש היה! נראה שהכתבים לא נמצאים באותו משחק... אגב משחק בינוני מאוד אבל מעניין