ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-21 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

המחזור ה-21 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו נס ציונה ויבנה מנצחות ולא מחדשות כלום בצמרת. בתחתית אזור והכח ר"ג מנצחות וקצת בורחות מהתחתית, ומשאירות את המאבק נגד הירידה לאחרות. אבל מי היה מצטיין השבוע? מי מאמן השבוע? מיהי קבוצת המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-02-2018
  • 14:20

שוער: 

איתי כהן (הפועל אזור)

שוערה של הפועל אזור, הביא ניצחון חשוב מאד לקבוצתו מול קרית גת. משחק קשה מול קרית גת שנחשבת לקבוצת התקפה מצוינת והגיעו למספר מצבים לכיבוש אבל איתי הוכיח את יכולתו  והיה לשוער המחזור שלנו.

 

איתי כהן הביא לאזור ניצחון חשוב מול קרית גת (מני בן ארי)

 

הגנה:

דסליי טגניה (הפועל כפר שלם)

בלמה הצעיר והמצוין של כפר שלם, יחד עם יהודה חוטה, הבלם הוותיק והמצוין סגרו את התקפת הוד השרון ומנעו מהם כל מצב כיבוש. טגניה, בלם גבוהה שכל כדור לוקח בראש, ונחשב לאחד השומרים הכי טובים בליגה א' בזכות עבודה קשה.

 

ציון זקן (נורדיה ירושלים)

בלמה של נורדיה ירושלים, בלם חזק שמשחק עם כל הלב. עצר את התקפות חלוצי יפו ואף עצר בדקות הסיום כדור מקו השער, שעשה דרכו להיכנס. ציון מוביל את הגנת נורדיה ומשמש כמו מאמן על המגרש. 

 

מתי אפללו (הפועל אזור)

מגנה של הפועל אזור, היה מצוין במשחק מול קרית גת. עשה הגנה ושמר מצוין על אדי אדרי חלוצה המהיר של קרית גת ומנע ממנו לכבוש ולייצר מבים מסוכנים לטובת קבוצתו. 

 

קישור:

ליאל זגורי (מ.ס. דימונה)

קשרה המוכשר של דימונה, משחק בצד ימין ולא מפסיק להטריד את הגנת היריב שהצליחו לעצור אותו רק בעבירה בתוך הרחבה כששרקו עליו פנדל. ליאל שחקן מאד מוכשר והוא יכול לעזור לקבוצתו המון במאבקי ההישארות בליגה. 

 

ראול גרשומוב (הכח ר"ג)

קשרה הצעיר של הכח ר"ג, הוא בעל הבית במגרש בקבוצתו מר"ג. מול כפר קאסם הוא עשה כל מה שהוא רוצה ורואים את עבודתו של סירוטקין בקבוצה ובראול בפרט כשהחזיר לו את שמחת החיים. וראול מחזיר על המגרש ובגדול.

 

נאור סבג (סקציה נס ציונה)- כוכב המחזור!

נאור סבג ממשיך בעונה הגדולה שלו. ביום שישי האחרון הוא היה הבולט בשורותיה של נס ציונה ועשה גול גדול כשהוליך כדור נהדר מקו מחצית המגרש. נאור הוא ללא ספק אחד המועמדים הבולטים לתואר תגלית העונה, והשבוע הוא נבחר לשחקן המחזור שלנו, שאפו!

 

נאור סבג, שחקן המחזור של אתר גולר. בדרך לתגלית העונה? (מני בן ארי)

 

תומר בן חיים (מכבי יבנה)

קשרה המצוין של יבנה. כל דבר טוב שקורה עובר דרכו. הוא מוציא את קבוצתו להתקפות מסודרות, ועושה רושם שהוא אם היה יכול היה מרים ונוגח פנימה. בישל את השער אביחי שלמעשה הביא את המהפך. מכבי יבנה צריכה להגיד תודה לתור ששומר אותה במאבק בצמרת. 

 

התקפה:

אדיר חליפה (מחנה יהודה)

חלוצה גדול המימדים של מחנה יהודה, חוזר לכושרו הטוב במשחקים האחרונים, נלחם על כל כדור, שומר על הכודר, ומול דימונה הוא כבש שער יתרון סופר חשוב במאבק ההישארות של קבוצתו. 

 

אדיר חליפה חוזר לכושר נהדר (מני בן ארי)

 

שלומי דגאני (הכח ר"ג)

חלוצה הצעיר של הכח ר"ג. שלומי שלמרות גילו הצעיר הוא אחד השחקנים החזקים בקבוצתו מבחינה פיזית, חלות על שליטה טובה בכדור ונתונים פיזיים כמו שלו, ואם ימשיך ככה יגיע לליגות הבכירות.

 

מאור לובין (הפועל כפר שלם)

חלוצה של כפר שלם, הוא המוציא לפועל העיקרי של קבוצתו העונה, מול הוד השרון הוא כבש שער ובישל שער נוסף ליריב קלמרו. מאור עם 5 שערים העונה ורגלו עוד נטויה. 

 

מאור לובין, המוציא לפועל העיקרי של כפר שלם (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: עופר טסלפפה (סקציה נס ציונה)

יוסי חכים חזר עם ניצחון ענק על קרית גת, ניצחון ששווה הישארות בליגה, חיים סירוטקין עשה ניצחון ענק על כפר קאסם, אבל מעל כולם הרשים השבוע עופר טסלפפה, מאמן העונה כנראה שהגיע למשחק חוץ מול חולון החזקה וניצח 2-1. שאפו ענק למאמן המצוין!

 

עופר טסלפפה מאמן המחזור של ליגה א' דרום! שאפו (מני בן ארי)

 

קבוצת המחזור: הכח ר"ג

ניצחון גדול של הכח ר"ג מול מ.ס. כפר קאסם. כל הכבוד על משחק נהדר של חניכיו של סירוטקין שהכין אותם נהדר למשחק מול כפר קאסם. רואים שסירוטקין עושה עבודה נהדרת בהכח לאחרונה. שאפו!

 

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-21 בחסות בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו לנס ציונה (אוהד מהיציע 26-02-2018, 21:25)
    אלופה
  2. אתר מכור (היידה יפו 26-02-2018, 21:40)
    אפילו לא אחד מיפו? יש לציין את סלליך וממן שלבדם התקופה עושים משחקים יוצאי דופן
  3. הבן אדם גנב 3 נקודות בצורה נבזית (לא אמיתי טלספפה מאמן המחזור 26-02-2018, 22:08)
    תהיו אובייקטיבים דיי לחלק מתנות
  4. כמה מהשחקנים כאן מיוצגים על ידי עידו קרן (משחק מכור 26-02-2018, 23:09)
  5. לא לותר ולא להוריד את הרגל מהגז (אל מגיב מספר 3 27-02-2018, 11:24)
    עופרה טלספפה קח אותנו ללואמית
  6. מכבי יפו (עזרא 27-02-2018, 21:33)
    ומה עם מכבי קביליו יפו....השבת הזות נגד נס ציונה ... אני מהמר יפו