לא מוותרים: יבנה מנצחים בקלות את בקעת הירדן

מכבי יבנה עם 300 צופים באצטדיון אולי הכי יפה בליגה, גברה על בקעת הירדן 2-3 משערים של נבו מזרחי, אביחי וודגה וסהר שבתאי שהפכו את התוצאה אחרי שער נהדר של חיים יוסף. אליחי צברי כבש שער נוסף בתוך תוספת הזמן אך זה לא הספיק לבקעה. מילה טובה מגיע לאוהדי יבנה על העידוד.

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2018
  • 18:42

במשחק מסקרן (על הנייר) אירחה מכבי יבנה, השנייה בטבלה את הפועל בקעת הירדן שנחשבת לקבוצה מהטובות בליגה שעושה חיים קשים לכל קבוצה בליגה.  מכבי יבנה נאלצה לשנות את ההרכב לאחר ששרון גורמזנו חלוצה של יבנה, הרגיש מתיחה במפשעה ואילץ את אלי כהן, מאמן יבנה, לעשות שינוי בהרכב רגע לפני שריקת הפתיחה. יש לציין את האצטדיון היפייפה של יבנה (נחנך השבוע), אצטדיון יפה וחדש עם משטח דשא ברמה הכי גבוהה בארץ. כבוד לליגה א' שיש קבוצה עם מתקן כזה, הלוואי שעוד קבוצות ילמדו מיבנה. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אוהד רון)

 

אוהדיה של יבנה נהנו ממשחק נהדר (מני בן ארי)

 

300 אוהדים ביציע נהנו גם ממשחק טוב ורב שערים. במשחק עצמו מכבי יבנה פתחה חזק, ותומר בן חיים כבר בדקה ה-3 עם בעיטה שטוחה, אבל תומר ליטבינוב שוער הבקעה קולט את הכדור. יבנה ממשיכה לשלוט במשחק ולמעשה מנסה לכבוש את שערה של הבקעה והבקעה מצידה יצאה למתפרצות מאד מסוכנות. בדקה ה-22 תומר בן חיים מרים כדור אדיר לרחבה הישר לנבו מזרחי שנוגח החוצה. החמצה אדירה ליבנה.


שלוש דקות עוברות, הבקעה יוצאת למתפרצת נהדרת, אלון לוי המגן מכניס כדור אדיר לחיים יוסף שמשתלט על הכדור ברחבה, עובר שני שחקנים וכובש אל בין חיבורי הקורות. שער גדול לבקעה ולחיים יוסף, שאפילו קהלה של יבנה מחא כפיים לשער הנהדר. 1-0 לבקעת הירדן.

 

יבנה חוזרת ללחוץ ואביחי וודגה בועט מ-18 מטר בעיטה טובה שיוצאת לקרן שלא נוצלה, ולמעשה עד לסיום המחצית ראינו שיבנה לוחצת ומנסה לכבוש והבקעה יוצאת למתפרצות. בדקה ה-38 עמית פרחי עם החמצה ענקית לאחר שקיבל כדור ברחבה ובעט החוצה. חמש דקות לסיום המחצית הגיע שער השוויון המוצדק של יבנה. כדור רוחב של ליאור ברטובסקי מוצא את נבו מזרחי שכובש מקרוב וקובע שוויון. 1-1.

 

נבו מזרחי חוגג את שער השוויון (אוהד רון)

 

נבו עצמו יכול היה לכבוש דקה לאחר מכן שער נוסף, אבל הוא בעט החוצה מקרוב לאחר כמה מסירות עם ליאור ברטקובסקי, נבו בועט מהרחבה שטוח החוצה. המחצית מסתיימת בשוויון 1-1. 

 

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב, יבנה לוחצת והבקעה מנסה לצאת למתפרצות. בדקה ה-57 הבקעה יצאה למתפרצת נהדרת, חיים יוסף פורץ על הקו ומוציא רוחב מצוין למרכז הרחבה, מתן דהדי ממרחק של 7 מטר מהשער בועט ליציע. החמצה גדולה!

 

בדקה ה-65 גם יבנה מחמיצה בגדול, לאחר ערבוביה ברחבת הבקעה, הכדור מגיע אל תומר בן חיים שבועט החוצה ומחמיץ הזדמנות להשלים את המהפך.

עשר דקות עוברות, כדור עונשין לזכותה של יבנה. תומר בן חיים מרים הישר לראשו של אביחי ווגדה שנוגח מקרוב פנימה וקובע 1-2 מוצדק ליבנה.

 

חמש דקות לסיום המשחק, גיא אבן מוסר כדור ענק לליאור ברטקובסקי שמרים היישר לראש של סהר שבתאי המחליף שכובש עם הראש. 1-3 ליבנה.

 

בתוך תוספת הזמן, הבקעה יוצאת למתפרצת לאחר בעיטת שוער של תומר ליטבינוב, שמגיע הישר אל אליחי צברי שמתקדם ומגיע מול עידו לוי שוערה של יבנה, צברי לא מתבלבל מול לוי ומגלגל פנימה. 2-3. יבנה מנצחת ושומרת על פער 9 נקודות מהפסגה. 

 

חנן אזולאי נהנה מהמשחק, מהתוצאה קצת פחות (איתן ידגר)


חנן אזולאי, מאמנה של הבקעה אמר בסיום: "באנו למגרש גדול ומפואר, למשחק מול קבוצה טובה שבאה לשחק כדורגל. היה משחק טוב, תוצאה יפה, הקהל נהנה אנחנו נהנו. נמשיך לעבר השבוע הבא".

 

תומר בן חיים מתחיל להתכונן לפלייאוף (מני בן ארי)


תומר בן חיים, קפטן מכבי יבנה שהיה מהמצטיינים בקבוצתו אמר לאחר המשחק: "משחק לא קל ולא פשוט. הם הצליחו להביך אותנו ולעלות ליתרון, אבל אני שמח שיש לנו שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש, שמסוגלים במהלך אחד לשנות את כל המשחק ביכולת אישית וזה גם מה שקרה. הפנים קדימה לשבוע הבא ונצטרך להמשיך לעשות את העבודה שלנו ולהיות מוכנים לפלייאוף".

שחקני יבנה לא מוותרים על המקום הראשון ומחכים למעידות של נס ציונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה יבנה (מיקו 24-02-2018, 21:33)
    תמשיכו כך יבנה נס ציונה עוד תמעד
  2. אוהד יפח תמשיך ללקק ליבנה (רונן 25-02-2018, 00:33)
    לא יעזור לך ידוע שאתה שונא את הסקציה אז תמשיך לאכול את הלב בעזרת השם סקציה עולים ליגה
  3. "ניצחה בקלות"..חחחחחח ..2:3 זה הכי קלי קלות. (מאיר 25-02-2018, 13:51)
    יותר מ 0:5
  4. נס ציונה ויבנה (אוהד יפו 25-02-2018, 16:29)
    2 הקבוצות הכי אטרקטיביות בליגה עם כדורגל התקפי, תראו כמה שערים הן כבשו... לא הוגן שרק קבוצה אחת עולה אוטומטית.
  5. יבנה (אהרון עמרם 26-02-2018, 10:38)
    למכבי יבנה כבר יש עוד 3 נקודות בטוחות על הפועל מחנה יהודה המקרטעת כל החלוצים של מחנה פצועים הבלם חולה שני קשרים מוצהבים