ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-18

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 23 שערים, 2 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 ניצחונות לקבוצות החוץ, 3 תוצאות תיקו ומשחק אחד שנדחה פעמיים עקב תנאי מגרש לא ראויים לכדורגל. תיקו במשחק העונה, צעירי טייבה מנצחת ועולה למקום השני, שמשון ת"א מביסה, בני ג'ת מנצחת, בתחתית אין יותר מדי שינוי כאשר האחרונות ממשיכות להפסיד והן בדרך הבטוחה לליגה ג'... הכל בסיכום של המחזור ה-18 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאד

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-01-2018
  • 10:10

שמשון כפר קאסם – מ.כ אור יהודה: 1-1

משחק העונה בין כפר קאסם הראשונה לאור יהודה השנייה טרם המחזור סיפק לנו כל מה שמשחק עונה יכול לספק ומעל כולם בלט האיש במשרוקית שעם מספר החלטות שנויות במחלוקת, כפר קאסם כבשה ראשונה משער של משה סולימנוב אבל אמנון טמיר המצוין דאג להשוות את התוצאה , בטווח אור יהודה עוד החמיצה פנדל, את המשחק אור יהודה סיימה ב-10 שחקנים לאחר שעידן סהר ראה את הכרטיס האדום וכפר קאסם סיימה את המשחק עם 9 שחקנים לאחר שאמיר בדיר ועבדאללה שעבן הורחקו בשורותיה.

 

שער של ארנון טמיר הספיק רק לנקודה במשחק העונה (גיא צמח)

 

נחלת יהודה – צעירי טייבה: 1-0

קבוצתו של צביקה לוי הגיעה למגרש בנחלת יהודה במטרה לנצח ולקוות לאיבוד נקודות של שמשון כפר קאסם במטרה לצמצם את הפער מהמקום הראשון וכך קרה, צעירי טייבה ניצחה במשחק לא גדול שלה, בעיקר בשל תנאי המגרש הקשים אבל שער בודד בדקה ה-27 של קובי דומר שמקבל מסירת אומן של רפי עמרן ומקנה 3 נקודות יקרות מפז לצעירי טייבה, בעקבות הניצחון ותוצאת התיקו במשחק העונה צעירי טייבה שבה למקום השני ומצמקת את הפער מכפר קאסם ל-5 נקודות בלבד , בשבוע הבא צעירי טייבה תפגוש את שמשון תל אביב למשחק קשה מאד ותנסה לשמור על הפער מהמוליכה אבל נגד שמשון ת"א זה לא יהיה פשוט בכלל.

 

קובי דומר משמאל מעניק 3 נקודות יקרות ומקום שני לצעירי טייבה 

 

שמשון ת"א – בית"ר פ"ת: 0-5

חגיגת כדורגל של שמשון תל אביב דווקא עם סגל מעט חסר אבל המכונה המשומנת של הקבוצה מכרם התימנים מגיעה בכושר טוב בדיוק לרגעי ההכרעה של העונה ונראה כי תאיים עד הסוף על הצמרת הגבוהה, שמשון כבשה מרגליהם של רפי סגל נאור הלוי ומעל כולם בלט החלוץ קורל אזולאי שעלה מהספסל וב-28 דקות כבש שלושער ולקח את כדור המשחק הביתה, בעקבות הניצחון שמשון מצמקת את הפער משמון כפר קאסם ל-7 נקודות הפרש בלבד כשנותרו עוד 36 נקודות בקופה.

 

שמשון תל אביב בלבן חוגגת עוד שער (ליאור טרי)

 

שמשון בני טייבה – עירוני בית דגן: 2-2

משחק מצוין התפתח בטייבה בין שמשון בני טייבה לקבוצה המפתיעה של העונה בקרב ישיר על המקום המוליך לפלייאוף העליון, נתנאל אליהו מעלה את חניכיו של יהודה זגורי ליתרון 1-0 בדקה ה-18 ונראה שהם בדרך לניצחון אבל צמד שערים של נסירת כרם בדקות ה-80 מבצע מהפך לטובת שמשון בני טייבה אבל עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק ה-אס של בית דגן מכה שוב אילן כהן המחליף כובש בדקה ה-94 ומעניק נקודה יקרה לבית דגן.

 

אילן כהן האיש של בית דגן בדקות הסיום 

 

בני ג'ת – פרדסייה: 2-4

קבוצתו של עוודי ממשיכה עם רצף התוצאות הטובות שלה וכובשת שוב 4 שערים בביתה זה המשחק השלישי ברציפות הפעם היה תורה של פרדסיה החלשה. בני ג'ת פתחה מצוין וכבר בדקה ה-19 הובילה 2-0 מרגליהם של עדן בן מנשה ועידו אביטן אבל אור ממן ועומר שלמה דאגו להשוות וכשהיה נראה כי חניכיו של אורן מוחרר יבצעו מהפך צמד שערים של בדראן עודאי וחי אברהם דאגו להשאיר את הנקודות בג'ת ולעלות למקום ה-6 עם אותן נקודות כמו של בית דגן במקום החמישי והיקר שמקנה כניסה לפלייאוף העליון.

 

עמישב פ"ת – בני יפו אורתודוכסים: 1-1

משחק בין 2 קבוצות שממוקמות באזור המסוכן במקומות 10 ו-11 ניסו לנצח את המשחק אבל בעיקר העדיפו שלא להפסיד וכך גם התפתח המשחק 2 פנדלים אחד כל קבוצה קבעו את תוצאת המשחק עופר סער כובש את שערו ה-12 העונה אבל נתנאל ועקנין כובש את שערו ה-13 העונה לטובת עמישב פ"ת ודואג לחלוקת נקודות צודקת.

 

א.ס חולון – רו"ח ת"א: 2-1

משחק חלש מאד התפתח בחולון בין א.ס המקומית לרו"ח תל אביב ובדקה ה-51 אלון שטיינבך העלה את חולון ליתרון וריח של סנסציה באוויר אבל עמית קמחזי חלוצה המצוין של רו"ח ת"א דאג להחזיר את הסדר על קנו עם צמד ב-2 דקות, א.ס חולון אומנם בדרך לליגה ג' אבל נלחמה על הכבוד שלה מנגד רו"ח תל אביב תיקח רק את הנקודות מהמשחק הזה והיא עם הפנים למשחק הבא נגד עמישב פתח תקוה.

 

עמית קמחזי חלוצה של רו"ח תל אביב כובש צמד 

 

הפועל קרית אונו – כפר קאסם שועאע : נדחה

המשחק נדחה ליום שלישי עקב תנאי מגרש קשים בשל מזג האוויר, וביום שלישי נדחה שוב עקב תנאי מגרש לא ראויים לכדורגל!

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: קורל אזולאי חלוצה המצוין של שמשון תל אביב עולה מהספסל וב-28 דקות מבקיע שלושער ומגדיל את מאזנו ל-10 שערים העונה בכל המסגרות.

 

קורל אזולאי מצטיין המחזור שלושער ב-28 דקות (ליאור טרי)

 

מאמן המחזור: שמעון ועקנין מאמנה של שמשון תל אביב בנה עם הרבה שקט קבוצה עם סגל שחקנים מצוין שעדיין לא אמר נואש על העלייה מהמקום הראשון. עוד ראויים לציון: מוחמד עוודי, צביקה לוי ושלומי גולנזר שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

שמעון ועקנין מאמנה של שמשון תל אביב מימין ועוזרו נאור אלדד עושים עבודה מצויינת (ליאור טרי)

 

קבוצה מצטיינת: שמשון תל אביב חוגגת עם ניצחון ענק על בית"ר פ"ת והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 18

הוסף תגובה
תגובות
  1. שי מאור (יוחנן 24-01-2018, 22:25)
    שי מאור אור יהודה לא סולחת אתה בדרך החוצה
  2. שוער (פרדסי 26-01-2018, 00:54)
    איפה אלעד השוער של פרדסייה בעונה שעברה....?