מוסא בן חיים: "המשחק הכי טוב שלנו העונה", אלי כהן: "לא חזרנו מהפגרה"

מוסא בן חיים וקבוצתו השיגו ניצחון ענק מול מכבי יבנה השנייה בטבלה, ומנעה ממנה לצמק את הפער בפסגה. מוסא יודע שקבוצתו שווה פלייאוף עליון והוא בהחלט מכוון לשם. אלי כהן נשמע מאוכזב בסיום מכך שקבוצתו לא השכילה לצמק את הפער מהפסגה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-01-2018
  • 20:30

תגובתו של מוסא בן חיים, מאמנה של חולון לאחר הניצחון הגדול על יבנה: "באנו למשחק מאוד חשוב מול השנייה בטבלה, באנו מאוד ממוקדים התכוננו נהדר בפגרה הזאת. עשינו מה שצריך עם אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה וכעת הפנים קדימה. בכדורגל אין זמן ליהנות ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא מול כפר קאסם".

על השיפור במשחק ההתקפי של קבוצתו: "המטרה הייתה להתחזק בחלק ההתקפי, הבאנו את השחקנים שחשבנו שיעשו את השיפור בקבוצה, וזה לאט לאט מתחיל להתחבר ולהשתפר, עבדנו על זה בתקופה האחרונה ואני שמח שהיום ראינו סימנים של שיפור עם ניצחון יפה מאוד".

על כך שקבוצתו נמצאת כבר במקום השלישי: "המטרה היא בהחלט להיות בפלייאוף, אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל להגיע לפלייאוף והמטרה היא להמשיך ולהשתפר ולהיות בחמישייה הראשונה".

 

אלי כהן יודע שקבוצתו לא הגיעה למשחק (אבייתר ברק)

 

תגובתו של אלי כהן בסיום המשחק: לא חזרנו טוב מהפגרה. לא נראינו טוב ולא שלטנו במשחק כמו שביקשתי, הפסדנו, זה קורה וזה חלק מהכדורגל. נפצעו לי שני שחקנים ונאלצתי להחליף אותם. מסתכלים קדימה".

על כך שקבוצתו שוב לא הצליחה לנצל את המעידה של נס ציונה: "זו פעם שנייה שאנחנו מפספסים הזדמנות אחרי שנס ציונה מועדת ולא לקחנו את זה בשתי ידיים. הסיבוב השני הוא יותר קשה ואני מאמין שגם אנחנו וגם נס ציונה נאבד נקודות. אני מקווה שבפעם הבאה נהיה שם לצמק את הפער ואני מתנחם בזה שגם הם הפסידו היום. כל עוד יש סיכוי אנחנו נמשיך להאמין".

 

אחד המצטיינים בשורות חולון (אבייתר ברק)

 

איציק בן סלומון בתגובה לאחר המשחק: "אנחנו פותחים סיבוב חדש עם קבוצה יחסית חדשה שהתאקלמה בסיום הסיבוב הקודם. אנחנו מצליחים להביא את היכולות שלנו מהאמצע קדימה ולסכן את השער יותר. החלק החזק שלנו הוא בהגנה ואם נמשיך להניב פירות בחלק ההתקפי נלך עד הסוף".

על המטרות של חולון אמר איציק: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק עד סיום העונה ומה שיהיה יהיה".

עוד הוסיף איציק על קבוצתו: "אני מאוד נהנה כאן, זו קבוצה שעליתי איתה ליגה, זו כמו קבוצת בית שלי ואני מאוד נהנה פה. חולון נותנים לי את הנשמה ואני מחזיר על כך במגרש".

הוסף תגובה
תגובות
  1. איציק ועופר מגיע לכם הכי טוב בעולם (מוסא עושה הכל בשקט ובנועם 19-01-2018, 21:50)
    בשקט בצניעות נבנת פה קבוצה טובה בלי פוזה עם עבודה קשה צוות טוב בראשותו של רמי את צביקה צמד האסים
  2. ירמיהו חולון (עובד בכפר 19-01-2018, 22:09)
    אכן המשחק הכי טוב של הקבוצה העונה, כל המערכות הן בהגנה והן בהתקפה עבדו בתיאום מושלם . אבל בסופו של יום זהו ניצחון של מאמן , היכולת והתבונה הטקטית של מוסא הם שעושים את ההבדל . הוא פשוט מאמן מצויין ועל המחמאות אליו , וגם לשי ולירן עוזריו
  3. מוסא מאמן ענק! (חולוני 20-01-2018, 02:13)
    מוסא עושה עבודה מפחידה הוא בהחלט מאמן השנה כמו שהיה שחקן ענק ככה הוא גם מאמן ענק אין ספק שתגיעו רחוק איתו כל הכבוד!
  4. המשחק בין חולון ליבנה (איציק אוהב ציון 20-01-2018, 08:01)
    ניצחון ענק כל הכבוד
  5. נשמה (הנמר הסגול 20-01-2018, 08:54)
    איציק בן סלומון אתה ווינר בנשמה עם לב ענק .אוהבים אותך אתה המלך של ירמיהו חולון.
  6. מאמן ענק (שלומי 20-01-2018, 19:55)
    מוסא מאמן יסודי בחירת שחקנים בינגו צנוע אני בוחר מעכשיו מאמן העונה
  7. אלי כהן (יבנה 20-01-2018, 21:46)
    אנחנו כישלון שים את המפתחות