אוהד רון מארח את עידן חג'ג: תחזית ליגה א' דרום מחזור 16

ליגה א' דרום חוזרת היישר לסיבוב השני לאחר פגרה של מספר שבועות. באמצע השבוע נסגר חלון ההעברות והקבוצות עשו מקצה שיפורים על מנת להגיע לסיבוב השני במלוא הכוח. לקראת המחזור ה-16, החליט אוהד לאחר את עידן חג'ג', שחקן נהדר ומנוסה מאוד בליגה א' דרום שכמו שזה נראה כרגע יחזור אליה מהר מאוד. האם עידן יגבור על אוהד? האם נס ציונה תמשיך בדהירה לעבר הלאומית? האם גורזמנו ויבנה יצליחו לצמק את הפער מהפסגה? ומתי הוד השרון תשיג נקודה ראשונה...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-01-2018
  • 19:49

עידן חג'ג' חושב על הליגה של העונה: "ליגה א׳ דרום של העונה היא ליגה מעניינת אך פחות תחרותית. בצמרת נס ציונה ויבנה עשו סיבוב ראשון מדהים אבל יהיה קשה ליבנה למחוק את פער הנקודות ביניהן. בתחתית הכול פתוח וצמוד".
על העולה העתידית לליגה הלאומית: ״לדעתי נס ציונה תעלה ליגה השנה, שנתיים שהם כל כך קרובים לעלות ונראה לי שהגיע הזמן שלהם. הם ידעו לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים ולשמור על השלד הבריא מהעונות הקודמות״.
על הקבוצות שתגענה לפלייאוף: ״אני חושב שארבע הקבוצות שתגענה לפלייאוף תהיינה מכבי יבנה, בית״ר כפ"ס, הפועל כפר שלם והפועל אזור. אם הכח ר"ג וכפר קאסם יפתחו טוב את הסיבוב הם יוכלו להגיע לפלייאוף ולהוציא משהו מהעונה הזאת אחרי שהם השקיעו כל כך הרבה כסף״.

 

ונעבור למשחקים:

מ.כ. ירימיהו חולון-מכבי יבנה- במגרש מרמורק, 13:00

אוהד: המשחק של המחזור ללא ספק. מצד אחד חולון שהתחזקו יפה לפני תום העברות וצברו הרבה נקודות. ומצד שני מכבי יבנה עם הכוכב הכי גדול שלהם בשנים האחרונות, שרון גורמזנו. חולון עדיפים בבית אבל המשחק לא בחולון אלא במרמורק ולכן יש יתרון ליבנה. מעניין יהיה לראות את גורמזנו ותומר בן חיים מנצחים את חולון. הימור שלי: יבנה ינצחו.

עידן: אם יבנה רוצה לצמצם את הפער מנס ציונה אז היא חייבת לנצח את המחזור הקרוב, כי נס ציונה יוצאת למשחק לא פשוט. מוסא בן חיים עושה עבודה נהדרת בחולון אך הפעם הוא יהיה בצד המפסיד. הימור שלי: ניצחון של יבנה.

 

יצליח להוביל את קבוצתו החדשה/ישנה ולסגור את הפער מנס ציונה? (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן-נס ציונה-מושב תומר 12:30

אוהד: הקטר הכתום מגיע למושב תומר מול בקעת הירדן. הבקעה לא התחזקה יותר מדי, בפגרה כנראה בגלל האמונה שלהם בשחקנים הקיימים. נס ציונה מגיעה למשחק חוץ מהקשים בליגה, קשה לשחק בבקעה ולכן אני חושב שהקטר הכתום ייעצר והפער בצמרת יקטן. הימור שלי: תיקו.

עידן: נס ציונה קיבלו את משחק החוץ הכי קשה בתחילת הסיבוב השני. למרות זאת אני חושב ומאמין שנס ציונה תצא עם 3 נקודות מול הקבוצה הצעירה והתוססת של הבקעה. הימור שלי: ניצחון של נס ציונה.

 

הפועל אזור-נורדיה ירושלים, אזור, 13:00

אוהד: שתי קבוצות שחולמות על הפלייאוף, שתי קבוצות שוות בכוחן. לנורדיה יש חיזוק בדמות מישל רוס שהגיע השבוע, אזור התחזקה גם בחלק ההתקפי אבל לא ברור מי עזב... אזור בבית יכולה וצריכה לנצח כל קבוצה. הימור שלי: אזור בואו לנצח, נורדיה יסגרו והמשחק יסתיים בתיקו.

עידן: משחק שהכל יכול להיות בו. שני מאמנים מצוינים וטקטיים שאימנו אותי בעבר. הימור שלי: תיקו 1:1.

 

חיזור מעניין מאוד של נורדיה, מישל רוס

 

ביתר כפ"ס-מכבי יפו, כ"ס לויטה, 13:00

אוהד: כפ"ס את אולי הקבוצה היחידה בליגה שנחלשה בפגרה, כי הם עשו הצלחה ענקית בסיבוב הראשון ובכפ"ס מאמינים לתת לשחקנים להתקדם ולא מונעים מהם להתקדם לליגה בכירה יותר, וכך יצא שהם שחררו מספר שחקנים בכירים וחשובים. מכבי יפו לא עשתה שינויים גדולים בחלון ההעברות, אבל הם רוצים להמשיך את המומנטום החיובי מהסיבוב הראשון. יפו מגיעה פייבוריטית בגלל חוסר הוודאות בכפ"ס ועזיבת השחקנים. הימור שלי: תיקו.

עידן: משחק צמרת בין שני מועדונים גדולים במונחים של ליגה א׳. הקבוצות רוצות לחזור לשנים עברו שהיו על בסיס קבוע במשחקי הפלייאוף. הימור שלי: ניצחון קטן של כפ"ס.

 

מכבי שעריים-עירוני קרית גת, שעריים, 13:15

אוהד: שתי קבוצות שידעו ימים יפים יותר נלחמות עכשיו נגד הירידה. זה משחק על 6 נקודות, ושתי הקבוצות לא ירצו להפסיד. שעריים בבית למרות הכל עדיפים על קרית גת. ושעריים ירצו לכבד את היו"ר לשעבר שלהם מוריס שביט ז"ל בניצחון חשוב על קרית גת. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

עידן: משחק שקול בין שתי הקבוצות. אני מאמין שיהיה משחק טקטי ומבוקר מאוד. הימור שלי: תיקו 0:0.

 

הכח ר"ג-הפועל מחנה יהודה, וינטר, 13:30

אוהד: בשקט בשקט הכח ר"ג התחזקה בפגרה הזאת בצורה מרשימה. כפי שהבטיחו בוינטר שהם יביאו שחקנים בכירים הם עומדים במילה שלהם. מחנה יהודה רצתה להתחזק אבל החיזוק לא חיזק לה בצורה משמעותית. הכח חייבים לנצח כדי לחזור למסלול הניצחונות. הימור שלי: הכח ינצחו.

עידן: חומר השחקנים שיש בהכח ידוע לכולם, הם חייבים לפתוח טוב את הסיבוב ולכן אני הולך על ניצחון של סירוטקין והכח. הימור שלי: ניצחון להכח. 

 

יפתח טוב את הסיבוב? חיים סירוטקין... (רמי גרידיש)

 

הפועל הוד השרון-מ.ס. כפר קאסם, הוד השרון, 13:30

אוהד: בסיבוב הראשון המשחק הזה נגמר ב 5-0 מוחץ לכפר קאסם תוך כדי תצוגת כדורגל מרשימה ביותר, אבל אז היה לכפר קאסם מאמן בדמות שי מאור. היום לא ברור מעמדו של המאמן והם חייבים לנצח כדי לברוח מהתחתית. לא ברור לי איך הקבוצה הזאת הגיעה למצב שהיא נמצאת בו, ולא ברור לי למה הקבוצה לא התחזקה כי הרי כסף גדול יש שם והוא מועדון מסודר ביותר אולי הכי מסודר בליגה א'. הוד השרון כבר ירדו וכל תוצאה מעבר לניצחון של כפר קאסם אני לא רוצה לחשוב. הימור: כפר קאסם תנצח.

עידן: כפר קאסם קיבלו יריבה בהזמנה לפתיחת הסיבוב השני. הימור שלי: ניצחון מוחץ של כפר קאסם.

 

כל תוצאה מלבד ניצחון, ואוהד בוזגלו בצרות... (איתן ידגר)

 

הפועל כפר שלם-מ.ס. דימונה יום שני, 14:00

אוהד: כפר שלם שהתחזקה יפה בפגרה הזאת תרצה לחזור להתמודד על מקום בפלייאוף ולכן אני לא רואה משהו אחר פרט לניצחון על דימונה. דימונה מאכזבת ובגדול ולמרות התקציב מהגדולים בליגה שיש שם וסגל השחקנים המוכשר שיש שם, ולא ברור מה לא הולך שם. דימונה באחת העונות מהאכזבות לא תוכל על כפר שלם. הימור שלי: כפר שלם ינצחו.

עידן: כפר שלם התחזקה מאוד בפגרה, דימונה קבוצה עם סגל שחקנים מהטובים בליגה ולמרות סיבוב ראשון לא טוב של דימונה אני חושב שהם לא יפסידו. הימור שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה מתחילים לסגור את הפער (Youo 18-01-2018, 20:47)
  2. אחלה חגג (בני טל 18-01-2018, 21:22)
    סיקור מעניין אוהבים אותך באזור
  3. חגג ימלך (אדום בנשמה 18-01-2018, 21:29)
    אחלה תחזית חגג שנה הבאה ליגה א קח אותנו ללאומית שמשון עולה
  4. הרסת אתה קבוצה, בסדר אז ראש העיר נעול עלייך, אבל איפה הכבוד שלך??? לך הביתה אנחנו נרד לליגה ב (כחילה תעשה טובה לך הביתה 19-01-2018, 09:20)
  5. כחילה מאמן חלש. נשאר רק בגלל קומבינות (מה לא הולך בדימונה??? 19-01-2018, 09:21)