אוהד מארח את דודו בן לולו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 15

השבוע החלטתי לארח את דודו בן לולו היו"ר החזק של מכבי קרית גת. דודו הוא סגן ראש העיר וממונה על הספורט והתרבות בעיר. דודו חושב שרוב הקבוצות בליגה פחות או יותר באותה רמה, מלבד נס ציונה שמוכיחה את זה שבוע אחרי שבוע. איך קבוצתו תתמודד מול אותה נס ציונה...? איך יסתיים המפגש המסקרן בין שלומי עמר לאוהד בוזגלו...? האם יבנה תשאיר את הוד השרון ללא נקודות שבוע נוסף...? ומי תנצח בהתמודדות בין כפר שלם ליפו...? שווה לקרוא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-12-2017
  • 18:25

השבוע החלטתי לארח את דודו בן לולו (39), נשוי פלוס 3, סגן ראש העיר בקרית גת, ממונה על הספורט והתרבות בעיר ומשמש כיו״ר מכבי קרית גת. דודו, מה אתה חושב על ליגה א' דרום העונה?
"אני חושב שהשנה רוב הקבוצות פחות או יותר באותה רמה,  ורואים את זה בצפיפות בטבלה. פרט כמובן לנס ציונה שמוכיחה שהיא כרגע ראויה לעלות ליגה, ובקצה השני הוד השרון שעדיין לא צברו נקודה במשחקים, והם כמובן מועמדים לירידה אלא אם כן יקרה שם נס".

 

דודו בן לולו פוגש את מוליכת הטבלה, נס ציונה.

 

מי לדעתך תעלה ליגה בסיום העונה?
"כמו שזה נראה כרגע, נס ציונה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. 
לפלייאוף אני מאמין שתגענה מכבי יבנה, בית"ר כפר סבא, יפו וחולון. לגבי שאר הליגה, הכל עדייו פתוח".
 

ונעבור למשחקים:

עירוני קרית גת-נס ציונה, קרית גת, 13:00

דודו: משחק בית הכי קשה שיכולנו לקבל בסוף הסיבוב. נס ציונה בקושי מאבדת נקודות גם בחוץ, היא ללא הפסד עדיין, אנחנו אחרי ניצחון גדול בכפר קאסם אין לנו מה להפסיד במשחק כזה. נשתדל להוציא נקודה לפחות, ואם נפתיע אני לא אכעס... הימור שלי: תיקו.

אוהד: נס ציונה בהישג חסר תקדים בליגה א', כאשר יש לה 13 ניצחונות ותיקו בודד וללא ספק צריך לבדוק אם זה לא שיא כל הזמנים עבור קבוצה בליגה א'. קרית גת תחת שלומי משה נראים טוב, התחזקו במספר שחקנים טובים שעושים שדרוג. אני לא מאמין שקרית גת יכולה לעשות משהו מול הקטר הכתום ולמרות חברי דודו בן לולו קשה לי להאמין שיוכלו לעצור קת נס ציונה. בטוח שנס ציונה תנצח אבל בשביל החברה הדרומיים אפרגן להם בתיקו. הימור שלי: תיקו.

 

עופר טסלפפה רוצה להגיע למשחק הגביע מול סכנין בראש שקט (איתן ידגר)

 

מכבי שעריים-כפר קאסם, שעריים, 13:00

דודו: שתי הקבוצות עם אותן נקודות. כפר קאסם מגיעים אחרי כמה הפסדים רצופים, כולל הפסד לנו בשבוע שעבר והם חייבים לעצור את המפולת.  שעריים עם יתרון ביתיות ויהיה משחק שקול. הימור שלי: תיקו.

אוהד: איזה משחק! לא הרבה אנשים יודעים אבל שני המאמנים במצב לא טוב. מצד אחד מאמן שעריים, לא מביא תוצאות וגם עם השוער שלדעתי הסיבה היחיד שיכול להשאיר את הקבוצה בליגה הוא לא מסתדר איתו. וחבל שהאגו פה משחק תפקיד. לעומת זאת אוהד בוזגלו חייב לנצח, בוזגלו יודע ששבוע הבא יש פגרה ואם הוא לא מנצח את שעריים, הוא ייצא לפגרה ארוכה עד הקיץ... כי אני לא מאמין שהוא ישרוד את הפגרה ללא ניצחון על שעריים. מקווה מאד שכפר קאסם שיש לה סגל שחקנים הרבה יותר טוב מהמיקום בתחתית שהם נמצאים תנצח. רוצה להגיד ניצחון לכפר קאסם ויציאה לדרך חדשה אבל שעריים לא יוותרו. הימור שלי: תיקו. 

 

אוהד בוזגלו יוצא לפגרה... השאלה היא עד מתי? (רמי גרידיש)

 

הפועל הוד השרון-מכבי יבנה, הוד השרון, 13:00

דודו: המצב בטבלה משקף את המציאות. הוד השרון נראית כמשתפרת לאחרונה למרות ההפסדים, אבל יבנה גדולה עליה בכמה רמות. לא רואה הפתעה במשחק הזה. הימור שלי: ניצחון של יבנה.

אוהד: הוד השרון כמו נס ציונה, קרובים לדעתי לשבור שיא בליגה א', פרגנו!! כמה קבוצות אתם מכירים שלא צברו נקודה אחת בסיבוב שלם ויש להם תקציב כל כך גבוה כמו הוד השרון? גם להיות הכי גרוע אי פעם זה גם משהו...פרגנו... במחזור האחרון היא דווקא הייתה קרובה לתיקו ואילולא חוסר מזל ובעיקר יכולת, היו יוצאים עם נקודות ראשונות מדימונה שבוע שעבר. מנגד יבנה עם ה'מאסטרו' תומר בן חיים, הטורבו של יבנה ינצחו את הוד השרון או שירחמו עליהם ויתנו להם נקודה? הימור שלי: ניצחון קל ליבנה. 

 

תומר בן חיים, המאסטרו של יבנה (מני בן ארי)

 

ירמיהו חולון-מ.ס. דימונה, חולון, 11:30

דודו: חולון קבוצה טובה שהשחקנים משחקים שם כדורגל יפה ומפתיעים לטובה השנה. דימונה קבוצה שהציפיות ממנה היו גבוהות, ונראה שהם מתחילים להתחבר לאחרונה. הימור שלי: תיקו.

אוהד: חולון קבוצה הרבה יותר טובה מדימונה. לדימונה יש סגל שחקנים שאני לא מאמין שהם נמצאים בתחתית. ירמיהו חולון עשו כמה שינויים ורואים תוצאות טובות מצידם. הימור שלי: חולון עדיפים ולדעתי הם ינצחו. 

 

הפועל כפר שלם-מכבי קביליו יפו, שכונת התקווה, 13:20

דודו: משחק צמרת שישפיע בעתיד על הפליאוף העליון. במשחק שכזה, מי שירצה יותר תנצח, כי הרמה בין שתי הקבוצות שווה. הימור שלי: ניצחון של יפו.

אוהד: איזה משחק! 28.04. מי זוכר??  אני זוכר... זה היום שיפו לא עלו ליגה בגלל שהפסידו לחבורת גברים מכפר שלם שנשארו בליגה בזכות זה. האמת יפו מגיעים השבוע לכפר שלם כשתאמינו או לא, הם עדיפים על כפר שלם גם במשחק חוץ. יפו יכולים להיות שמחים שהם חזרו להציג כדורגל יפה, ויש להם תוצאות טובות בהתאם. כפר שלם תחסר את הליברו איתן אהרון, וחבל כי יש לי תחושה לפנדל השבוע והוא לא יבעט... הימור שלי: לדעתי המשחק יסתיים בתיקו. 

 

איתן אהרון, יחסר לקבוצתו?

 

בית"ר כפ"ס-בית"ר נורדיה ירושלים, לויטה, כפ"ס, 12:30

דודו: כפ"ס בתקופה טובה מאוד מבחינתה. במגרש הביתי שלה היא עדיפה על נורדיה ואני מאמין שינצחו. הימור שלי: ניצחון לכפר סבא.

אוהד: כפ"ס נמצאת במומנטום נהדר וגם במשחקים קשים כמו נגד מחנה יהודה, הם ידעו לעשות את העבודה ולחזור הביתה עם שלוש נקודות. כיף לראות את כפ"ס בצמרת הליגה, זה חשוב לליגה ומוסיף הרבה צבע. נורדיה מנגד כבר מזמן ברחו מהתחתית, הרבה בזכות מאמנם ויקטור גניש שעושה עבודה נהדרת במועדון הירושלמי. יחד עם זאת אני מאמין שכפ"ס קבוצה יותר טובה. הימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

הפועל אזור-הפועל מחנה יהודה, אזור, 13:00

דודו: אזור עושה עד כה עונה טובה מאוד. מחנה יהודה חייבת נקודות בשביל לצאת מהתחתית, אך לדעתי יהיה לה קשה מאוד הפעם. הימור שלי: ניצחון של אזור.

אוהד: יוסי חכים, מאמנה של אזור לא חלם להיות בפלייאוף בתחילת העונה, והוא לקראת סוף הסיבוב נמצא נקודה מהפלייאוף, הישג אדיר ביחס לסגל השחקנים שיש לו. אבל ללא ספק השחקנים של חכים שודרגו והתקדמו הרבה בזכותו. מנגד, מחנה יהודה חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתי הרותחת. אזור עדיפים וינצחו למרות שלא אופתע גם לתיקו. הימור שלי: אזור ינצחו.

 

יוסי חכים רושם עד כה הישג אדיר עם קבוצתו (מני בן ארי)

 

הכח ר"ג-הפועל בקעת הירדן. רמת השקמה, 13:15

דודו: לפי דעתי שתי הקבוצות פחות או יותר באותה רמה והולך להיות משחק שהוא יחסית שקול, שיכול להתפתח  לכל תוצאה. הימור שלי: תיקו.

אוהד: הכח ר"ג החלו בבניית הקבוצה מחדש. זה טוב לעשות חישוב מסלול מחדש ,לאחר שהייתה אכזבה בתחילת העונה מסגל השחקנים. בקעת הירדן בתקופה נהדרת וכיף שיש קבוצה נחמדה, ועושה רושם שאנשי הבקעה יודעים את העבודה ועושים אותה בצורה נהדרת... בקעת הירדן מביאה הרבה כבוד לאזור שלה ורק נקווה שימשיכו ככה. למרות שהבקעה עדיפה על הכח, אני חושב שהמשחק יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי תיקו.

 

דודו, מילה לסיום: "מאחל לכולם (פרט לנס ציונה במחזור הקרוב) בהצלחה במחזור הקרוב ובכל השנה. שהשחקנים ישמרו על משחק הוגן והקהל על תרבות זה הכי חשוב. שנהנה מהכדורגל ושהטוב ינצח. שבת שלום לכל האוהדים והקבוצות".

אוהד מארח את דודו בן לולו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. תנצח ותשתיק את כולם (לבוזגלו 28-12-2017, 20:17)
  2. בדיחה (המוכתר 29-12-2017, 12:16)
    אוהד אתה טיפש אמיתי,כמה שאתה שונא את שעריים, שלומי לא מביא תוצאות?קבוצה עם ממוצע גילאים 20 ועדיין מרכז טבלאה,אך אתה בעלים של אתר רושם שאתה רוצה שכפר קאסם תנצח