מאמן מהיציע: יניב חולון - בית"ר נורדיה

דורון ממן, המאמן הוותיק והמוערך בטור דעה על המשחק בין יניב חולון לבית"ר נורדיה שהסתיים בחלוקת נקודות בין הקבוצות. מי באה לשחק על תיקו וכמעט שדדה את המשחק? מי היו חייבים לשחק אך לא שותפו כלל? ומה רצוי שחולון תעשה כדי להבטיח מקום בפלייאוף? הכל בטור הבא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-12-2017
  • 14:21

היה מצופה משתי קבוצות שנמצאות בחלק העליון של הטבלה ונמצאות במומנטום חיובי, בפרט כאשר בשתי הקבוצות ישנם שחקנים ששיחקו בשתי הליגות הגבוהות, לשחק כדורגל חיובי משוחרר והתקפי. אך במקום זה, קיבלנו שעממון אחד גדול במשך כמעט שמונים דקות, כבר היה עדיף לישון צהריים. 


נורדינה באו במטרה אחת ברורה, להוציא נקודה ואולי לגנוב שלוש, וזה כמעט הצליח לה בדקות האחרונות. נורדיה שיחקה בקישור עם שלושה קשרים אחוריים, כאשר מלבד לשלוח את מיכאל רנדי בכדורים ארוכים, הם לא מסוגלים לייצר מצב לגול.

 

ירין הלל וזיזוב היו חייבים לשחק כדי להכריע את המשחק לזכות נורדיה (מני בן ארי)

 

ויקטור גניש היה חייב לפתוח לפחות עם אחד מהשניים שישבו בספסל - זיזוב או ירין הלל. או אפילו לפתוח עם שניהם, ואז הקבוצה הייתה נראית הרבה יותר טוב. חבל שהם אפילו לא נכנסו כמחליפים, אני בטוח שהם היו יכולים לשנות את התוצאה.


אבל נורדיה באה במטרה להסתגר ולשחק בכדורים ארוכים על גובזה ״ולהתפלל״ שיצא מזה משהו. זה לא כדורגל שרוצים לראות, בטח אם רוצים להגיע לפלייאוף. לנורדיה יש את הכלים להגיע לפלייאוף, אבל רק אם הם ישחקו עם שחקנים כמו שי ניסים, זיזוב, ירין הלל וברוכיאן. נכון שבעשר הדקות האחרונות נורדיה הגיעה לשני מצבים אבל זה היה מקרי ואם היא הייתה מנצחת, זה היה שוד.

 

ויקטור גניש. נורדיה באה לשחק על תיקו אך יכלה לנצח בעשר הדקות האחרונות. אם זה היה קורה, זה היה שוד.


גם חולון עלתה במערך דומה עם שלושה קשרים אחוריים, אבל עם שלושה חלוצים שאמורים לפרק כמעט כל הגנה..
זה התחיל טוב עם גמליאל פרץ, שחרש את קו ימין של נורדיה ועשה סחרחורת למגן זאדה ולבלמים שלא הסתדרו עם המהירות והדריבל שלו. רק בנס הפריצות של גמליאל לא הסתיימו בגולים. אולם הבעיה של גמליאל שהוא ״נרדם״ אחרי זה בחלק גדול של המשחק. חבל, כי הוא שווה בכל רגע נתון גול או בישול.

התאום שלו על הקו השני היה מאור אסור, שהיה טוב לאורך רוב דקות המשחק, לקח עליו את המשחק וניסה להניע את ההתקפה, הבעיה שהוא היה כמעט לבד. 

 

גמליאל פרץ, שווה בכל רגע נתון גול או בישול. רק חבל שהוא "נרדם" בחלק גדול של המשחק


מוסא לפי דעתי חייב לפתוח עם גל גניש במקום אחד הקשרים האחוריים, ולתת הוראה לבן סולומון לתמוך יותר בהתקפה, כי הרבה פעמים החלוצים הולכים לאיבוד. עם הכניסה של גניש וזה שבן סולומון התחיל לדחוף יותר קדימה, חולון היו יותר מסוכנים, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. נקודה נוספת, אם חלימי המגן השמאלי כשיר, אז גם הוא צריך לפתוח והוא ייתן אופציה נוספת מהקווים.

בסך הכל יש לחולון קבוצה טובה וחזקה, עם שינויים קלים היא תהיה בפלייאוף העליון, וזה יהיה הישג גדול למוסא ולקבוצה שלו שעלתה השנה ליגה.

 

מוסא בן חיים, עם שינויים קלים יגיע לפלייאוף העליון בעונה הראשונה אחרי העלייה - יהיה הישג גדול

 

בהצלחה לשתי הקבוצות בהמשך הליגה!!!.

דורון ממן בטור דעה על המשחק: יניב חולון - בית"ר נורדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורון שאפו גדול דעה מקצועית (סיקור מקצועי ואובייקטיבי 19-12-2017, 15:49)
    דורון ממן פיספוס של מאמן
  2. ממן תותח (חולון 19-12-2017, 16:34)
    סיקור ענייני ומדויק עכשיו שיישמו את זה מוסא והנגר גניש
  3. חבל על הזמן (התאמנתי אצלו 19-12-2017, 16:37)
    מאמן מצוין פחות להיות עצבני ואתה בליגה לאומית קל סיקור מצוין
  4. מגן שמאלי (משה חולון 19-12-2017, 18:01)
    דורון ממן צודק אם המגן השמאלי החדש שהביאו כשיר הוא חייב לשחק .ראיתי אותו מול הכוח רמת גן והוא היה טוב מאוד ,תקף כל המשחק ויצר הרבה מצבים .